hemstad
Senast aktiv - från Ryssland
Fraser island

Hej gott folk! Efter besoket i surfers bay satte vi oss pa bussen mot hervey bay o fraser island, bussresan tog ca 4-5 timmar. Efter incheckning/rundtur pa hostelet (kookaburra) var vi redo for sangen. Hostelet kan sammanfattas med sur/otrevlig personal och att man var tvungen att lamna deposit

Christian Lechtaler
söndag 9 april 2006 - Christchurch, Canterbury, Nya Zeeland

Hejsan pa er allihop! Som vanligt har vi vantat for lange med att skriva sa detta blir en liten sammanfattning :/. Som vi skrev i forra inlagget hade vi planerat att kika pa Albatrosser. Efter en natt i Dunedin begav vi oss ut langs kusten for att forhoppningsvis fa kika pa dessa varelser, sa

Bilkop i Nya Zeeland
onsdag 15 mars 2006 - Auckland, Nya Zeeland

Hej hej! Igar anlande vi till Nya zeeland efter en laaang flygtur fran hawaii. Utan ngnstans att bo styrde vi riktningen mot aucklands city karna for att leta boende. Vi hittade ett helt ok stalle, sa vi betalade for 2 natter.. Idag har vi varit runt o kollat in bilar pa en speciell backpacker

Sista dagarna i New York
torsdag 9 mars 2006 - Honolulu, Hawaii, USA

Hej pa er alla dar hemma! Med detta inlagg tankte vi sammanfatta sista dagarna i New York. Ni kanske kommer ihag att vi skulle forska vidare i New York Rangers dilemmat, kan kort och gott saga att detta slutade i missär o fortvivlan. Da vi besokte Madison Sq. pa match dagen i ett nytt tappert

Valiant

Valiant

2 mars 2006 - 29 maj 2006

Umeå --> Sthlm Sthlm --> New York New York --> Hawaii Hawaii --> Auckland Christchurch --> Sydney Sydney --> Kuala Lumpur Bangkok --> Sthlm Sthlm --> Umeå

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Nikolas uppdaterar sin resa