resglad tjej i sina bästa år
hemstad Sundsvall
Senast aktiv - från Sundsvall
Dag 13
tisdag 15 september 2015 - Deerfield Beach, Florida, USA

Vaknade tidigt dags för hemresa. blir en låååång dag. Långa bilköer var det när vi for till flygplatsen i Miami. Checkade in å for till New york för plan byte hemåt. Käkade en dyr macka med öl till innan vi flög vidare. Flög vidare hemåt Arlanda, lång flygtur, såg 2 filmer, kunde

Dag 12
måndag 14 september 2015 - Deerfield Beach, Florida, USA

Efter frukosten blev det buss mot Miami På vägen dit stannade vi i Everglades. Åkte bärplans båt ut i träsket å tittade på alligatorer å vackra fåglar bla. jättekul var der. Åkte vidare till Miami,åkte runt å tittade på stan, stannade å gick ut i värmen puhhhh, kollade in beachen,

Dag 11
söndag 13 september 2015 - Deerfield Beach, Florida, USA

Efter frukosten blev det en lång prommis. sen blev det beachen , sol å bad. Jättevarmt var det. lunch på rummet å lite vila från värmen. Middag med nya vännerna Ann å Tomas, blev Italienskt igen. En härlig kväll blev det,

Dag 10
lördag 12 september 2015 - Deerfield Beach, Florida, USA

Hela dagen fri. Efter en stadig frukost blev det beachen, sol å bad. Jättehärligt varmt i havet säkert runt 28 grader. på eftermiddagen blev det lite shopping. Sen på kvällen blev det middag på polynesisk restaurang. 3 rätters å en spännande gemensam drink. avslutades med en härlig show

Dag 9
fredag 11 september 2015 - Orlando, Florida, USA

Av färd mot Deerfield beach med buss. På vägen dit stannade vi på Kennedy space center Et jätte område är det. var jätte spännande att titta på allt om raket uppskjutning å rymd färjor. Kom fram till hotellet vid beachen, wow vilka rum. 2 rum å 2 badrum va det i våra suite. coctail

Dag 8
torsdag 10 september 2015 - Orlando, Florida, USA

Efter hotell frukosten blev det lite poolhäng. Jättevarmt så blev inte så länge vi orkade ligga. For å handlade lite i stället. Middag på hotellet, i säng vid 22 lätt brända.

Dag 7
onsdag 9 september 2015 - Orlando, Florida, USA

Uppe tidigt igen, hotellfrukost innan avfärd mot Magic kingdom. Oj vilken jättepark. Våran guide, härliga Bert, visade oss runt. åkte några attraktioner, såg 3d flm bla. jättevarmt ute, säkert + 34. den stora paraden var en höjdpunkt. På kvällen for vi ett gäng å käkade Italienskt.

Dag 6
tisdag 8 september 2015 - Washington, USA

Klev upp mi ottan, packade för avfärd mot Orlando. Hann med lite kaffe innan avfärd till flygplatsen, Åt macka på bussen dit. Kort å bra flygtur till Orlando, Klev ut i ännu en härlig värme där. for till hotellet, jättefint. På eftermiddagen tog vi lokalbuss till en outlett. dyra

Dag 5
måndag 7 september 2015 - Washington, USA

Fri dag, tänkte ta sovmorgon, men vaknade tidigt. åt en rejäl hotell frukost å begav oss ut på stan. kalas varmt, runt 30 strecket. handlade lite förskylnings medicin bla. har ingen ork alls idag. jävla ac som gör mig sjuk. för varmt för att vara ute, vilade lite på hotellet. på

Dag 4
söndag 6 september 2015 - New York, USA

Sovit illa, hostat å haft mig. klev upp strax efter 5, packade väskan för avfärd mot Washington. bussfärd dit. stannade å fikade på vägen dit. jättevarmt ute ca 30 grader. väl framme i Washington lastade vi av väskorna på hotellet å for direkt på sigtseeing. stannade å gick å

USA sep 2015

road trip USA

road trip USA

14 maj 2008 - 28 maj 2008

biltripp,med vänner

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Karin uppdaterar sin resa