resglad tjej i sina bästa år
hemstad Sundsvall
Senast aktiv - från Sundsvall
Mot flygplatsen
måndag 28 maj 2018 - Atlanta, Georgia, USA

Vaknar tidigt men har sovit bra.Dax att Flyga hemmåt, blir många timmar innan vi är hemma.Hinner med en liten rundtripp runt stan innan vi ska lämna hyrbilen.Atlanta är en stor stad å jättefin, 6 filig motorväg.Går bra att lämna bilen, åker tåg på flygplatsen till incheckningen.Checkar

Mot New Orleans
måndag 21 maj 2018 - New Orleans, Louisiana, USA

Startade tidigt, lika bra det.Fina vägar lite trafik. Stannade å drack kaffe på ett rast ställe/turist info. Fick kartor bok å massa info om New Orleans. För vidare på den långa höga vägen över träsket.Jisses hur byggde dom den.Såg att vi missat tanka, ops finns ju inga mackar

Mera NOLA
tisdag 22 maj 2018 - New Orleans, Louisiana, USA

Vaknade tidigt. Käkade frulle ute på stan.Tog spårvagnen å for till world war 2 museum.Det var mycket att se å uppleva,  en hel del vi inte visste. Mycket otäcka saker som  hänt å så många som stupat.Vi gick se film å stolarna skakade, en upplevelse.På slutet fick vi åka med i en

Resans slut
söndag 27 maj 2018 - Atlanta, Georgia, USA

Då börjar resans slut.Åker tidigt mot Atlanta, blir många pauser.Ett är ett fint info ställe där vi får fin information om vad som finns att se i Atlanta.Kommer fram till hotellet, jättefint.Lämnar bilen å går till akvariet, världens största.Fanns massor att titta på, blir där

Lämnar paradiset
lördag 26 maj 2018 - Montgomery, Alabama, USA

Då lämnar vi paradiset, lite ledsamt. Ger oss iväg mot Montgomery.Fina vägar lagom trafik men märks ätt det är helg, mycket mötande trafik som ska ner till kusten.Montgomery visar sig vara en hyffsat stor stad.Vi bor lite i utkanten, men gör inget är bara ett sovstopp på vägen.  Vi

Bara njuta
fredag 25 maj 2018 - Pensacola Beach, Florida, USA

Idag bara njuter vi.Efter frukost gick vi ner å badade i havet.Helt underbart vill jag lova, jättevågor.Låg å solade en stund sen  la  vi oss vid poolen, inte kul med sand överallt även om det var den finaste sand jag kännt  nångång.Jättevarmt så vi får ta det lite lugnt,har ju

On the road again
torsdag 24 maj 2018 - Pensacola Beach, Florida, USA

Då har vi gett oss iväg från New Orleans.Färden går mot Pensacola Beach.Lite virr varrigt att ta sig ut från New Orleans.Fina vägar lagom trafik.Stannar å köper mackor å lite sprit 😊Närmar oss Pensacola, se underbart ut.Kommer fram till hotellet, precis vid stranden.Jättefint stort

Kollar runt stan
onsdag 23 maj 2018 - New Orleans, Louisiana, USA

Idag kollar vi runt i stan.Blir lite shopping å sånt.Jättevarmt ute runt 30, lite jobbigt att gå.Handlat en fin tröja till barnbarnet, en till mig å ett par fina silver örhängen till mig.En trevlig stad att gå runt i, eller så tar man spårvagnen.Vi åkte å kollade dom gamla delarna

Mot Jackson
söndag 20 maj 2018 - Jackson, Mississippi, USA

Vaknade till ännu en vacker dag.Begav oss iväg mot Tupelo, Elvis födelse stad.Fina vägar lagom trafik. Jättevarmt ute redan.Kom fram till Tupelo, en liten fin stad.Kom fram till det lilla gulliga hus Elvis föddes i.Temperaturen över 30 grader. Tog lite bilder innan vi för vidare.Stannade

Sightseeing
lördag 19 maj 2018 - Memphis, Tennessee, USA

Idag blir det sightseeing för hela slanten.Först rundtur i Memphis, mycket att se.Jättebra guide. Stannade på Pebody hotell å kollade på ankorna, jättekul.Sen för vi runt å såg bla sun studios. Sen bar det av till Graceland. Oj vilket ställe å så mycket turister.termometern var nog

Road trip USA

road trip USA

road trip USA

14 maj 2008 - 28 maj 2008

biltripp,med vänner

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Karin uppdaterar sin resa