De bästa ställena i världen för klock-shopping!
söndag 4 augusti 2019 - Genève, Schweiz

Nu i semestertider blir folk alltid lite extra ressugna. Vissa föredrar att åka på sol- och badsemester med familjen, andra vill uppleva en annan kultur, medan resten av oss mest vill shoppa! Och allra helst vill vi shoppa något som inte finns här hemma. Vi vill känna att vi fyndar, men

Upptäckt de 4 bästa fiskedestinationerna i Europa
fredag 2 augusti 2019 - Dubrovnik, Dubrovnik-Neretvas län, Kroatien

Sugen på fiskesemester i sommar? Du behöver inte åka så långt för att hitta riktigt bra fiskedestinationer, det finns gott om sådana här i Europa! Här kommer våra favoriter. Dubrovnik, KroatienDubrovnik är så vackert att det är svårt att tro att det finns på riktigt. Man kan

Behöver jag verkligen en reseförsäkring?
torsdag 1 augusti 2019 -

Att lägga pengar på en reseförsäkring är det många som gärna undviker om de kan- det finns ju roligare saker att spendera sina slantar på när man åker på semester. Den goda nyheten är att det är mycket möjligt att du redan är försäkrad genom din hemförsäkring eller ditt

lördag 30 mars 2019 -

När du åker på semester är det minst lika viktigt att skydda ditt hem som att skydda sakerna du tar med dig. Se till att ta dessa nödvändiga steg för att kunna semestra utan att oroa dig! 1. Skaffa övervakningskameraAtt kunna se vad som händer i ditt hem är något som verkligen känns

lördag 19 januari 2019 - Löddeköpinge, Skåne län, Sverige

Om du vill få så mycket ut av din semester som möjligt så är backpacking ett perfekt sätt att resa. Att slippa släpa på en stor rullväska och känna sig helt fri är verkligen underbart! Om du är nybörjare så undrar du säkert om det finns några speciella saker du ska tänka på och

Weekend

Reseförsäkring

1 augusti 2019 - 2 augusti 2019

30 mars 2019 - 10 april 2019

19 januari 2019 - 19 januari 2019

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Maria uppdaterar sin resa