Hangmatta o surfing
lördag 20 december 2008 - Malpais, Puntarenas, Costa Rica

Har tillbringat 3 dagar i detta surfland. Tog in pa ett hostel med trevliga hangmattor i tradgarden som vissa av oss spenderar den storsta tiden i, vissa surfar hela dagarna....idag lordag e det strandfest pa carmen beach, vi kommer vara 7 glada och forvantansfulla sjalar som beger oss dit, blir

Montezuma forts
onsdag 17 december 2008 - Montezuma, Puntarenas, Costa Rica

Nu har vi haft nagra fina dagar har i Montezuma. En morgon joggade vi hela vagen bort till vattenfallet. Det var nog sakert 400 m... Sen fick vi hika oss uppfor flodbadden fram till sjalva fallet. Det var kanske inte lika imponerande som vi hoppats men nu kan vi iaf skryta med att vi badat i ett

I Montezuma
söndag 14 december 2008 - Montezuma, Puntarenas, Costa Rica

Efter en natt i San Jose beslutade vi oss for att starta var semester med lite solsken. Vi hade forst tankt att aka till ostkusten men efter lite tips fran lokalbefolkningen andrade vi oss och akte till Nicoya. Vi tog forst taxi till busstationen och darefter en buss till Puntarenas. Fran

antligen framme
lördag 13 december 2008 - San José, San Pedro, Costa Rica

hej allihopa !!! har antligen fatt en somn pa 6 7 timmar var val behovligt efter denna flygresa... var pa resande fot ungefar 38 timmar.. grymt seg resa hit.. hamnade pa ett hostel i san jose som var helt ok... skall nu ata lite frukost och sen bege oss till vastra sidan av costa rica till nicoya

fint vader
måndag 24 december 2007 - Bangkok, Thailand

hej hej !!! har e allt bra ,har inte skrivit pa ett tag pga daligt internet ... nu ar vi pa koh pangan och har i5 daga haft fint vader... var fore koh pangan pa raliey bech vi krabi var jatte fint och soft stalle... idag e det fullmoon har pa koh pangan sa det blir nog os idag... na nu skall vi

phi phi islands
lördag 15 december 2007 - Bangkok, Thailand

tjaba! idag har vi haft var forsta soldag och det va pa tiden... kom hit i onsdags med forst flyg fran bankok och sedan direkt med bat ut till phiphi . var ratt gott att komma fram till en o dar man kunde landa lite... hade rest i flera dygn kandes det som .. vi var bada trotta ,men vi var bada

costarocca

costarocca

11 december 2008 - 10 januari 2009

fyra snygga gringos on tour

nordas o lennys thaitripp

nordas o lennys thaitripp

10 december 2007 - 9 januari 2008

resa för att ha jävligt roligt och slippa jul och nyår hemma i kalla svergie!!!!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Kristian uppdaterar sin resa