Playa del ingles. Jobba lite och ha allmänt trevligt.
hemstad Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Tjohej

Ska nu borja ta lite kort pa allt oich inget. Men fram tills nu sa har jag mest jobbatoch statt i !:_D Livet e underbart och jag kommmer inte hem pa ett bratag ;P Hoppas allt e bra uppe i norden! Hejs!

lördag 28 februari 2009 - Playa del Inglés, Maspalomas, Kanarieöarna, Spanien

5 dagar kvar.. Inte mkt att göra. Ska träna lite och bara ta det lugnt. Nu e det iaf på g. Någon som skall vara på gran canaria under närmaste tiden kan ju skriva en rad!. Have a nice day..

jaja
torsdag 24 maj 2007 - Valletta, Malta

Var pa middag igar med Paul. The last Meal >) Innan vi skulle fara pa fredag. Dvs imorogn. Men Nu har ju Sas hittat pa att borja streka sa vi sitter fast har i yttligare 4 Dagar. TUR hade vi som fick biljetter sa nara innpa enda. Men men de kanns surt hur som heslt. Vill hem nu

Puff
söndag 13 maj 2007 - Valletta, Malta

I morgon borjar forsta dagen pa sista veckan av mitt arbete pa malta !>) Kanns ratt skont. men enda extremt trakigt. Kommer nog sakna stallet sjukt mycket nar jag sitter dar hemma i sverige.. Nu har varmen borjat komma. Lite val varmt pa dagarna nu. Provade sta barfota pa asfalten,Och skuttade

Gozo
lördag 12 maj 2007 - Valletta, Malta

Var sa Goxo igar med belgarna och tjejerna och ludde forstass >) De var ratt bra. men jah. Gozo och malta ser ju likadant ut i mina ogon sa de var inte vartpengarna iallafall.. men men "Man maste se gozo". De var kanske en aningvamrare an pa malta >P haha aven fast de nu bara e typ 2 km mellan

Shit asso
lördag 5 maj 2007 - Valletta, Malta

HElt sjukt! bara 20 dagar kvar???? jag fattar det inte! Tittade pa biljertterna hem idag. och sag nar vi skulle vara hemma och sa. 22:50 pa fredag >S men iaf. asso de kandes helskummt! Men jag langtar ojojoj vad jag villhem nu >/ Nu ska jag turistasistaveckorna sa jag verkligen har gjort allt

Tiden laker
onsdag 2 maj 2007 - Valletta, Malta

Nu e dom borta >/ Satt pa taket och foljde planet med mina ogon tills jag inte kunde de mer. Jag e helt forstord altso. Vi har haft sa sjukt kul och jag kunde inte onska annat an att Denice kom hit. Ossa maste dom fara hem >/ Vill bara hem nu. Typ riva de dar kontracktet och sticka.

>/ >/
tisdag 1 maj 2007 - Valletta, Malta

Nu ska dom fara hem snart >/ Saknar dem redan......

Underbart.
fredag 27 april 2007 - Valletta, Malta

Denice David och Emil e har och jag har the time of my life justnu. Har haft de 2 baste dagarna pa malta och 5 till vantar. sa jag vill inte slosa tid pa att sitta har nu >D baaj

1 dag jobb kvar
måndag 23 april 2007 - Valletta, Malta

Innan jag har ledigt i en hel vecka!!!>) FY fan va de kommer vara KUL!! maste fixa kameran ska dokumentera ALLT! ALLT i tell u! >) Nervos och skakig i storre delan av kroppen e jag. haha helt sjukt att jag e det!!>) Na jag kan helt enkelt inte skriva mer an det. For da ljuger jag >P ;O) Hade

Gran canaria Playa del ingles

Gran canaria Playa del ingles

5 mars 2009 - 5 mars 2010

Jobba lite granna

Malta

Malta

3 februari 2007 - 25 maj 2007

Utlandspraktik i 4 månader

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Joakim uppdaterar sin resa