Sista dagen pa stan.
söndag 14 september 2008 - New York, USA

Ja da borjar det sa smatt att narma sig slutet av denna resa da. Gardagen tillbringade vi helt och hallet i New Jersey. Vi fick skjuts med Radissonbussen till Jersey Gardens (vilket man kan jamfora med Birsta city) dar det blev lite shopping, dock inte mycket. Tva timmar senare sa akte vi vidare

Annu en dag pa stan.
fredag 12 september 2008 - New York, USA

Ja da var det fredag, och det har mest blivit en massa promenerande idag (som alla andra dagar iofs). Blev inget vaxmuseum idag, men val en runda till Grand Central Terminal, Chrysler building och Lipstick building. Blev aven en till tur till Central park for att kolla in Wollman rink, som dyker

The Friends building and Mamma Mia!
onsdag 10 september 2008 - New York, USA

Da var det ater igen dags att skriva nagra rader om det senaste. Idag vaknade vi runt sju och tog oss ivag till busstationen runt halv nio. Vi har borjat ga till och fran busstationen nu, da den ligger relativt nara. Enda nackdelen ar att det inte ar lika vanligt med trottoarer har som hemma. Men

Ankomst till Arlanda.
torsdag 4 september 2008 - Sigtuna N, Stockholms län, Sverige

Har nu anlänt till Arlanda och fördriver tiden genom att surfa lite. Hade bokat rum på Rest and fly från klockan 19.00, men betalade 75:- extra för att få tillgång till det på en gång. Kände att det var lite drygt att bära runt på väskor i tre timmar. Efter att vi lämnat bagaget så

Första anhalt, Sundsvall.
torsdag 4 september 2008 - Sundsvall

Då var det äntligen dags att börja bege sig av mot staterna. Första anhalt blir Sundsvall, för att sedan bege oss av mot Arlanda. Väl där så blir det till att försöka spendera en eftermiddag innan vi klockan sju har bokat rum på Sky City. Idag har det varit mindre stressat än jag

Egypten

Egypten

16 april 2010 - 22 april 2010

New York

New York

5 september 2008 - 15 september 2008

"Staden som aldrig sover"

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Olov uppdaterar sin resa