Nu har vi nått destinationen!!
tisdag 21 maj 2019 - Orlando, Florida, USA

Äntligen har vi nått destinationen och fått sova några timmar. Det var en riktigt jobbig resa igår och att sova på planet var näst intill omöjligt. Men den tunga tröttheten försvann fort när vi såg våran lägenhet. Vilket hem!!! Det är en riktigt fin lägenhet i två plan med tre rum

Dag 3
onsdag 22 maj 2019 - Orlando, Florida, USA

Efter en god natts sömn har vi vaknat upp till en ny dag med underbart vackert väder. Några ägg mackor till frukost och ett bad i bubbelpoolen. Idag skall vi åka och handla lite mat. Även om det finns bra restauranger i närheten så är det bekvämt att laga lite egen mat när vi har

Mellanlandning i Amsterdam.
måndag 20 maj 2019 - Schiphol, Noord-Holland, Nederländerna

Nu har vi landat i Amsterdam. Här skall vi vänta tills 14.45 svensk tid innan flyget lyfter mot Orlando.  Vi skall fördriva tiden med fika och Uno spel.

Landvetter.
måndag 20 maj 2019 - Landvetter, Västra Götalands län, Sverige

Nu är vi vid flygplatsen och väntar på att incheckningen skall öppna. Först bär det av till Amsterdam där vi får vänta i sju timmar innan flyget lyfter mot Orlando. Det blev inte många timmars sömn innan klockan ringde 01.30 så vi hoppas på att det går sova gott på planet.

Snart åker Vi!!!
söndag 19 maj 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Väskorna är packade och blommorna är vattnade. I natt åker vi äntligen. En champagne på terrassen sitter gott.

Orlando 2019

Orlando 2019

20 maj 2019 - 3 juni 2019

Orlando 2019.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Johan uppdaterar sin resa