Vi i familjen heter Åsa och Anders Holfve och våra barn heter Steven, Emelie, Matilda,Gabriel och Tindra.
hemstad Orsa, Dalarnas län, Sverige
Senast aktiv - från Orsa, Dalarnas län, Sverige
Snart hemfard...
måndag 2 mars 2009 - Phe, Rayong, Thailand

Hej allihopa ! Urakta att vi inte hort av oss men... i Baan Chang har vi dalig tillgang till internet och sa har vi till slut iallafall drabbats av magsjuka. Men vi ar friska nu. Koh Samet ar en jattefin turistort med klart fint vatten och den kanda vita diamantstranden fanns dar, som vi bodde

Phiphi
torsdag 19 februari 2009 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hej igen ! Nu ar vi pa Koh phi phi. Har ar vackert som Krabi minst sagt. Turkosblatt vatten och vi sag en havsorn pa nara hall, bara nagon meter ifran. Vi traffar manniskor fran hela varlden. Just har pa Pippi har vi inte traffat manniskor fran Sverige men bl a Argentina, Canada, Australien.

amazing
tisdag 17 februari 2009 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Hej allihopa Nu har vi landat i Krabi a det ar absolut vackraste stallet hitills vackra oar och det kanns som vi badar i varma kallor. Vi har akt runt pa alla smaoar idag eftersom det ar vackert overallt har. Imorgon aker vi till phi phi iland sa vi aterkommer med rapporter darifran samt mycket

Langkawi
fredag 13 februari 2009 - Langkawi, Kedah, Malaysia

Hej igen ! Nu ar vi har och tar det lugnt och njuter av miljon. Vi traffar manniskor fran hela varlden. God billig mat. Vi bor har pa ett trevligt och billigt Guesthouse. Det ar lungt och behagligt har, avkopplande miljo. Vi hors

Hat Yai - Langkawi
onsdag 11 februari 2009 - Hat Yai, Songkhla, Thailand

Idag har resan gatt fran hat Yai och Langkawi... Hat Yai var ingen hit...men Langkawi verkar vara valdigt fint..Vi bor pa ett personligt mysigt guesthouse har och ska nu ut for att utforska naromradet. Vi hors

Phuket ar otroligt vackert !
fredag 6 februari 2009 - Phuket, Phuket, Thailand

Hej allihopa! Nu har vi varit har nagra dagar och det ar jattevarmt...vackert..bor bra....och vi mar bra. Barnen har sett pa en elefant varje kvall, som star har vid vagen varje kvall. Jattefina strander har....finaste hittills pa denna resa. Har vimlar det av svenskar iallafall...Pa tisdag tar vi

måndag 2 februari 2009 - Rayong, Rayong, Thailand

Hej Allihopa ! Vi har det bra och har fullt upp shoppa och fixa till lagenheten. Den har blivit jattefin, jattefina klinkers och nymalat och kopt ny air condition, varmvattenberedare, kylskap, micro m m Vi aker till Phuket pa Onsdag. Hoppas Lottas mage vaxer och de bada mar bra. Ciao !

En vacker o
onsdag 28 januari 2009 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Hej igen ! Har nu varit i ban chang 3 natter...men nu ar vi pa on Koh chang. Jattefint har, med ljuvliga strander. Vid varan forsta morgonpromenad pa stranden stotte vi pa ett par fran Leksand som Anders bott grannar med...Sa pa kvallen var vi ute och at middag tillsammans. Skickat med lite bilder

Thailandresan

Thailandresan

12 januari 2009 - 6 mars 2009

Bröllopsresa.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Åsa uppdaterar sin resa