Bilder
fredag 17 september 2010 - Canberra, Australian Capital Territory, Australien

hej hopp har lagt upp lite nya bilder fran ayers rock mm

MAJ

HEJ ALLA! Jag har det bra här i Australien, börjar bli höst men är fortfarande 20 grader på dagen yey. Men börjar bli någolunda kallt på natten. Det ahr hänt en del sedan jag skrev senast. har varit i Melbourne, verkar vara en kul stad med mycket shopping men såklart när jag var där så

2:a veckan

Hej igen Nu har de gått en vecka sedan jag landade här och allt går fortfarande super bra. Denna vecka har jag gått fram och tillbaka till tuggeranong, ett område med ett köpcenter. Tar ca 30 min att gå dit, i det köpcenter har jag sökt jobb mest som kassör i olika kläd affärer men

Hej Hopp

Hej allihopa! Nu har jag varit i Australien i några dagar och allt är super duper. Flygningarna gick jätte bra inga problem i tullarna t åka till eller förseningar, faktiskt så kom vi fram till varje destination ca 20 min tidigare än vi skulle. Dessa dagar har jag sysselsatt mej med att åka

internet cafe
torsdag 28 februari 2008 - Cairns, Queensland, Australien

Hej hoppa allesammans, jag e valdigt besviken pa er dar hemma i sverige inte ett enda ilagg pa mina senaste dagboks skriv.... ni far skarpa er e ju bara har en vecka till. Har nastan varit hela vekcan ut i den harliga staden Cairns nnu. Vi anlande pa lordagen efter ett flygplans byte i Sydney. Nar

sista dagen i Canberra :(
fredag 22 februari 2008 - Canberra, Australian Capital Territory, Australien

hej skriver ett litet kort inlagg nu.. Har haft bade den roligaste och trakigaste dagen under zoo perioden denna vecka. Den trakigaste dagen sa fick jag stada hos bjornarnas innebur halva formiddagen andra halvan sa diskade jag, efter lunch sa stadade jag ho aporna och sedan var det dags for lite

mandag- efter mat
måndag 18 februari 2008 - Canberra, Australian Capital Territory, Australien

Hej igen! :D Nu kommer ett efterlangtat inlagg igen ( hoppas jag) sitter just nu framfor datorn och ater chips och lyssnar pa musik. Chips e en valdigt dalig vana som jag lagt mig till = andra saker, men dete esvart att inte ata ngt sadant nar Shona tar fram kakor och annat hela tiden. Har prcis

matdags-tisdag
tisdag 12 februari 2008 - Canberra, Australian Capital Territory, Australien

hej allihop Jgahar haft fullt upp hela helgen, var i ett stalle kallat meribula som har fina strander och vacxker vatten men sa klar sa var det ganska daligt vader pa lordagen hade vi showers och bitvis soligt men anda varm sa edet var ganska ok iafl.resten av dagen sa sjoppade vi lite och gick

onsdag
onsdag 6 februari 2008 - Cairns, Queensland, Australien

tjollavippen allihop har kommer ett snabbt meddelande eller ja inlagg. Har varit ganska trakigt vader hela veckan regnat men soligt ibland sa jag haller pa att fa tillbaka min dumma forkylning! Har jobbat i akvariet idag, ganska intressant och lite haftigt men det avr deras rengora akvarie dag

sondag
söndag 3 februari 2008 - Canberra, Australian Capital Territory, Australien

Hej igen nu var dte dags for ett inlagg.. HAr har vi haft det fullt upp sa har nastan glomt bort denna sida . IDga sa har vi badat i den skitigaset sjon jag nagonsin har sett, vattnet var brunt och man sag doda fiskar flyta forbi nee inte da men briunt var det. sedan sa har vi sett pa nar Dayne

Australia 2

Australia 2

4 mars 2010 - 1 mars 2011

resa

London

London

1 november 2007 - 4 november 2007

tripp till London med familjen för att shoppa och se på byggnader :P

Ayia napa

Ayia napa

6 augusti 2007 - 13 augusti 2007

Festa, sola och bada. Förhoppningsvis god mat också:D

Australien

Australien

25 januari 2008 - 7 april 2008

Åker först till Sydney för att sedan nästa dag ta tåget till Canberra för att praktisera på national zoo and aquarium i 4 veckor. Sedan bär det av upp till Cairns för båttur ut till the great barrier reef för dykning och upptäcka regnskogen runt Cairns så klart :P. När detta är avklarat tar vi oss till Sydney igen men denna gång för att stanna i ca 1 vecka. I Sydney har jag och min reskamrat planerat att hinna med opra huset, blue mountains, fallskärmshoppning och shopping! Rätt mycket att klara av på 6 veckor men det ska nog gå.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Louise uppdaterar sin resa