28 år alltid ute på nya äventyr o upplevelser mår bara bra!!!
hemstad Umeå, Västerbottens län, Sverige
Senast aktiv - från Umeå, Västerbottens län, Sverige
Livet i Bangkok
tisdag 11 maj 2010 - Bangkok, Thailand

Hej alla glada! Nu har vi varit i bangkok ett par dagar och vi har inte suttit pa rummet direkt... ett litet klagomal vill jag dock framlagga om resan hit... nar vi for till koh chang tog det 5 timmar inklusive batresan over, sa vi trodde ju (naiva som vi ar) att det skulle ta ungefar detsamma

Mot Bangkok
fredag 7 maj 2010 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Nu maste vi aktivera oss!! tidigt imorgonbitti (inatt for alla er som laser det har forrutom gurra da) styr vi kosan mot khao san! (hahaha) Forst med moppe till taxin sen med taxin till farjan sen med farjan till bussen! borde ta ca 8 timmar. Anna har redan planerat ett dussintal inkop sa vi

Fortfarande pa Koh Chang!
onsdag 5 maj 2010 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Ok vi har blivit kvar pa samma stalle nu ett tag, grymt skon atmosfar och bara typ 400 meter till den stora sandiga stranden, vi har beachview men den ser mer ut som hemma...en massa sten, men helt klart vackert! mest bara sol, bad och mat som galler nu! da dom tydligen lugnat ner sig i bangkok nu

snorkling och odlor i haret
lördag 1 maj 2010 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Hej alla glada! Nu har vi bott pa Souk village i nastan en vecka och kande det var dags for lite miljoombyte sa vi fick han som agde the souk att hitta ett bra stalle pa andra sidan on! I veckan har vi varit ute och fiskat blackfisk eller... han som korde baten fiskade och vi drack ol ;) vi har

Illegala Plupp
tisdag 27 april 2010 - Ko Phayam, Ranong, Thailand

Hej Alla glada! Nu har vi kommit fram till koh chang och aven om det blev en lang resa sa har det gatt bra! Anna hittade en 3dl plupp-dryck i sin handvaska som hon har haft som handbagage... och dom klagar om man har med sig en liten tandkramstub i vanliga fall... Vi har skaffat boende pa ett

På Arlanda
söndag 25 april 2010 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Hej kära vänner! Nu är vi på Arlanda och sitter och väntar ut tiden tills vi får åka iväg till Bangkok. Mycket snack om askan men som det låter nu så är vi på väg in i elden.... Thailändska armèn ska gå in och ta bort demonstranterna från gatorna, med våld om så krävs... och

Hemma!! eller snart iaf
lördag 6 december 2008 - Sigtuna N, Stockholms län, Sverige

Nu sitter vi här i stockholm och har gjort det sedan klockan 6 imorse. Vi fick som sagt flyga hem och allt har gått utmärkt förutom att dom inte verkar tro det är Anna på passet. Sista dagen i bangkok var helt sjukt bra. Vi checkade ut vid 9 tiden, kastade in väskorna hos Angelina och

vi får kanske komma hem
torsdag 4 december 2008 - Bangkok, Thailand

Det blir ett kort inlägg. Efter några soliga sköna dagar i bangkok verkar det som vi ska få komma hem. Enligt Thai Air så ska vi ffå åka den 6e om allt går som det ska. Senaste dagarna har varit kanon! Mött upp Angelina o Andreas och tillsammans har vi gjort massa roliga saker: Shoppat

Buss Bomber o Bangkok
måndag 1 december 2008 - Bangkok, Thailand

15 timmars bussresa senare sa var vi framme i bangkok, en riktigt dryg resa framforallt eftersom vi inte riktigt visste hur bangkok skulle va da vi kom fram eftersom vi hort att det bombats 2 ganger under dagen. Men val framme sa verkade allt frid och frojd. Vi borjade traska runt pa jakt efter

Antligen sol...kanske lite mycket :)
lördag 29 november 2008 - Railay Beach, Krabi, Thailand

Hej folket!!! Igar var en valdigt lugn kvall, nog for att alla kvallar i krabi verkar vara otroligt lugna :) Efter vi kakat gick vi och tittade pa film, vi lag ner pa en skon badd av kuddar, drack ol och kakade frukt och tittade pa death race pa en projektorduk. Hur mysigt som helst. Solen har

Återbesök i Siam

Återbesök i Siam

25 april 2010 - 14 maj 2010

Om Askan å revolutionärerna vill så ska vi till Thailand i tre veckor igen! Mest troligt åker vi först till Koh chang sen vidare till Koh Mak för att till sist spendera några dagar i Bangkok.

Thailand, du är min ögonsten!

Thailand, du är min ögonsten!

15 november 2008 - 6 december 2008

[b]Äntligen![/b] Efter mycket om och men, som vi väntat och längtat, nu ska vi äntligen få semester! 21 härliga dagar tillsammans i 30-gradig hetta i ett land där man inte förstår vad dom säger, kan det bli bättre??!!

The invasion of America

The invasion of America

1 augusti 2007 - 29 augusti 2007

Jag, Gustav och Simon o Johan/Stefan ska på 4 veckor försöka hinna med att ta över större delen av USA...medelst flyg,båt, taxi och bil ska vi färdas genom landet.

Arena

Arena

28 maj 2001 - 27 april 2003

fyra grabbar en drömfabrik o en jävla massa pilsner

En rundtur i Asien

En rundtur i Asien

21 september 2003 - 24 november 2003

Resan är tänkt att gå från Sverige till Helsingfors och sen vidare till Moskva. Där ska vi stanna några dagar och sen vidare till Mongoliet med transsibiriska järnvägen. Där stannar vi lite och sen till Kina. Sen vidare till Thailand via Laos och Vietnam. Sen hem med flyget, via Egypten.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Patrik uppdaterar sin resa