Tjena. Detta ar min plats for mina resor. Har skriver jag vad jag haller pa med och lagger upp bilder. Den nya resan blir denna gangen till Sydamerika. :-)
hemstad Malmö, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Medellín, Antioquia, Colombia
The beautiful Peru & Ecuador
måndag 4 mars 2013 - Pasto, Nariño, Colombia

Hallå där hemma i Sverige och Norge. Återigen har jag hunnit med massa kul och spännande saker (enligt mig iallfall), men jag tar den korta versionen, annars hade jag kunna skriva en hel novell. :-) Sist jag skrev var vi ju på väg till Machu Picchu på en två dagars tur. Det gjorde vi

The thin air in the southamerican highlands...
lördag 16 februari 2013 - Cusco, Urubamba, Peru

Hallå i stugan där hemma i Sverige och Norge. Här kommer en liten resedagbok från mig igen. Det var ju en stund sen jag skrev och kände att nu var det dags. Det har hänt väldigt mycket och det har varit mycket resande och det blir omöjligt att berätta om allt kul som skett. Men jag ska ta

lördag 12 januari 2013 - Sucre, Chuquisaca, Bolivia

Hallå alla mina vänner och familj i Sverige och Norge. Då var det dags för en ny resa för min del igen. Kände för en stund sen att jag var ganska resesugen. Jag känner mig själv så pass gott och vet att det inte försvinner av sig själv så då var det dags och ta ett snack med Liz (

Underbara Filippinerna...
tisdag 15 mars 2011 - Malay, Västra Visayas, Filippinerna

Hejsan där hemma !! Nu har vi varit i Filippinerna några veckor och nu ska vi berätta om det. :-) Jag var ju i Filippinerna med Kristian när han och jag reste jorden runt 2009 och då hade vi bara två veckor i landet. Både han och jag upptäckte ganska snabbt att vi hade underskattat det

Made in Taiwan
onsdag 23 februari 2011 - Taipei, Taipei, Taiwan

Hejsan Hoppsan där hemma !! Hoppas allt är bra med er där hemma !! Nu kommer vi med en sådär lång resedagbok igen, men vi hoppas verkligen att ni ta er tid till att läsa då det är kul läsning :-) Efter sista resdagboken så åkte vi ju till Taiwan dagen efter. Taiwan är ju ett lite

onsdag 19 januari 2011 - Hongkong, Hongkong

Hejsan allihopa !! Då var det dags för en ny resa...igen :-) Jag och Imen drar ut på vår första stora resa tillsamans. Den är planerad till tre månader med tre olika länder nämligen Kina, Taiwan och Filippinerna. Det kommer inte vara mycket stress (vi har iallafall planerat det så :-))

Hejsan Hejsan
torsdag 20 augusti 2009 - Gromin Dolac, Split-Dalmatiens län, Kroatien

Hallå där hemma !! Hoppas allt är bra med er och ni har en skön sommar. Här är allt bara fint. Den senaste tiden har jag varit lite fram och tillbaka i Europa och Sverige och Norge. Så jag ska ta denna dagbok lite kortfattad. Efter att Eddie åkt hem från Prag så åkte jag ju vidare

måndag 6 juli 2009 - Paris, Île-de-France, Frankrike

Jaha...då var det dags igen... Det var ju ett jäkla resande på dig har jag fått höra och det kanske är sant, men eftersom min underbara chef Liz ( blink blink) kunde ge mig lite extra ledigt så passar jag på medans jag kan. :-) Denna gången tänkte jag hålla mig i Europa. Tänkte

Home sweet home...
söndag 7 juni 2009 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Jaha...så var man hemma igen !! Tänkte berätta om den sista tiden på resan lite kort bara. :-) Vi åkte till San Francisco den kommande helgen i USA. Vi hade sprungit på vår polare Dave som vi lärde känna på Fiji. Bara råkade springa på honom på gatan i LA och han hade lust att hänga

Aloha...
fredag 22 maj 2009 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Tjena där hemma !! Nu var det en tid sen igen som jag skrev och det har hänt en hel del. Vi har flyttat oss en hel del. Men jag att ta det från början... Sist jag skrev var i i Melbourne, Australien och hälsade på Ida och Frdrik och deras barn. De sista dagrana i Melbourne strosade vi mest

Pade i Sydamerika

Pade i Sydamerika

5 januari 2013 - 29 mars 2013

Då var det dags för en ny resa för min del. Denna gång bär det av till Sydamerika. Något jag har velat ganska länge. Så nu är det äntligen dags :-)

Pade & Imen i Asien

Pade & Imen i Asien

6 januari 2011 - 31 mars 2011

Då var det dags för min och Imens första stora resa tillsamans. Vi drar mot lite nya resemål i östra Asien. Det ska bli en skön avslappnande resa utan mycket stress, men mycket ligga på stranden, dyka och allmänt njuta av lite semster :-)

Pade i Östeuropa...

Pade i Östeuropa...

3 juli 2009 - 31 augusti 2009

Jaha...då var det dags för mig ytterligiare en gång att dra ut på en liten resa. Denna blir inte så lång bara ca två månader. Jag har heller inte planerat den så noga utan bestämmer lite efterhand som jag reser. Ha de sa gott...

Pade & Kristian lite runt om i världen

Pade & Kristian lite runt om i världen

27 januari 2009 - 5 juni 2009

Då var det dags för en ny långresa igen... Mitt resesällskap denna gången Kristian, en kompis från Oslo. Hoppas ni får det kul när ni läser min dagbok...

Pade i Centrailamerika

Pade i Centrailamerika

7 januari 2008 - 31 mars 2008

Då var det dags för mig attbege mig ut i det stora vida en gång till. Denna gången är det Centralamerika som gäller. Efter att ha jobbat länge nu ska det bli skönt med lite semester... :-)

Pade o Rickard i Asien

Pade o Rickard i Asien

11 januari 2006 - 4 maj 2006

Jag och Rikard lärde känna varandra i oslo efter att vi delat lägenhet sedan i børjan av sommaren. Vi märkte ganska snatr att vi båda var väldigt res sugna så vi började kolla upp lite olika resor och bestämde till slut för Asien...

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Patrik uppdaterar sin resa