Hemma i kylan
onsdag 8 mars 2006 - Helsingborg, Skåne län, Sverige

Vill börja med att tacka alla som har skrivit i våran dagbok och hur mycket vi uppskattade det. Vi har nu bytt ut badbyxor mot långkalsonger och t-shirts mot tjocka jackor. Det e nu dags för oss att slänga oss in i det svenska vardagslivet igen för att tjäna ihop tillräckligt mycket

vi ses snart.....
lördag 4 mars 2006 - Bangkok, Thailand

hej!! var har varit med om sa mycket sedan vi skrev senast:) tror det var senast pa phi phi vi akte till koh phangan igen och bodde pa same same som e det basta stallet att bo pa i thailand... det var tyvarr inte lika roligt folk som bodde pa same same den har gangen. men som vi alltid gor traffar

tillbaka
lördag 25 februari 2006 - Ao Nang, Krabi, Thailand

hej dar hemma!!!! vi har precis bestammt oss for att vi ska tillbaka till paradiset koh phangan. vi har borjat bli trotta pa att dom stangar utestallena redan kl 0200 nar man precis har sin topp, nar dom istallet stanger pa koh phangan nar sista dansaren gar hem:D om man raknar med idag sa har

paradiset igen.
fredag 24 februari 2006 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hej alla bleka goa manniskor. Vi e fast pa phi phi. maste saga att on va mycket battre an vad jag hade forvantat mig. Till skillnad fran koh pangan sa e det tyvarr inte samma drag pa denna on. men det finns aktiviteter till 1000 att gora. borjar fa sjuk angest over att vi snart ska komma hem. vi

bilder
fredag 17 februari 2006 - Bangkok, Thailand

hej alla dar hemma!!! nu har vi akt vidare efter 10 dagar pa koh phangan till krabi. skulle gora vad som helst for att fa vara med om dom senaste dagarna igen. alla manniskorna, festerna regnet solen, allt med den on e sa magiskt. sen var det ju full moon och alla hjartans dag den 14, helt sjuk

regn regn
måndag 13 februari 2006 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

hej!! har inte varit pa stranden pa 3-4 dagar nu, det regnar fran och till hela tiden. sa det har blivit film kan man saga. e inne och ska prova fixa nagra bilder till er dar hemma sa ni far se hur underbart vi har det kram

tyvarr
torsdag 9 februari 2006 - Bangkok, Thailand

det blir tyvarr inga bilder, internet for segt. provar imorgon igen kram

Lamnar nog inte denna on
torsdag 9 februari 2006 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Hej alla. vi lever och har det underbart har nere. Vi e lite for lata just nu for att skriva vad som har hant har pa koh phangan. vissa saker kan man inte haller skriva har :) Sa vi lagger i stallet upp lite goa fest bilder. Ni far garna halla oss uppdaterade om allt som hander i OS.

En stad for de gammla
lördag 4 februari 2006 - Hua Hin, Prachuap Khirikhan, Thailand

Hej alla Nu har jag och johan varit in Hua Hin i 3 dagar. Det tog oss runt 6.5 timmar att ta oss fran Koh Chang till Bangkok. Dar i fran tog vi en lokalbuss till Hua Hin. Det va ratt skoj att vara de anda 2 vita maniskorna pa en terminal full med thaiare. Sen vi kom hit har vi inte gjort sa

Som 15 Igen.....
tisdag 31 januari 2006 - Bangkok, Thailand

hej dar hemma!!! det har varit sol i tva dagar sedan vi skrev senast, men det hade vi kunnat skriva sist ocksa. det e alltid saker med sol har. jag och danne hade en dubbeldate med tva malmotjejer for 2 dagar sedan, satt pa varan terass och drack chang sint in pa natten. valdigt trevligt... ska

Thailand 2006

Thailand 2006

16 januari 2006 - 9 mars 2006

Resan till paradiset....

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Johan&daniel uppdaterar sin resa