Inga inlägg
Kap verde

Kap verde

6 februari 2012 - 21 februari 2012

Nu är vi strax påväg på en ny resa. denna gången skall isabelle åka med. skall bli så kul !! väskorna är par packade och i morgon 9.25 lyfter vi !! hoppas att ni vill följa oss på denna resa tjing !!

Jorden runt

Jorden runt

4 oktober 2011 - 21 november 2011

Nu äntligen ska vi göra drömresan. Vi börjar i Tokyo, sen en stor stad till, Peking vidare till Hongkong. Flyget till Cairns i Australien, träffa släktingar. Fortsättning följer.

Bröllopsresa

Bröllopsresa

6 juni 2011 - 22 juni 2011

Vår bröllopsresa som gick till Raa Atoll på Norra MAldiverna. Meedhuparru Island Resort Adaaran Select hotell. Superservice med tvättservice på detta 4stjärninga hotell. Där jag också lärde mig att dyka.

Mackan och Peters resa till Brasil Carnaval 2011

Mackan och Peters resa till Brasil Carnaval 2011

10 februari 2011 - 2 april 2011

Snart är det dags att åka. Tre dagar kvar. Packningen är snart klar. Solglasögon, solkräm, kylväska och ett gäng spännande deckarböcker. Matta till dona Teresinha, whisky till Ciro och hans bror João. Choklad till moster Tia Marli. Leksaker och kläder till alla miniorer i släkten. Får se om vi får någon ordning på den här resdagboken. Det har strulat mycket i början.

sydafrikatripp

sydafrikatripp

28 december 2010 - 29 januari 2011

Blir en liten tripp till Sydafrika först krugerparken sen en sväng ner till kusten, vidare till Kapstaden massa vingårdsbesök och bara vara turist och uppleva massa äventyr

Dragracing i Vegas!!

24 juni 2010 - 14 juli 2010

Schwarzwald mars 2010

Schwarzwald mars 2010

24 mars 2010 - 29 mars 2010

Anledningen till resan är att deltaga i Maropeds årliga konvent den 26-28 mars på Gasthof Ochsen i Feldberg/Müllheim. Vi (Eva och Peter) lågger på ett para dagar före och efter för att köra runt i Schwarzwald och se oss omkring.

SMR

SMR

22 mars 2005 - 29 april 2005

Fanatiskt resande me flaskan i hand!

USA

USA

22 oktober 2004 - 27 november 2004

Resa till USA, Minnesota. Vi ar har for att besoka olika skolor och gora ett jamforande projektarbete med svenska skolor och den svenska pedagogiken. Om du gillar nattliv sa ak inte hit forran du fyllt 21 ar. Ak hit om du sportintresserad, shoppinggalen och naturintresserad. Det ar namligen sa att du betalar ingen skatt pa skor och klader :)

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Peter uppdaterar sin resa