En glad och go tjej som ska resa till Thailand med sin pojkvän den 20/1 :)
hemstad Hässleholm, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Hässleholm, Skåne län, Sverige
1 dag
onsdag 19 mars 2008 - Bangkok, Thailand

Imorgon drar vi hem vi ses da....... ha de nice Petra o Julius

hemskt
lördag 1 mars 2008 - Bangkok, Thailand

Innan idag nar jag satt och gjorde mina naglar pa ett nagelstand sa kom det 2 sama barn som ville salja roser. En flicka och en pojke, flickan sa valdigt frisk ut men pojken var valdigt tunn och smal+ han hade ett infekterat oga. Det kandes sa hemskt for nar den har killen stod brevid mig la sin

21/2
torsdag 21 februari 2008 - Phuket, Phuket, Thailand

Hejsan! Haromdagen sa skulle vi fixa vart visa for att fa vara i thailand, det var ett roligt aventyr. Vi fick aka upp till ranong och aka over med en liten bat till bruma (myanmar). Det kande precis som man var en smuggelslav haha. Vi fick inte se sa mycket av burma plus vi var dar bara en

17/2
söndag 17 februari 2008 - Phuket, Phuket, Thailand

Hejsan allihopa! De senaste dagarna har vi varity pa phuket zoo och tittat pa en massa djur, matade elefanter och tittade pa en massa shower med djuren. Det var jatte roligt att fa mata elefanterna deras hud var valdigt torr och strav. Djuren hade inte direkt sa mycket utrymme sa det kandes

Phuket
söndag 10 februari 2008 - Bangkok, Thailand

Nu sitter man har igen tankte jag kunde skriva nagra rader nar jag anda var har. Julius ar inne pa rummet och laser lite, innan nar jag skulle ga ut sa upptackte jag nar jag oppnade dorren att dar var en herreloshund precis utanfor dorren. Blev lite sma radd men den var helt ofarlig som alla

tjabba tjena halla
lördag 9 februari 2008 - Bangkok, Thailand

Hejsan hoppas allihop! Lite trott pa allt klagomal nu fran familjen holm sa maste ta tag i min krage nu och ta och skriva nagra rader haha. Denna veckan har vi tagit osss och forflyttat ifran koh tao till koh samui, jag (Petra) har upptackt att jag inte alls klarar av att aka bat utan spyr varje

Sprutor:S
söndag 9 december 2007 - Bangkok, Thailand

Hejsan! Var på vårdcentralen i torsdes och tog den första sprutan. Twinrix Hepatit A och B men vi ska ta den 3 ggr till en gång innan vi åker sen en till när vi kommer hem efter 6 mån :P Vi ska även ta japansk tyfoi (tror det stavas så) 2ggr. Sen även lite vivotif, malaria och dukrol.

Du o Jag Asien -08
fredag 30 november 2007 - Bangkok, Thailand

Ja nu börjar det närma sig det vi har längtat till. Den 20 januari kl. 14.15 så drar jag och Julius till Thailand/bangkok. Hela resan börjar med att vi ska åka från köpenhamn och mellanlandar i Frankfurt. Sedan drar vi vidare till Bangkok. Man har funderat jätte mycket på hur det kommer

Sydostasien Runt

Sydostasien Runt

20 januari 2008 - 20 mars 2008

Jag kommer att skriva om mina äventyr SYDOSTASIEN! MISSA EJ!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Petra uppdaterar sin resa