himma igen!
tisdag 15 juli 2008 - Eslöv, Skåne län, Sverige

tjenare!!! JAHA åsså va man himma igen,o va e de man säger: himma bra men borta bäst. det har varit en jättebra semester och allting har gått bra,sista dagen innan hemresan passade vi på att besöka mini Siam,som är ett thailand i förminskning och apberget med flera hundra apor som matas o

andrade planer,men bra anda
fredag 11 juli 2008 - Pattaya, Chon Buri, Thailand

hallelaigenja!!! vi skulle ju till koh samet,men efter alla irritationsupplevelser med hungersnöd,försenade bussar o påhittande människor o.s.v. så när vi väl kom till båten över till samet och de sa att vi får stanna en natt på fastlandet p.g.a.oväder så bestämde vi oss för att

sista dagen pa koh chang
måndag 7 juli 2008 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

hejsanhoppsan!!! Idag är sista dagen o kvällen på koh chang och den tillbringade vi på bl.a.white sand beach,vid poolen o senare när vi ätit hade vi lite skoj med ladyboysen som jobbar på resorten vi bor på. Imorron sticker vi till koh samet o kollar läget där,sen får vi se om vi stannar

Amazonas o snorkeltur
söndag 6 juli 2008 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

igår körde vi ut på östra sidan av ön och där var det mycket mindre turister och inte alls så mycket hotel,men det var skönt att köra där,man kör ju på fel sida vägen=vänstertrafik. Sandra var med en kompis,så det var bara jag o christine och tim. tim o jag hyrde varsin kanot och

tandlakaren pa koh chang
fredag 4 juli 2008 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

ny tur på moppe idag igen,det var uppehåll när vi stack ivägo tim tog med regnskydd,men när regnet kom DÅ KOM DET REJÄLT o inget skydd hjälpte,så vi blev skitblöta o kallt blev det och fan va jag ville ha en bastu o varmdusch. Men sen drog det ihop sig till SOL o vi stack ut igen,jag

moppetur
onsdag 2 juli 2008 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

haj!!! tog en tur med moppe o Christine åkte med Tim o Sandra med mig,vi körde ner till hamnen i söder och kollade o det har ändrats ganska mycket sen vi var här sist,mycket nytt har byggts upp o det är nog väldigt turistigt här under högsäsongen,alltså andra resmål nästa gång men nu

ko chang
onsdag 2 juli 2008 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

hallåja! kul att höra att simba har det bra,och hoppas det e bra med alla andra också. tog en taxi från bangkok till ko chang igår o åkte båt till ko chang,men när vi skulle ta taxi till resorten skulle dom ha 60 bath=12 kr/pers så vi satte oss emot o vägrade åka,snål som jag är, o vi

khosan road,Bangkok
tisdag 1 juli 2008 - Bangkok, Thailand

tjenixen! lämnade igår vietnam o flög från saigon till bangkok men kom försent för att åka vidare så vi tog taxi in till khosan road o hittade ett litet krypin här.gick o strossade lite igårkväll o blev erbjudna både det ena o det andra. sticker idag med taxi till trat o åker över

sandynor o vattenfall
lördag 28 juni 2008 - Phan Thiet, Vietnam

kära dagbok! Idag tog vi en utflykt tillsammans med en annan familj o åkte jeep till något som var somm sahara fast mindre,det var riktigt fräckt o jag red på dynorna. Efter det blev vi kompisar med en apa,o sen när vi skulle tillbaka var det någon som snott Tims o liselotts skor,ok shit

sandynor o vattenfall
lördag 28 juni 2008 - Phan Thiet, Vietnam

thailand,kambodja.vietnam 2008

thailand,kambodja.vietnam 2008

7 juni 2008 - 14 juli 2008

jag o familjen sticker till asien o kollar läget,vi börjar i thailand,där vi ska brottas med tigrar.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Peter uppdaterar sin resa