Våran strand" Camino"
fredag 15 september 2017 - Falochron wschodni, Łeba, Pommern, Polen

Vi lyckades få två timmars strandpromenad innan ovädret bröt loss. Halv storm och regnhagel. Som tur var hade vi regnkläder med. Tänk vilken tur, vi hittade tillbaka till bilen!

Vandring vid havet.
torsdag 14 september 2017 - Łeba, Pommern, Polen

Fina stränder, kraftig blåst men med rätt kläder är det underbart att gå vid havet.

Schwarzwald
onsdag 30 augusti 2017 - Oppenau, Baden–Württemberg, Tyskland

En utflykt till Freiburg. Varmt och fint väder. Svalkade fötterna i en av stadens alla vattenrännor, som rinner med klart vatten överallt genom staden.

Favorit kafét med internet!,,,
lördag 9 september 2017 - Königstein, Sachsen, Tyskland

Våran bas, där vi har en liten lägenhet högt uppe. Härifrån åker vi runt och tittat på fina platser. Nära gränsen till Tjeckien. Milt väder även om solen gömmer sig.

Lilla Venedig i Mosel dalen
onsdag 23 augusti 2017 - Saarburg, Rheinland-Pfalz, Tyskland

Nu gör vi en paus ett par dagar, efter många mil. Vi hyr en liten mysig lägenhet med egen terass, strax utanför centrum. Henning kurerar sitt tjocka knä medansvar jag ser mig omkring. En liten fin inner ort med historiska byggnader, omgivna av vinodlingar, vart ögat når.

Munster och Sauerland
måndag 21 augusti 2017 - Stockum, Sundern, Nordrhein-Westfalen, Tyskland

Eftet en em i Munster, tog vi oss söderut och stannade för natten i en liten by i Sauerland. Sundern- Stockum.

Första inlägget
lördag 5 augusti 2017 - Ugglekull, Kronobergs län, Sverige

hoppas knäet håller

Spaniens norra kust

17 augusti 2017 - 27 september 2017

Lena och Hennings pilgrimsvandring 2017.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Lena uppdaterar sin resa