dag 15
torsdag 8 januari 2015 - Orlando, Florida, USA

idag har vi då gjort universals island of adventure. vi började med att besöka olivanders. detta var mycket lyckat då vi var där typ först så fick emmy vara det barnet som fick testa trollstavarna så hon fick testa tre olika de två första passade inte då den första fick lådor att

dag 14
tisdag 6 januari 2015 - Orlando, Florida, USA

idag har vi haft ännu en pool dag för att man ska hinna få liiite färg innan man kommer hem. idag var det perfekt väder för att hänga vid poolen så när vi hade slagit ihjäl några timmar där gjorde vi oss i ordning för att äta lite. vi provade en amerikansk institution Denny´s. vi

dag 13
måndag 5 januari 2015 - Orlando, Florida, USA

när vi vaknade på morgonen hoppade vi in i bilen exalterade över att få göra animal kingdom. väl framme fick vi parkera på enörningsparkeringen nummer 26. parkeringarna är sjukt stora. men vi skuttade in i parken och åkte karusell och kunde konstatera att det var mycket mindre folk än

Dag 12
söndag 4 januari 2015 - Orlando, Florida, USA

idag har vi tagit oss en vilodag mellan disneyparkerna imorgon ska vi till animal kingdom men idag tar vi en slappardag vid poolen. det blåste som f*n men var varmt. vi konstaterade att det fanns en vanlig halvdjup tempererad pool, en grottpool, en barnpool med strand, en pool med rutschkana och

dag 11
lördag 3 januari 2015 - Orlando, Florida, USA

idag har vi varit på magic kingdom det är en barndomsdröm som gått i uppfyllelse jag var speedad som en 5åring hög på socker när det var dags att åka. övriga familjen ville sova mera, men det är inte lätt när jag är speedad. så upp med familjen så åkte vi till magic kingdom. väl

Dag 10
fredag 2 januari 2015 - Orlando, Florida, USA

idag lämnade vi fort lauderdale beach för att åka en sväng förbi miami som vi inte gjorde igår då det regnade. vi snurrade runt lite på miami beach för att hitta en parkering. när vi hittat en parkering och gått ner till stranden insåg vi att det fanns massor med maneter i vattnet.

dag 9
torsdag 1 januari 2015 - Fort Lauderdale, Florida, USA

planen var att kika på soluppgången och sedan ta oss till miami beach. när vi ska titta på solen är det otroligt mulet så vi såg inte så mycket. men vi tittade och fotade. efter det gick vi in på hotellrummet för att den övriga familjen ville sova lite mer. när det var klart packade

dag 8
onsdag 31 december 2014 - Fort Myers Beach, Florida, USA

barnet som nu var piggare och som vanligt ville bada. så vi gick till poolen för att sedan gå till havet som bokstavligen är ett stenkast bort. denna dag som var nyårsafton var en mulen men varm dag så vi lade oss vid poolen och barnet fick bada. på hotellet som vi bor på är det sjukt

dag 7
tisdag 30 december 2014 - Fort Lauderdale, Florida, USA

denna dag började vi ganska tidigt med att packa ihop våra saker och checka ut för nu skulle karln planera dagen. hans plan var everglades för det ska man s. så vi satte oss i bilen och åkte till everglades. det var lätt den varmaste dagen vi har varit i detta land så det var väl ca 28

dag 6
måndag 29 december 2014 - Fort Myers, Florida, USA

idag började skruttan känna sig lite hängig så vi tog en tripp till bell towers och kikade lite. hittade inte så mycket men två stora flaskor redken shampo för 30 dollar. efter detta tog vi en tripp till lite andra affärer i närheten. när affärerna på förmiddagen var avklarade så

Florida

Florida

23 december 2014 - 10 januari 2015

Rundresa i florida med familjen

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Paulina uppdaterar sin resa