hemstad Örebro, Örebro län, Sverige
Senast aktiv - från Nairobi, Kenya
01 Jan 2007
måndag 1 januari 2007 - Nairobi, Kenya

Hej, Vill önska er en god fortsättning. Hoppas att ni hade en trevlig nyårsafton. Kram Pernilla

Snart Nyårsafton!! Tänk om man kunde.......
fredag 29 december 2006 - Nairobi, Kenya

Vara sugen på lite mousserande vin. Har lagt vinet på kylning så det är bara att hoppas:) Sitter just nu på ett fik/restaurang (JAVA) nära vår lägenhet och dricker en helt fantastisk cafe latte. Känner mig som piggast på förmiddagen så det är bara att passa på att komma ut lite.

Nu har det varit Jul!!!
onsdag 27 december 2006 - Nairobi, Kenya

Hej, hej Denna jul blev inte riktigt som jag hade tänkt mig... Låg mestadels i sängen och levde på smörgåsar denna dagen. Som tur var så hade jag en snickers på lager:) Har varit och besökt sjukhuset i dag igen och fått lite mer tabletter. Får hoppas att det blir bättre snart. Vi har

Äntligen packat upp!
fredag 22 december 2006 - Mombasa, Mombasa County, Kenya

Hej! Ja, då har man äntligen packat upp sina saker. Efter 4 veckor boendes i resväskor. Jul kommer jag att fira i lägenheten. Egentligen skulle jag vara ute på min första egna safari men eftersom jag är sjuk så blir det till att vara hemma i stället. Min kollega Sofie som precis har

salmonella:)
onsdag 20 december 2006 - Mombasa, Mombasa County, Kenya

hej, hej Har nu fått resultatet. Det är troligtvis matförgiftning. Salmonella. Ja, då har man provat på de också. Bara att vila. Tur att man har Bärbar dator så man kan titta på DVD. Samt en snäll bror som har lånat ut lite DVD filmer. Ha det så bra så länge kram på er

sjuk
onsdag 20 december 2006 - Nairobi, Kenya

hej på er Kommer inte åt Internet så ofta varav jag inte har skrivit på ett tag. Mår inte så bra just nu. HAr haft feber, magproblem och har extrem huvudvärk just nu. Var på sjukhuset i går och blev skickad till en läkare som är specialist på Malaria bland annat. Tror inte att det är

Fortfarande 45 kg packning
söndag 3 december 2006 - Mombasa, Mombasa County, Kenya

hej, hej Befinner mig just nu pa mombassakusten och jag har fortfarande inte varit i lagenheten som vi kommer att bo i. Direkt n'\ar jag kom till flygplatsen sa motte jag agenten. Han hade ny flygbiljett sa det var bara att byta terminal och ta flyget till Zanzibar...... Jag sager bara

Malmö än så länge:)
fredag 24 november 2006 - Örebro, Örebro län, Sverige

Ja, ha. Snart är jag på väg........ börjar faktiskt bli lite nervös efter dagens möte. - Ni kommer att bo på en lodge som bara består av tältväggar. jocke - Jag själv blev lite skraj när jag hörde en buffel utanför som tur var kom den inte in, - Den värsta händelsen som har

test
lördag 18 november 2006 - Mombasa, Mombasa County, Kenya

tjena gör bara ett test för att kunna se hur jag ska göra framöver. VI SYNS SNART KRAM på er

Kenya

Kenya

21 november 2006 - 8 april 2007

Safariguide i kenya

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Pernilla uppdaterar sin resa