The End
tisdag 6 maj 2014 - Märsta, Stockholms län, Sverige

Kände att det kanske var dags att avsluta denna resa på ett propert sätt! Som några av er vet så skiljdes jag och Simon åt nere i Cairns. Simon kände att han ville lyxa till det några veckor på Bali och bar sig av på ett eget äventyr! Jag tog en 33 timmar och 40 minuters lång hemresa

Liftwaffe!
söndag 20 april 2014 - Townsville, Queensland, Australien

Kära dagbok, FY! För att resa på påsk. Allt är stängt överallt och man svälter nästan ihjäl, nåväl.. Hursomhelst har vi anlänt i *trumvirvel* Townsville! Det har varit ett dramatiskt dygn för skribenten må jag säga. Igår satt vi på hostelet i Airlie Beach och trodde att hela

Skepp ohoj!
lördag 19 april 2014 - Airlie Beach, Queensland, Australien

Hallå! Tror jag glömde att nämna i förra inlägget hur det gick att pröva på surfning.. Det gick iallafall smått fantastiskt, både jag och Simpan fick ett varsitt kontrakt framför oss men ändrade oss i sista stund! Vi vill ju komma hem till "Schweitserige", som dom kallar det här nere.

Hmm..
söndag 13 april 2014 - Agnes Water, Queensland, Australien

Tjenixen! Tänkte slänga upp en kort uppdatering angående vår fortsatta tripp uppför landet.. För er som sett vad storebror Patrik kommenterat på förra inlägget, så vet ni säkert att det just nu härjar en kategori 5 cyklon norröver oss. Vi är just nu utom fara här i Agnes Water. Det

WOW!
fredag 11 april 2014 - Agnes Water, Queensland, Australien

*blås *blås Oj vad dagboken samlat på sig damm... Det har sina anledningar till det dock. Senaste inlägget var i Brisbane och det har ju hänt en del sedan dess, dock har det där allt hänt inte funnits ett tillräckligt tillfredställande wifi för att en bloggare som mig ska kunna

Brisbane!
måndag 31 mars 2014 - Brisbane, Queensland, Australien

Godmorgon folket!! Nu har det gått typ 1000 år sedan senaste inlägget och det har kliats otroligt mycket i mina välsvarvade bloggarfingrar. Kan väl börja någonstans där jag slutade senast; Byron Bay Jag skrev alltså ett kort inlägg om Byron Bay, alldeles för kort. Byron Bay var det

Byron Bay
måndag 24 mars 2014 - Byron Bay, New South Wales, Australien

Hej! Längesen sist nu, orsaken till det är att internetuppkopplingen här på hotellet i Byron, inte är så värst bra. Men men. Nu sitter vi i lobbyn och dödar lite tid. Alldeles strax ska vi bege oss till bussen som tar oss upp 3 timmar till Gold Coast och Surfers Paradise,

Bird Shit
onsdag 19 mars 2014 - Sydney, New South Wales, Australien

Dear diary, Avslutade nyss en skypesession med min kära jullster, som precis kommit hem från en välförtjänt tvåveckorssemester i Thaithai. Ytterst angenämt att få höra hennes röst igen! Förresten om det är någon av er som läser detta som någon gång under resan skulle vilja köra en

The Sedin Brothers

God förmiddag dagboken! Klockan är 10:30 på förmiddagen här i Canberra. Stämningen i huset är just nu lyrisk. Vilken match det var igår!! En uppvisning av radarparet Daniel (jag) och Henrik (Simon) Sedin. Vi kom till spel med lite fler spelare denna gång, och det var inte 100 grader

Murrumbateman Winery & Hats on!

Kära dagbok, Nu är klockan ca 23:10 här i Canberra och det har varit en fin lördag. Ganska mycket har skett sedan mitt senaste inlägg här i tisdags morgon (måndag kväll för er i Sverige). Något jag glömde berätta i förra inlägget var att den 10e mars (alltså i måndags) är

Aussie yeeha!

Aussie yeeha!

3 mars 2014 - 7 maj 2014

Börjar med en trip in till Canberra för att krascha hos Simons farbror i ett par veckor, sedan möter vi upp Julia & Frida och jobbar oss upp längs med östkusten!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Rasmus uppdaterar sin resa