Skype sök på: "Fam Levander"
hemstad Halmstad V, Hallands län, Sverige
Senast aktiv - från Halmstad V, Hallands län, Sverige
följ oss istället på....
söndag 18 december 2016 - Haverdal, Hallands län, Sverige

Ett, två, ett, två, testing, testing
tisdag 23 december 2014 - Halmstad V, Hallands län, Sverige

Det närmar sig avresa och tänkte köra ut ett litet test för se så att det funkar. Är samtidigt en uppmaning till er som vill lägga till eller ta bort er från epostlistan för att slippa bli spamade av diverse oläsbara uppdateringar från oss. :-) Tidig juldagsmorgon bär det av mot Kastrup

Hemma
söndag 12 januari 2014 - Halmstad V, Hallands län, Sverige

Sista inlägget för denna gången. Dagarna i Mumbai var riktigt bra. Med en liten oroande start över hur det skulle vara, säkerhet, okunskap osv så var det i slutet jättetrist att lämna för staden gav verkligen mersmak och var riktigt intressant. I torsdags börja vi med att åka till ett

Mumbai (Bombay)
onsdag 8 januari 2014 - Bombay, Maharashtra, Indien

Namaste! Vi har legat lågt i några dagar med skrivandet (till vissas glädje?!) men egentligen är det en bra summering av ett antal dagars sol och bad i härliga Palolem. Som jag skrev åkte vi tillbaka dit och det ångrar vi verkligen inte. Det är i vårt tycke helt enkelt skitbra. Lagom

Flytt dax
fredag 3 januari 2014 - Agonda, Goa, Indien

Igår fick veta att det blivit lediga hyddor där vi startade i Palolem så vi har valt att flytta på oss idag för att komma tillbaka där vi startade. Här i Agonda är det som jag skrev väldigt lugnt och verkligen inget annat att göra än relaxa och då kan ni räkna ut att det kryper i

Agonda
onsdag 1 januari 2014 - Agonda, Goa, Indien

Hej hopp så här på nyårsdagen. Vi har idag förflyttat oss ner till Agonda och fått tag på ett superboende. Helt nya hyddor och direkt på stranden. Kan inte bli mer idylliskt. Här är väldigt avslappnat och ljudet från vågorna är direkt sövande. Gårdagens firande gjorde vi på

Gott Nytt År
tisdag 31 december 2013 - Muthoot Fincorp Limited, Navelim, Goa, Indien

Efter några lata dagar på stranden har det nu blivit dagen då vi ska fira in det nya året. Det som hittills hänt är att vi hittat "vårt" lilla strandhak som vi ger oss ner till på fm. Hunnit vara hos en skräddare och beställt ny kostym och skjortor som ska provas ut idag och levereras i

Kort inlägg. Benaulim
söndag 29 december 2013 - Muthoot Fincorp Limited, Navelim, Goa, Indien

Vill bara meddela att vi är nu framme i Beaulim. Kom fram igår sent em. Resan hit var oerhört krokig och svängig. i en av kurvorna som var 90 grader och en uppförs lutning på minst 45 grader sa taxi chauffören "dangerous" men så bygger man visst väg här. HAde inte velat möta en tankbil

Jag vann!
fredag 27 december 2013 - Palolem, Canacona, Goa, Indien

Tjenis! Nu är julen i stort sätt över även här och man tittar fram emot nyår istället. Man kunde dock nästa tro att här är nyår varje kväll för jäklar vad raketer man skjuter upp hela tiden. Allt har gått i ett väldigt lågt tempo och vi har egentligen inte gjort många knop

Goooooood Juuuuul alla!
tisdag 24 december 2013 - Palolem, Canacona, Goa, Indien

Har inte blivit så mycket skrivande för "andra" håller oss sysselsatta med shopping på degarna :-) VI har kommit fram hela och rena men trötta som bävrar (är bävrar trötta?). i söndags var det egentligen bara att hämta sig och relaxa. På em dök Claessons upp och det fick firas med en

Sri Lanka

Sri Lanka

25 december 2014 - 18 januari 2015

Boende 26/12-1/1 Hikkaduwa • Sophies house 1-6/1 Unawatuna • Chili Café Guesthouset 6-12/1 Mirissa • Riverside Cabanas 12-16/1 Rundresa • 12 jan. Yala, Lake wind • 13 jan. Ella, Flower Garden • 14 jan. Kandy, Hotell Senani • 15 jan. Sigiriya/Dambulla, Nice PlaceBungalow 16-18/1 Negombo • Sujeewani villa Negombo

Indien

Indien