hemstad Sverige
Senast aktiv - från Halmstad, Hallands län, Sverige
helt fantastikst!
torsdag 13 mars 2008 - Cairns, Queensland, Australien

ja hmm var ska jag borja?... kan borja med flygresan hit haha da forsvann helt plotsligt mina nyinkopta solglassogon och jag blev ju helt fortvivlad antingen hade nagon snott dem (for de hangde pa vaskan) eller sa hade jag tappat dem i kon till incheckningen.. men sen helt plotsligt ser jag en

mysigt sa mysigt sa...
måndag 10 mars 2008 - Noosa Heads, Queensland, Australien

hejhej igen! nu borjat resan lida mot sitt slut tyvarr=(... vi fick tre super fina dagar i Surfers Parasice med mycket sol och bad!..riktigt harligt!!!!!! Men det ar over nu ..idag har vi haft regn och nu verkar det vara storm ute... Vi har nu kommit till Noosa som ar en riktigt fin stad. Det ar

antligen lite sol
onsdag 5 mars 2008 - Gold Coast, Queensland, Australien

Halla halla svergige! Nu har vi kommit till surfers paradise. Har ar det lite mer fart och flakt an i Byron. Surfers ar Australiens svar pa Hollywood. Riktigt haftigt och fint med alla palmaleer och flotta bilar. I Byron fick vi faktiskt tur med vadret och vi har fatt vara tva forsta soldagar!

efter regn kommer solsken
lördag 1 mars 2008 - Byron Bay, New South Wales, Australien

hej allihopa! nu har vi avklarat bade Sydney och vart surflaget och det har varit underbart.. forutom att det har varit regn i en vecka och kallt som bara den men men det borjar ta sig nu och har i Byron Bay som vi nu befinner oss i ar det riktigt gott! Tillbaka till surflagret... Det var sa

äntligen framme!
söndag 24 februari 2008 - Sydney, New South Wales, Australien

Nu har vi antligen kommit fram. Eller ja rattare sagt har vi nu varit har en dag da vi anlande halv atta i morse. Flygresan gick bra men den var strang. Ar valdigt om i gumpen efter allt sittande. Idag har vi varit och utforskat sydney. En helt fantastisk stad, jag bara alskar den. Vi har

borta bra men hemma bäst?
lördag 12 maj 2007 - Storgatan 35, Ängelholm, Skåne län, Sverige

ja då är man hemma igen. det känns på något sätt som att jag aldrig har varit borta och varit med om allt. och sen i andra stunden sa kanns det som jag inte har varit hemma pa jattelange. just nu for stunden sa känns det rätt så skönt att vara hemma och få träffa er alla men samtidigt

Nu ar aventyret inne pa sista versen
onsdag 9 maj 2007 - Bangkok, Thailand

Nu ar det bara nagra timmar kvar tills man ska upp i luften. Och denna gangen lyfter planet for sista gangen pa denna resan... Det ska bli skont att komma hem och traffa er alla men jag maste saga att jag kommer att sakna det har livet. Jag trivs med att bo i en ryggsack och lukta lite illa.

nu ar det snart slut!
fredag 4 maj 2007 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Ja da har jag borjat komma in pa min sista vecka har i thailand. resan har varit helt underbar och jag har haft hur kul som helst men an ar den inte slut. vi ar nu pa Koh Samui och har haft lite otur med vadret men idag har vi i alla fall kunnat ligga pa stranden! men vi forsoker gora det basta

blota dagar pa koh Phangan
tisdag 1 maj 2007 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

hejsan allihopa! har nu bara nio dagar kvar av min fantastiska resa och da forsoker man ju njuta sa mycket som mojligt. Och man forsoker pressa sa man blir en riktigpepparkaka. Men den anda fargen som jag har fatt ar fargen fran kloakvattnet som jag maste vada i varje kvall!. Vi har haft regn nu

Kambodja en valdigt annorlunda upplevelse
lördag 21 april 2007 - Phnom Penh, Phnom Penh, Kambodja

Nar vi lamnade Thailand pa torsdagsmorgonen hade jag en valdig nervos kansla i magen. Jag har fatt hora sa mycket om Kambodja sa att jag inte var riktigt saker pa att jag verkligen ville aka. Men akte gjorde jag... Visum och allt gick valdigt smidigt och vi undvek att bli lurade som det annars ar

Tillbaka till Australien

Tillbaka till Australien

22 februari 2008 - 16 mars 2008

Dags att åka tillbaka till det underbara Australien och denna gången med min pojkvän Hampus!

Rundresa

Rundresa

24 januari 2007 - 11 maj 2007

Thailand, Kambodja, Malaysia, Australien och Nya Zeeland here we come!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Becca uppdaterar sin resa