Webbredaktör med passion för resor, friluft och kultur.
hemstad Karlskoga, Örebro län, Sverige
Några snabba saker att tänka på när man reser
torsdag 7 december 2017 - Stockholms län, Sverige

Att hamna i ett annat land är ibland som att snabbt ha rest till en helt annan slags värld. Men var inte rädd, du är inte den första personen som reser.Du upptäcker inte nya kontinenter eller utforskar okända territorier. Om miljontals människor kan resa varje år, så kan du det också.

Låt boendet bli en upplevelse på utlandsresan
tisdag 7 november 2017 - Sydney, New South Wales, Australien

Utlandsresor är en stor upplevelse, och eftersom boende ofta är en stor del av utgiften när vi bokar resor är det viktigt att vi hittar något som passar bra. En del föredrar lyxiga hotell, medan andra väljer enklast möjliga för att kunna lägga mer pengar på aktiviteterna man vill hinna

Guide till en smidig resa till Las Vegas
tisdag 7 november 2017 - Las Vegas, Nevada, USA

Många drömmer om resan till Las Vegas, en stad långt ifrån den svenska "lagom"-normen. Vi har alla sett staden i film och på TV, med de lyxiga hotellen, blinkande spelautomaterna och vackra människorna, och det är ett väldigt populärt resmål både för de som spelar, de som åker för att

Paddlingsaktiviteter i Medelhavet
onsdag 1 november 2017 - Malta

Ännu en fantastisk dag i Medelhavet! Det hela började med en rejäl hotellfrukost på Hilton Hotell. Därefter blev vi upphämtade i St. Julians av vår guide Ben, precis utanför hotellet. Ben berättar att han ursprungligen kommer från England men att han är gift med en svenska och att han

Lisa och Niklas blev förälskade i Malta
söndag 29 oktober 2017 - Malta

Den allra billigaste vägen till Malta är via flyg, men det finns självklart andra resealternativ för dig som är sugen på lite extra spänning i Europa. Förra veckan fick vår redaktion bekanta sig med Lisa Göransson som tillsammans med sin man Niklas valt att ta sig till Malta genom en

1 december 2017 - 3 december 2017

Las Vegas

Las Vegas

7 november 2017 - 7 november 2017

1 november 2017 - 1 november 2017

29 oktober 2017 - 29 oktober 2017

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Elsa uppdaterar sin resa