We sold out all over the world.
måndag 26 april 2010 - Storgatan 35, Ängelholm, Skåne län, Sverige

Äntligen iväg! Det har ju bara tagit sisådär 6 månader denna gången men nu är jag på väg iaf. Sitter på bussen upp till Oslo och funderar mest på om jag ska kunna se Mjällby-HIF ikväll men det får vi jobba på när jag väl kommer upp. Jag kommer inte skriva särskilt mycket här på

Början på det nya
måndag 29 mars 2010 - Sigtuna N, Stockholms län, Sverige

Efter en härlig och energikrävande helg i Stockholm(tack alla involverade) sitter jag nu på Arlanda och väntar på flyget hem(18.10) till nordvästra Skåne. Min visumintervju gick bra och de godkände mig efter några frågor om vad jag ska göra på skeppet. Jag åker den 17e april från

En ganska sen uppdatering.
tisdag 28 juli 2009 - Mallorca, Balearerna, Spanien

Hej! Ursakta att jag inte hort av mig eller skrevet nagot har pa lange. Har haft mycket for mig pa jobbet och allt har blitt en vardag utan nagot sarskillt att beratta om men har kommer lite iaf. Jag gor allt mojligt pa mitt jobb och har gatt fran att bara ha hand om barn till att ha hand om allt,

Address
fredag 1 maj 2009 - Mallorca, Balearerna, Spanien

Hej nu har jag borjat jobba pa mitt hotell, har kommer adressen om nagon vill ha den. Hotell Alcudia Garden Avda de la Playa 1, Puerto Alcudia 07408, Spain och har ar mitt spanska mobilnummer 0034 653 249 233 Ha det!

Dansa dansa dansa
söndag 5 april 2009 - Mallorca, Balearerna, Spanien

Hej! Har nu varit i Alcudia i en vecka. Vi jobbar hart och dansar ca 6 timmar om dan och har teori 6 sa vi har inte mycket fritid men det ar javligt skoj och manniskorna ar underbara. Nu ska jag ut o forsoka fixa spanskt telefon nummer. Puss

Slutet pa en lang resa
onsdag 17 december 2008 - London, England, Storbritannien

Det kanns javligt konstigt. Har inte riktigt fattat att jag kommer hem annu tror jag. Sitter i Heathrow och hade precis min sista Starbucks kaffekopp pa ett bra tag. Min langa resa slutar med en lang resa. Jag vet inte ans hur lange jag har varit uppe idag, jag vet knappt vad klockan ar och jag

En hel del bilder
lördag 6 december 2008 - Lihue, Hawaii, USA

Har kommer bilder fran en del av hemresan, var tvungen att gora platts at fler. North Island http://www.facebook.com/album.php?aid=63543&l=5c89d&id=718582680 N.I, Darwin och

Jurrasic Bike
torsdag 4 december 2008 - Lihue, Hawaii, USA

Var ute pa en fanastisk mountainbike hajk igar. Akte upp i bergen runt Kapa`a och sag helt obeskrivliga vyer och stigar. Jag pajade min kamera sa idag ska jag ta bussen ner till Lihue o kopa nagon sorts ersattare. Traffat tva Osterrikiska systrar som ar pa att hyra bil sa vi kan komma runt till

Onsdag, torsdag, fredag, fredag.
fredag 28 november 2008 - Honolulu, Hawaii, USA

Honolulu Airport. -Hey man. -Good morning Sir, welcome back. Haha.

Oj vilken ovantad dag.
fredag 28 november 2008 - Nadi, Västra divisionen, Fiji

Hej! (Jobbigt tangentbord dtta och orkar inte ta bort alla dubblla bokstaver sa ni far sta utt.)) Star pa Nadis flygplats i Fiji oc mmitt plan tiill Honululu lattar om 3 timmar. Kom till naadi igar kvall kl 23.10 och tog mig med taxi till Dee's homestay dar jag soov.. Heennes son och tva av hans

Examensresa till Östafrika

Examensresa till Östafrika

16 maj 2014 - 31 maj 2014

Examensresa till Kenya & Tanzania.

Madagaskar LIA

Madagaskar LIA

13 oktober 2013 - 19 december 2013

Lärande i arbete i Antananarivo, Madagaskar och en veckas häng på Mauritius.

Praktik i Sydafrika

Praktik i Sydafrika

12 april 2013 - 18 juni 2013

Fishhoek utanför Kapstaden kommer vara vår bas för vårt LIA äventyr i Sydafrika. Vi ska praktisera på Eternity Adventures och Green Guerillas.

Super Bowl Weekend Road Trip

18 april 2011 - 28 oktober 2011

Oasis of the whaaat?

Oasis of the whaaat?

25 februari 2011 - 16 april 2011

Mitt andra kontrakt ombord på kryssningsskepp blir det enorma Oasis of the Seas i Karibien.

República Federativa do Brasil Revisited

República Federativa do Brasil Revisited

29 januari 2011 - 21 februari 2011

Åker tillbaka till Vision för att återse min kära Birdie och Brasilien.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Johan uppdaterar sin resa