Hemma igen!
torsdag 9 september 2010 - Norsjö, Västerbottens län, Sverige

Nu har vi landat i Sverige igen efter en lång hemresa med tidig morgon, buss till flyget, väntan, flyg 4 timmar, väntan på Arlanda, Flyg till Umeå och tillslut bilkörning hem därifrån! Sista natten på hotellet blev lite speciell faktiskt då hela Alanya fick strömavbrott och det blev

sista dan!
tisdag 7 september 2010 - Alanya, Turkiet

Igår var det en shopping och slappar dag. Prutandet gick väl sådär men man lärde sig allt eftersom shoppingen pågick så nu har vi handlat lite saker som vi behövde :) Vi har även fått lyssna på finsk karaoke medans vi åt på en skandinavisk restaurang, även om dom kanske sjöng bra så

dag 2
fredag 3 september 2010 - Alanya, Turkiet

igår var det barbeque-buffé här på hotellet med en show som innehöll magdans, folkdans, hundshow, rockringar och en man med en piska! vi hade chansen att dansa lite magdans men båda två var för mesiga så de blev ingenting ;). Idag har vi varit på stranden igen och vi har klarat oss från

dag 1
onsdag 1 september 2010 - Alanya, Turkiet

Nu har vi landat i Turkiet efter många timmar utan sömn! Dom timmarna tog vi dock igen på rummet på hotellet när vi kom fram. Vi var tom för trötta för att beställa AC på rummet innan vi somna =) (ja du läste rätt man var tvungen beställa AC till rummet för det ingick tydligen

fjollträskslanda
onsdag 1 september 2010 - Sigtuna N, Stockholms län, Sverige

Sitter nu och fördriver tiden på Arlanda, planet går strax efter 7 på morgonen så vi får se om vi får oss nån sömn innan planet lyfter mot Turkiet och Alanya!

Snart dags!
tisdag 22 april 2008 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Sitter nu hemma hos föräldrarna I Kattisträsk och ska snart gå och sova. Imorgon åker jag till Tallinn, Estland och ska spela poker-sm. Flyget från Umeå går 09.45 så det blir att stiga upp rätt tidigt imorgon. Jag hinner just så pass landa i Stockholm så ska ja vidare till Tallinn

Nu ar jag less!
söndag 17 februari 2008 - Bangkok, Thailand

Nu ar jag less...inte direkt pa Thailand men pa maten...kyckling, ris, kyckling, ris...och sa lite nudlar darimellan. Ska borja ata mer pizza och hamburgare framover sa magen blir nojd igen :) Idag var det ju tankt att vi skulle aka till Hong Island pa en dagstripp men vi andrade oss i sista

Dagboksfeber
lördag 16 februari 2008 - Bangkok, Thailand

Hej igen! Nu var det länge sen man skrev i dagboken. Förklaringarna är att jag har varit sjuk och helt enkelt inte orkat skriva nått. Fick en inflammation i båda öronen och därtill feber och så var man snuvig! Så jag har legat på hotellrummet och kollat på tv i nästan en vecka, inte

Hej halla dagboken!
måndag 4 februari 2008 - Bangkok, Thailand

Antligen har jag slagit mig ner pa ett internetcafe igen! Vi har namnligen varit borta pa en liten utflykt dar det inte fanns sa mycket till internet. Det borjade med att vi skulle fara till ett stalle som heter MBK har i Bangkok och vi hade hort att det gick en flodbat dit sa vi kunde se staden

Framme!
onsdag 30 januari 2008 - Bangkok, Thailand

Nu har man antligen slagit sig ner pa ett internetcafe sa man kan borja skriva dagbok! Vi landade i Bangkok igar vid halv 6 tiden lokal tid, darifran tog vi en buss in till Khosan road i Bangkok med ett gang andra svenskar. Ingen av oss hade ett hotell sa vi kom overrans om att vi skulle halla ihop

2 guldfiskar på solsemester

Några dagars pokerspelande i Tallinn

Thailand

Thailand

26 januari 2008 - 25 februari 2008

Thailand med sol, bad, äventyr tillsammans med min bror, syster och bekanta :)

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Andreas uppdaterar sin resa