Semester, favoriter Thailand o Italien, Åker för att vila bada o koppla av.
hemstad Västervik, Kalmar län, Sverige
Sista veckan
lördag 17 februari 2018 - Kata Beach, Karon, Phuket, Thailand

hej allihopa, nu är vi inne på sista veckan på semestern och åker hem på tisdag. Vi kom till Kata beach i tisdags och det var verkligen annorlunda mot när vi var här sist. Massor av folk mest ryssar o kineser o jag vet inte vilka som beter sig värst, kineserna tror jag ett väldigt

Halvtid
måndag 5 februari 2018 - Khao Lak, Phang Nga, Thailand

Hej allesammans, nu har vi varit här i 2 veckor och livet flyter på. Det har inte hänt något speciellt förutom att det har regnat en del men nu har solen kommit för att stanna hela dagarna.Vi slappar mest o äter o dricker gott. Det har varit en del marknadsbesök och vi funderar på att åka

Lite regn men ändå skönt här
tisdag 30 januari 2018 - Khao Lak, Phang Nga, Thailand

Hej allihopa, nu har vi varit här i en vecka och hotellet är fint. Det har regnat en skur varje dag men jag har ändå lyckats bränna mig o Christer är ju som vanligt som en neger. Linn o Alexander har varit här så vi har hängt med dom några dar o kvällar och haft det mysigt, men nu har

Sollan o Kent

Hej allihopa, vi har varit hela påskhelgen hos Sollan o Kent i södra Frankrike och haft jättemysigt med trevligt sällskap god mat o dryck. På onsdag åker vi vidare till ett litet ställe i norra Spanien som Christer äntligen vill åka till.Tiden här har gått så fort, vi har varit på 2,

Normandie
måndag 10 april 2017 - Arromanches-les-Bains, Normandie, Frankrike

idag har vi kommit fram till Normandie och platsen där de allierade landsteg 1944. Imorgon blir det museet men ikväll tarva en promenad nerpå standenoch tittar på landstignings broarna som ligger kvar. Jag var här med mamma o pappa för 50 år sedan och determinism kul attvara tillbaka, det

Sitta i solen hela helgen
lördag 8 april 2017 - Le Tréport, Normandie, Frankrike

Hej alla vänner, nu har vi kört en bit in i Frankrike och hamnat på en camping i en liten by som heter Le treport där vi tänkte stå i helgen för att sen fortsätta mot Normandi på måndag efter frukost.Vi började vår resa med en trevlig kväll i Kåralycke med god mat o dryck, sedan fick

Nu drar vi
fredag 31 mars 2017 - Västervik, Kalmar län, Sverige

Nu drar vi  mot sol o värme i nya husbilen men först ett stopp i Kåralycke och ett stopp i Röstånga för att fira småflickornas födelsedagar. På tisdag åker vi till Danmark o färja till Tyskland.Ni får alla ha en fin helg så hörs vi kram🌞🌞🌞🌞

Bangkok
onsdag 11 februari 2015 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Hej allesamman, igår kväll kom vi till Bangkok o Centuri hotell där vi bor i samma rum på våning 16 med en otrolig utsikt över Bangkok som vi bott i 2 gånger förut. Idag har vi åkt skytrain o flodbåt runt i stan o shoppat o nu sitter vi på rummet i skymningen med en drink o beundrar

Poolen o vackra solnedgångar
lördag 7 februari 2015 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Hej allesamman, lördag idag o bara 2 dagar kvar på Narima innan vi drar till Bangkok, idag har vi sällskap av Lyra, övriga familjen är ute o dyker lång ute på havet. Vi badar o äter, just nu är det mitt på dan o jättevarmt så Lyra o jag slappar lite i bungalown. Hon med en pippifilm o

Stränder
tisdag 3 februari 2015 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Hej alla vänner, igår hyrde Christer o jag moppe o åkte runt till olika stränder på ön. På kvällen satt vi på stranden med varsin drink o tittade på solnedgången. Imorse på väg till frukosten mötte vi en skorpion, inte så mysigt. Idag blir det hotellstranden hela dan Kramar Ya

Sol o bad

Sol o bad

25 januari 2019 - 16 februari 2019

Till Khao lak, bara slappa, bada o äta gott

Äntligen en solstol

Äntligen en solstol

22 januari 2018 - 20 februari 2018

Khao lak 3 veckor o kata beach 1 vecka

Från regn o rusk mot solen

Från regn o rusk mot solen

31 mars 2017 - 20 maj 2017

Kåralycke, Röstånga, Danmark, Tyskland, Holland, Frankrike, Italien, Kroatien o hem igen

Sol, sand o bad

Sol, sand o bad

17 januari 2015 - 13 februari 2015

Till Kho Lanta vår favoritplats i Thailand. Här väntar David o Linda, Lyra o Siri som det ska bli mysig att vara med i några veckor. Vi ska bada o sola o äta gott, leka med barnen, plocka snäckor o bygga sandslott

Linn o Emil på äventyr

Vi åker från Arlanda till Kho Chang

Thailand bad o sol

Thailand bad o sol

16 januari 2010 - 14 februari 2010

Vi flyger på kvällen från Arlanda till Phuket där vi ska ligga o päsa på Kata Beach i 3 veckor och sista veckan åker vi till Cape Panva.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Yasmin uppdaterar sin resa