robinsundstrom.blogg.se
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
NYC - och kanske på väg hem ?
onsdag 17 december 2008 - Washington, USA

Japp nu har jag haft min underbara helg i NYC. Jag, Matilda och Jenny begav oss till NY på frdagen den 12 december. Det var så otroligt skönt att komma iväg. Vi hade en otroligt kul visstelse och gjorde mycket saker. Ni kan läsa om det på robinsundstrom.blogg.se. Nu har det gått en vecka

re-match
torsdag 11 december 2008 - Washington, USA

Hej, senaste tiden har det hänt grejer. Jag ska byta familj. Det fungerade inte riktigt som jag ville i den förra fmailjen så jag bestämmde mig för att ta saken i egna händer och ändra på det. Så igår skrev jag på papprena som betyder att jag nu befinner mig i en fjorton-dagars-period

Thanksgiving och allt.
lördag 6 december 2008 - Washington, USA

Tiden går fort och jag glömmer ibland bort min resdagbok. Jag har nu varit i USA i två månader vilket är galet. Jag gillar det mesta av livet här. Förra veckan var det Thanksgiving, det var trevligt. Vi hade besök av två grandmas, och en ex au pair. Om en vecka ska jag till NY som

Rullar på
torsdag 20 november 2008 - Washington, USA

Allt rullar på i lagom tempo, ganska fort. Det har inte hänt så jätte mycket sedan jag senast skrev. Lite tankar om att byta familj, men sen tankar att jag inte vill byta. Jobbar mycket, lite för mycket. Bilder från senaste besöket i Georgetown då jag och Matilda träffade Ida och hennes

35 dagar, mycket arbete och B-day party
måndag 10 november 2008 - Washington, USA

Hej! Nu har jag varit i USA över en månad, närmare bestämmt i 35 dagar, utav dom 394 dagarna jag ska vara här.. Allt går så snabbt, tiden flyger förbi. Jag har hunnit med mycket på so kort tid, några svängar till D.C., fester och mycket arbete. Denna vecka var mina värdbarn lediga

Halloween i Great Falls
lördag 1 november 2008 - Washington, USA

Nu är den stor högtiden Halloween här, jag har inte så mycket tid att skriva men de är en mycket trevlig holiday. Jag har hunnit vara på en carving pumpking party, i Georgetown på själva Halloween dagen och idag ska jag på en Halloween fest hos min kompis i Great Falls, jag är utklädd

Great Falls - dag 16
måndag 27 oktober 2008 - Washington, USA

Heeej! Nu har jag varit hos min familj i 16 dagar om jag räknat rätt, allt har gått så fort att jag inte riktigt hunnit med att skriva i min resdagbok. Men jag skriver varje dag på min blogg (robinsundstrom.blogg.se) Men jag kommer lägga upp fler bilder här, för de är lättare att lägga

Culture Care Au Pair's Training school
torsdag 9 oktober 2008 - Long Island, New York, USA

Nu är jag framme i USA, närmare bestämmt Long Island (New York). Vi är 155 Au Pairer som bor på St. John's University, super coolt campus på utsidan, men på insidan - inte lika fint. Jag kommer lägga upp bilder när jag anländer till min hostfamily. Man kan även läsa min blogg,

tisdag 30 september 2008 - Paris, Île-de-France, Frankrike

Paris var super mysigt, riktigt härlig stad. Vi kollade in alla möjliga coola sevärdigheter. Vi bodde på ett super bra hostel som heter Oops!, skitcool design, ett av dom bästa jag bott på.

Sista dagen i Berlin
tisdag 9 september 2008 - Berlin, Tyskland

Idag var sista dagen i Berlin, vi åker hem om någon timma. De har varit hur mysigt som helst, och Berlin, vilken cool stad. ++++ till Berlin. Kommer bilder när jag kommer hem. Paris nästa! robinsundstrom.blogg.se

Ett London Liv

Ett London Liv

16 januari 2009 - 31 mars 2009

London, med Emelie, obestämmd framtid.

27 september 2008 - 30 september 2008

Jag, Groovy och Chrille drar till Paris. Och även Anna, Fanny, Helena och Stina har bokat in sig.

Berlin

Berlin

6 september 2008 - 9 september 2008

Groovy, Syrran, Mli och Jag drar till Berlin!

Länder jag vart i som barn.

Länder jag vart i som barn.

21 mars 1988 - 21 mars 2006

Länder jag besökt under min uppväxt.

USA

USA

6 oktober 2008 - 28 december 2008

13 månader i USA, större delen blir i huvudstaden D.C. Sista månaden blir det California.

Barcelona

Fira nyår i London!!

Pukkelpop Festival

Pukkelpop Festival

15 augusti 2007 - 19 augusti 2007

Pukkelpop festival i Belgien, grymt bra line up, med båda mina favvoritband; Silversun Pickups och CocoRosie. De blir jag, Chrille, Sanna och Helena som flyger ner..

Thailand '08

Thailand '08

9 januari 2008 - 5 april 2008

9/1 drar vi iväg med Finnair till Bangkok, Thailand. Jag, Syrran och Groovy! Så grymt kul vi kommer ha.. Och ÖB-laget också, Tobbe, Kim, Fanny och Helena..

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Robin uppdaterar sin resa