En alldeles lagom tjock liten kille.
hemstad Uppsala, Uppsala län, Sverige
Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige
Big Pink
lördag 25 juni 2005 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Yes Box, da va vi tillbaks pa var gamla Dykö Koh Tao. Ett litet paradis for oss aventyrare som valt att utforska en annan varld, den under havsytan. Vi hanger med Phenix Divers, som enligt Classe ar dom kärvaste pa on, men allt som dom har med att gjora ar rosa vilket vi alla vet ar en tjejfarg

4000 islands
söndag 12 juni 2005 - Bangkok, Thailand

Efter att vi tagit oss tillbaka till Vientiane uppstod det gamla vanliga reseproblemet med olika viljor som vill at olika hall. Det hela slutade med att jag aterigen fick iklada mig rollen som ensamresande. Sa medan grabbarna tog en buss mot Chiang Mai sa akte jag soder ut for att upptacka sodra

Fear and Lothing in Vang Vieng
lördag 4 juni 2005 - Vang Vieng, Laos

1,5 manads kultur i Kina kandes som mer an nog. Jag var alltsa tvungen att inse att det finns mer an tempel och gamla hus har i livet vilket gjorde att jag tog ett flyg till Thailands huvudstad Bangkok. Dar traffade jag mina kara vanner Jens, Bjorn, Claes och Christian. Fyra bleka killar fran

Crouching Tiger Leaping Gorge
tisdag 24 maj 2005 - Kunming, Yunnan, Kina

En tidig morgon klev jag pa en buss i Yangzhou for av via Guilin och Kunming ta mig till Lijiang i norra Yunnan. En 36,5 timmar lang resa som dock gick ratt sa smidigt. Daniel daremot stannade kvar i Yangzhou for att prova sina granser med lite bergsklattring. Efter att han traffat ett gang

Chinese Beauty
lördag 14 maj 2005 - Yangshuo, Guilin, Guangxi, Kina

Med flyg lyfte vi mot skyarna pch lamnade den tibetanska platan bakom oss. Malet var Chemgdu och vi landade ett par timmar senare. Med hjalp av nagra lokalbussar tog vi oss till Sim's Cozy Guesthouse och upprattade dar baslager. Ett mysigt stalle dar dom saljer bira till inkopspriset. I Chengdu

Ten Days in Tibet
onsdag 4 maj 2005 - Lhasa, Tibet, Kina

Med en forstaklassbiljett i handen klev vi pa taget fran Beijing mot Xi'an. En himla trevlig resa maste jag saga. Mjuka sangar och en egen liten tv vid fotandan. Harligt utsovda kom vi pa morgonen fram till Xi'an. Pa vart nya hostel traffade vi en hel del skojiga personer, bla Janni fran Italien,

No Truble in Big Chinatown
torsdag 21 april 2005 - Peking, Kina

Peking... Denna bubblande miljonstad i fjarran ostern som aldrig tycks sova. Hit anlande vi forra fredagen och har fatt en vecka fulspackad av kultur! Beijing Top-Ten enligt Danne och Svante! 1. Utflykt till den kinesiska muren. En mur som ska kunnas ses fran manen. Bra: Fin mur, fin utsikt, kul

Urga
onsdag 13 april 2005 - Ulaanbaatar, Mongoliet

Efter vara tre dagar i Moskva fick vi antligen kliva pa den kommunistiska varianten av Orientexpressen, den sa kallade Transsibiriska jarnvagen! Till var stora fortjusning traffade vi redan pa stationen ett smarre gang ungdomar som pa samma satt som oss forsokte ta del av omvarldens fantastiska

From Russia with love...
lördag 2 april 2005 - Moskva, Ryssland

Hej alla vanner och kamrater! Jag och min underbare van Daniel ar nu i Sovjets huvudstad Moskva. Vi anlande tidigt imorse till Leningradstationen efter en natt pa resande fot fran Finland. Storvuxna gransvakter med enorma palsmossor stannade taget i atskilliga timmar for att ga igenom bagage och

Prostitution test patrol - Östblock

Prostitution test patrol - Östblock

14 juli 2006 - 19 augusti 2006

Öl, kultur å njutning.

Transibirian Trainspotting

Transibirian Trainspotting

31 mars 2005 - 7 juli 2005

Landvägen till Bangkok med båt, tåg och buss. Två oerfarna pojkar ska äntligen bli män.

Saving Privat Dalai Lama

Saving Privat Dalai Lama

31 mars 2005 - 30 juni 2005

Tillbaks mot Asien med båt och tåg. Landvägen till Peking via Moskva och Mongoliet med slutmål i Tibet. Två oerfarna pojkar ska nu äntligen bli män.

Peace Crew 04

Peace Crew 04

10 februari 2004 - 21 juli 2004

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Svante uppdaterar sin resa