Jag är en natur och miljöintresserad parkingenjör från Örebro. Jag brinner för miljö och naturvård och vill ut o resa och bidra till att vi även i fortsättningen ska kunna ha den otroliga mångfalden av djur och växter.
hemstad Örebro, Örebro län, Sverige
Senast aktiv - från Budapest, Ungern
Resten av resan i Costa rica
torsdag 5 december 2013 - El Banbú, Puntarenas, Costa Rica

Nu har jag rest runt som bara den i snart två veckor. Jag reste den 25 från Buena Vista beach, Samara mot Monteverde o Santa Elena. resan har varit mycket kul och givande. Det har varit toppen från start. I Monteverde har jag o Carro ( min reskompis från Volontärarbetet) åkt zipline och

Pa plats i Costa Rica
torsdag 21 november 2013 - Sámara, Guanacaste, Costa Rica

Då var man på plats och några veckor har nu gått fort..Lite för fort skulle jag säga men kul är det allt=) Jag landade i San Jose run 22 tiden den 4 nov. Jag fick skjuts till Gaudis hostel i san jose där jag bode i tre nätter. På dagarna pratade jag mycket med de boende på hostelet och

Packat o klart =)
fredag 1 november 2013 - Örebro, Örebro län, Sverige

Resfebern har pendlat från hög till låg under en månads tid men idag hade jag allt över 40 graders resfeber =) Nu är det klart och allt är packat o klart. Jag lyfter i morgon kl 08. Spännande =) Vi hörs framöver med mer bilder och uppdateringar Ha det gött

Asien med omnejd =)

Asien med omnejd =)

26 november 2016 - 5 januari 2017

Nu är det dags igen!! =) En skön välbehövd resa till värmen och äventyr! Sista turen var till Costa Rica men nu blir det Asien. Turen blir denna gång ca 5-6 v. inte beslutat än =) Spontaniteten måste ju få sitt utrymme med =) Jag tänkte försöka få arbeta med sköldpaddor och valhajar denna gång men det visar sig närmare flygstart.

Äventyret

Äventyret

2 november 2013 - 8 december 2013

Då var det dags för en spännande resa till Costa rica och volontärarbete. Har tänkt och planerat länge o nu äntligen har jag allt klart. Jag kommer arbeta tre veckor och sen tänkte jag resa runt i Costa rica i två veckor. Är det någon som vill ansluta sig till resan så kan ni ju höra av er.

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Johan uppdaterar sin resa