Nya äventyr med mig! ;)
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
hemma igen...
måndag 23 juni 2008 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

då var man hemma igen...ångest! tänkte mest lägga till lite bilder från Byron Bay och vår sista tid i Sydney, bla Midsommarfirandet... tyvärr så blev jag ju sjuk dagen efter min födelsedag. Samma hosta som de andra tjejerna haft. suck! men jag kämpade på ändå de sista dagarna!

hit och dit!
tisdag 17 juni 2008 - Byron Bay, New South Wales, Australien

Vad har hant sen sist? Nar vi lamnade Airlie Beach pa eftermiddagen sa bastamde vi oss for att kora sa langt vi orkade. Hade aven den har gangen problem att hitta en rastplats att ata...tiden gick och vi blev lite griniga pa kartan. jag och erika lag i baksatet och var hungriga. da ser Jennie som

Bara bilder...text kommer sedan... :)
söndag 15 juni 2008 - Brisbane, Queensland, Australien

Bara bilder...text kommer sedan... :)

Tagna av polisen!!!
tisdag 10 juni 2008 - Airlie Beach, Queensland, Australien

Eftersom vi skulle dyka/snorkla sa blev det inget riktigt firande av nationaldagen. skulle ju upp 06.30 dagen efter... vaknade lite sma svettiga som vanligt, och korde ivag till marinan... vi borjade resan ut till revet med en genomgang av vart introduktions dyk (inga forkunskaper behovdes). lite

Port Douglas
fredag 6 juni 2008 - Port Douglas, Queensland, Australien

Har nu tagit oss upp till Port Douglas. Ett riktigt trevligt stalle med en laaaang strand! :) Vagen hit var riktigt svettig. var van saknar air con...och det blir sjukt svettigt for de som far ligga bak i vanen. kom till slut fram till Cairns som inte var nagot speciellt. det finns ju ingen strand

The importance of a good map!
lördag 31 maj 2008 - Sydney, New South Wales, Australien

Efter att ha gatt runt i betong-Canberra sa gick vi tillbaka till bilen. kommer fram och inser att den som korde sist hade glomt lyset pa vilket betyder inget batteri!!! (Det var inte jag!)Suck! Hittade inga kablar men fick tag i en hjalpsam man som hjalpte oss svenska flickor... ;) sedan akte vi

Road trip!

Mandag morgon...svart att ga upp. utcheckning kl 10. blev klara till kl 11...inte nyktra...nagon av oss! :) Bestammer oss for att promenera oss i form vilket resulterar i en trevlig sightseeing i St Kilda, fororten vi bott i... Valdigt fint och mysigt... Efter nagra timmar sa inser vi att det

Antligen Melbourne...med Jetlag!!!
söndag 25 maj 2008 - Melbourne, Victoria, Australien

G'Day! resan hit var typ lang... :) Lamnade Stockholm 14.35 den 22 maj. 10 timmar till Bangkok. Flygplansbyte, 2 timmars vantan... Nastan 9 timmar fran Bangkok till Sydney... Ytterligare ett flygplansbyte med 1 timmes vantan... Framme i Melbourne strax fore midnatt den 23 maj. Hamtar mina vaskor

då var det dags igen...
måndag 19 maj 2008 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

ja, då var det dags igen! årets andra äventyr...dock en ny världsdel den här gången... ska bli riktigt spännande! ser fram emot att få träffa syrran igen! om några dagar drar jag med Thai Airways först till Bangkok, och sedan vidare till Sydney. Där byter jag plan och åker till

Bilder
lördag 26 januari 2008 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Hej! Är hemma nu...trött som fan...men tänte ändå lägga upp lite bilder...blandat...innan jag tänkt sova i typ 12 timmar! Enjoy! ;) kramkram

Australien - sommaren 2008

Australien - sommaren 2008

22 maj 2008 - 23 juni 2008

Nu åker jag iväg på nya äventyr...den här gången för att hälsa på syster yster i Australien och Tasmanien!

Thailand 2008

Thailand 2008

11 januari 2008 - 26 januari 2008

Två veckors sol, bad och fest! ;)

Tillbaka till Asien - The sequel!

Tillbaka till Asien - The sequel!

27 maj 2007 - 17 juni 2007

Då var det dags igen! :)

Asienäventyr

Asienäventyr

9 juni 2005 - 3 juli 2005

Stockholm-Thailand-Laos-Thailand -Stockholm

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Rosie uppdaterar sin resa