"Adventure is worthwhile in itself"
Lazy days
fredag 6 maj 2011 - Kovalam, Kerala, Indien

Tredje och sista veckan. Tredje och sista inlagget. Det ar helt gaaalet vad tiden bara forsvinner fran oss. Det borde inte vara lov!! Sedan sist kan vi val villigt erkanna att vi haft en del av det som kallas semester. I Goa hade vi det riktigt gott och vi var bortskamda med bra vader, sol och

Chill out
fredag 29 april 2011 - Ella, Goa, Indien

Hallaaa dar hemma!! Efter en tagresa vard att minnas har vi nu forvandlat backpacker-livet till en mer lyxigare variant. Resort, strand, pool, solbranna och det GOA livet! :) Men lat oss borja dar vi sluta...i Pushkar. Efter en liten guidad tur i tempel dar vi fick genomga en ofrivillig ceremoni,

Into the wild.
lördag 23 april 2011 - Pushkar, Rajasthan, Indien

good news!! vi lever! faschinerande, galet, vackert, hektiskt, fint, vaaaarmt, annourlunda, smutsigt, imponerande, haftigt, kaos... det finns manga ord for att beskriva detta land. kanske ska man valja de uttryck som indierna sjalva anvander: incredible india! fyra dagar avklarade och vi har fatt

Hej da varlden!
fredag 29 maj 2009 - Tulum, Quintana Roo, Mexiko

Hej pa er en sista gang!! Kanns oerhort trist o behova skriva att detta inlagg med storsta sannolikhet blir det sista... (for den har resan i alla fall ;)) Veckan som gatt har minst sagt gatt alldeles for fort!!! Men det brukar val vara sa nar det handlar om de sista dagarna. Vi har i alla

Nej, det gar ingen nod pa oss...
söndag 24 maj 2009 - Playa del Carmen, Quintana Roo, Mexiko

Hallojs!! Dagen da vi besokte en av varldens sju underverk, pyramiderna vid Chichén Itzá, va naturligtivs en mycket het dag! Gick runt dar o svettades som grisar... Men det fick det vara vart. Var trots allt kul o intressant o se. Svart o inse att det faktiskt bott folk i de dar ruinerna bara...

Life goes on in Mexico
lördag 16 maj 2009 - Cancún, Quintana Roo, Mexiko

Hej hopp! Endast fem dagar sedan jag skrev sist...maste vara rekord! Men det kan ju va skont med en kortare uppdatering kanske. I tisdags drog vi alltsa pa roadtrip till North Shore med vara tillfalliga roomies Linus, Urban och Andreas. Hade jattefint vader och vi fick en helt fantastisk dag!

Hawaiian life!
tisdag 12 maj 2009 - Honolulu, Hawaii, USA

Hej allihopa! Da borjar var tid har pa Hawaii att lida mot sitt slut, bara tva dagara kvar nu. kanns inte alls sa kul eftersom vi trivs ypperligt har! Har haft mer som ett "vanligt liv" har om man jamfor med tidigare resmal. lite mer som hemma...Bortsett fran turkosblatt vatten, harliga

Loooove Hawaiii!!!
söndag 3 maj 2009 - Honolulu, Hawaii, USA

ALOHA!! =) Hog tid for en uppdatering nu kanner jag...va ju ett tag sen sist! Har bland annat hunnit leka stjarnor i Hollywood, slappa pa Coral coast pa Fiji, tagit farval av Lindis, varit isolerad pa en fijiansk o, blivit varse om den dar jakla influensan, tagit emot Maria som ny reskompis och

P som i Peruuuu! =)
onsdag 8 april 2009 - Breña, Lima Region, Peru

Tjolahopp!! Efter en veckas stekande sol i Buenos Aires valde vi att ta oss till den argentinska kuststaden Mar del plata for att njuta av lite strandliv igen. Detta var i alla fall tanken...men vad hande da?? Moln, regn och kalla vindar invaderar denna lilla idylliska semesterort. Efter tva och

Nya bilder!!!
måndag 30 mars 2009 - Mar del Plata, Argentina

Hej alla glada! Har kommer lite nya bilder som ni kan njuta av, vi ar nu i Mar del Plata for att fa oss lite sol. Uppdateringar kommer senare. Ha det gott! Klistra in lanken i adressfaltet sa kommer du till

GOAste Indien

GOAste Indien

18 april 2011 - 8 maj 2011

Tre veckor i Indien med bästa Lina innehållande: - Namasté (Hello, welcome, goodbye) - Samjha nahi (I don't understand) - Jaiyé (Please go away) - Jao (Go away!) - Bahut garam hai (It is very hot) - Yé saf nahi hai (This is not clean) - Yé bahut thanda hai (It is very beautiful) [b]Ji ha, Chalo!!! (Yes, Lets go!!!)[/b]

The Joyride

The Joyride

3 mars 2009 - 30 maj 2009

3 Månader, 6 länder, massor av roliga äventyr och galna upptåg =) Förhoppningsvis blir det a hell of a joyride!! ;)

SOSOS - Sällskapsresan

SOSOS - Sällskapsresan

10 mars 2005 - 6 juni 2005

Den 10:e mars åker vi från kalla Sverige för att upptäcka andra sidan av världen. Sydney är vårt första mål och strax därefter flyger vi upp till Cairns i norra Australien. Sedan tar vi oss med buss längs hela östkusten tillbaka till Sydney. På vägen kommer vi att göra flera stopp för att se, upptäcka och bara njuta! Efter fem veckor i Australien flyger vi över till Nya Zeeland där vi på egen hand tar oss från Auckland till sydön. Där väntar ännu en bussresa som ska ta oss runt sydön. Efter tre veckor på Nya Zeeland har vi förhoppningsvis testat på många roliga aktiviteter. Tredje gången vi flyger från Sydney är målet Bangkok och Thailand. Sol, bad och ännu fler äventyr ligger framför oss. FLYGRUTT: 10 Mars: Stockholm - Sydney 14 April: Sydney - Auckland 5 Maj: Auckland - Sydney 7 Maj: Sydney - Bangkok 5 Juni: Bangkok - Stockholm

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Stina uppdaterar sin resa