Hej allihopa! Jag ska låta er följa med mig på en 3 månader lång vistelse till Brasilien. Jag hoppas att vi ska uppleva mkt rolig och spännande tillsammans under denna tid! Kramar på er!
hemstad Umeå, Västerbottens län, Sverige
Senast aktiv - från Umeå, Västerbottens län, Sverige
Vad har jag kvar att gora?
onsdag 5 december 2007 - Rio de Janeiro, Volta Redonda, Brasilien

Så börjar hemresan närma sig...Jag börjar bli lite stressad, känner mig inte riktigt redo att lämna alla här. känner att jag har så mkt mer att göra. Min planering ser ut som följande: 6 december: Stranden, Ipanema blir det! 7 december: Shopping till Licios fest, dansshow på kvällen

Lite om vad som hant
lördag 24 november 2007 - Rio de Janeiro, Volta Redonda, Brasilien

Förlåt för att jag inte skrivit på länge nu. Det har varit så mkt så jag har inte hunnit me, och ni vet hur det går när man kommer efter. Bilderna jag har lagt upp här bredvid är dels fran Ingrids födelsedag, Lenas födelsedag, sockertoppen, och en liten tripp några av oss gjorde till

Fest!
söndag 11 november 2007 - Rio de Janeiro, Volta Redonda, Brasilien

Det är så skönt att bara gå ut och kolla pa alla festande och glada mnskor en lördagkväll i Rio. Barer efter varandra som spelar alla typer av musik. Foho, Salsa, Samba...vad du än kan tänka dig! Och allt ar livemusik..sa ar det bara, helt normalt. En stad for musiker och dansälskare, en

Fotboll! (uppdaterad med bilder)
fredag 9 november 2007 - Rio de Janeiro, Volta Redonda, Brasilien

Hej alla! Så har jag besökt Copacabana...inget speciellt just då iaf. Men såg fotbollsvm i strandfotboll, pa Lördag kanske jag ska se Brasilien mot Frankrike i semifinal =) Men det är inte det som jag ser mest framemot. Nu kommer ni flippa men jag ska på söndag och se Flamengo vs Santos

sexiga tjejer och annat =)
måndag 5 november 2007 - Rio de Janeiro, Volta Redonda, Brasilien

Ja var ska vi borja, maste nastan gora en checklista. 1. Andreas har kommit 2. Fredagen = kung 3. Lördagen blev det stranden 4. Söndagen lugnt hemma men kul iaf, salsaträning 5. Måndagen, sambaträning och Ingrids födelsedag 1. Ja som sagt, på fredagen kom Andreas till Rio. Jag och Ingrid

Katedralen
onsdag 31 oktober 2007 - Rio de Janeiro, Volta Redonda, Brasilien

Hej alla! Tankte laddaupp ngra bilder som legat pa min kamera ganska lange...tyvarr inga pa mig men imorgon ska jag till Rio och sen pa fredag kommer Andreas och da kanske det blir lite bilder pa mig me...sa svart att ta pa sig sjalv =) De har ar fran katedralen i Petrópolis. Ganska fint

Varmt och bikinis!
måndag 29 oktober 2007 - Rio de Janeiro, Volta Redonda, Brasilien

Ja, sa ska jag snart bege mig hem efter ett langt besök på internet. Vill bara tacka alla som tänker på mig och bryr sig om mig! Jag tänker på er me! Idag har jag varit o tittat pa bikinis...gud vad små de är!! Måste dock följa sederna här och därför ska jag köpa en imorgon =) Har

Studentradion
torsdag 25 oktober 2007 - Rio de Janeiro, Volta Redonda, Brasilien

Tjena! Ja, så har jag lagat lunch, det blev paj för hela slanten =) Höll på att avlida när Rosa väckte mig klockan 10 i morse...har som fått de sämsta sovtiderna. Antingen somnar jag jätte sent eller så vaknar jag mitt i natten och kan inte somna om. Men upp gick jag för att hinna

Discodancing!
lördag 20 oktober 2007 - Rio de Janeiro, Volta Redonda, Brasilien

Hahaha...så har jag varit ute och shakat mina lurviga för första gången (fast egentligen var dom väldigt olurviga) Det var samma som hemma på många sätt och på andra var det helt olika =) Ni som inte vet så är Rosa mormors hembiträde och hon är den som förbarmat sig över både min

Dirty Dancing
fredag 19 oktober 2007 - Rio de Janeiro, Volta Redonda, Brasilien

Igar var jag pa bio...sjalv....och sag ngn film med Kevin Costner som seriemordare....jätte ålig för övrigt =/ Men sen när jag kom hem var Dirty Dancing på tv vilket genast fick mig pa bättre humör. Alla som känner mig vet att jag har Brad Pitt som absolut hetaste hunken, men "Jonny"

Petrópolis

Petrópolis

26 september 2007 - 21 december 2007

Mormor och Morfar!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Sahra uppdaterar sin resa