jag vet att frillan är lite tokig! men sån är jag :D
hemstad Umeå, Västerbottens län, Sverige
Senast aktiv - från Umeå, Västerbottens län, Sverige
besviken!!
torsdag 6 mars 2008 - Riksgränsen, Norrbottens län, Sverige

varningen var hög för laviner i björkliden. och jag hade hoppats på stora rubriker på aftonbladetslöpsedel. men icket när vi äntligen har kommit hit har var nivån sänkt till 2 från 4 och det mina damer och herrar är en jädrans stor skillnad. jaja inga konfirmander försvann dock har

lite bilder
onsdag 20 februari 2008 - Bangkok, Thailand

har nu lagt upp nagra fa bilder. orkar inte skriva nagot aker namnligen hem imorgon. fast det ar egentlige inte anledningen varfor det inte blir nagot inlagg. det ar for att det sitter en "gladjeflicka" som gor allt for att komma in i mina brallor. jag ger upp nu och tar sikte mot hotellet. vi ses

mission lynnie!!
måndag 18 februari 2008 - Bali, Indonesien

tjejduon emelie och maria gav mig ett uppdrag. jag skulle ta mig till ett stalle inte langt bort fran kuta(30 min med moppe) och leverera ett foto pa maria, emelie och deras kara lynnie. lattare sagt an gjort. grejen var att jag och krille hade i planerna att vi skulle ta vara grejor och fara dit

funderar...
söndag 17 februari 2008 - Bali, Indonesien

...pa att stiga upp imorgon!!! denna vecka pa bali har gatt fort, festar till morgon och sover till lunchbrunchdinnertime. galet skont ar det och nu har regnperioden slutat och solen tittar fram sa det blir till att steka sista 2 dagarna nu. imorgon blir det till att vara tok turist, borja med

hej och ha
onsdag 13 februari 2008 - Bali, Indonesien

hur gick allt till egentligen. en lietn resume 16 dagar bakat. vi skulle upp tidigt for att hinna med flyget som skulle ta oss till lombok. men tror ni att jag och krille ar dom som tar sig upp tidigt. 1200 steg vi upp, efter lite research sa far vi reda pa att det fortfarande gar ett flyg, fort

ett helvetes regn!!
tisdag 12 februari 2008 - Bali, Indonesien

dagarna pa gili ar inte som det borde vara. detta ska ju vara ett paradis, men icket. forkyld som aldrig forr och en skon avslutning pa regnperioden gor att dagarna har inte ar dom roligaste. vi gjorde ett tappert forsok till snorkling men icket, vagorna ar for stora och drar upp havsbotten sa

jag LEVER till allas forvaning!!!
lördag 9 februari 2008 - Bali, Indonesien

efter en massa dagar ute pa en skon o utan kontakt med omvarlden forstar jag att ni ar oroliga om jag lever. och det kanske ar som monika sager, ni har blivit bortskamda! sa forvanta er inte sa mycket nu i slutet. vi har samst internet som dor lite titt som tatt. och inte tid heller till att sitta

sommaren ar kort
tisdag 29 januari 2008 -

Det efterlangtade regnet kom idag. dock ar det bara urinvånarna som vill ha regn. jag och krille klarar oss faktiskt utan, men dar satt vi på stranden med en kall öl i handen och väntade in solnedgången. Men inte skulle det bli som vi tänkte oss. det kom in riktigt stora gråa moln och oskar

torktummlaren jonas
fredag 25 januari 2008 - Bali, Indonesien

har börjat med surfandet nu, säger då bara det. vänta, vänta, vänta, PADDLA!!!! man ligger verkligen i vattnet säkert en timma och under den tiden har man tagit 3-4 vågor, och det är tydligen bra. har iaf lyckats med att göra en "tumbler" eller va det nu hette. och för er som inte surfar

for vi har solsken med oss.....
tisdag 22 januari 2008 - Bali, Indonesien

nu ligger det till såhär, vi lamnade allt som har med turistande och guidening. vi verkligen hatar sånt. cambodja och vietnam två riktigt skitiga länder. är det inte folket som försöker blåsa dig på pengar så är det skräpigt över allt. vi har iaf gjort turist grejorna och Nej jag

konfaskit hit å dit.

konfaskit hit å dit.

29 februari 2008 - 9 mars 2008

he bli till å dra till kiruna och lattja.

Asiatisk afton med Tapeten!

Asiatisk afton med Tapeten!

10 december 2007 - 22 februari 2008

återträff med chrille den ståndaktige krigaren :D plus att jag äntligen får träffa Emelie!!!

england....

england....

16 oktober 2006 - 11 december 2006

japp da var det dags fÖr lite Äventyr vettja.

thailand

thailand

15 januari 2006 - 15 februari 2006

4 veckor i sol å sand

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Jonas uppdaterar sin resa