Sandra heter jag, bor i Leksand. Älskar att resa, men har dock inte blitt av så mkt just nu pga att man fått barn. Men mer blir det när lille Alvin blivit större.. :-) Kanske vi ses därute! /Sandra
hemstad Leksand, Dalarnas län, Sverige
Senast aktiv - från Leksand, Dalarnas län, Sverige
Hajk!
fredag 24 mars 2006 - Charlotte, North Carolina, USA

Hej! Langesen jag skrev natt har nu. Har inte hant sa mkt sa finns inte sa mkt att beratta mer an att JAG SKA AKA HEM FOR GOTT I BORJAN PA MAJ! och sen att man vart pa hajking trip haromdagen, det var ratt kul faktiskt ! man sag ut over hela stan nar vi bestigit berget :) det var 1 h uppat hela

hemma fran VB!
måndag 6 mars 2006 - Charlotte, North Carolina, USA

Hejhej! da ar man antligen hemma. har akt ca 13 h med bil pa 3 dar !det e kampigt det. helt slut i huvudet ! lyssnat pa samma skiva i 13 h oxo, ha ha! kanon ! mm.. men resan har vart skoj. mkt rorelse. museum, akt i en gul ford bronco 77.a, hehe. kallt med underhallande :) dom bor i princip pa

lyckad resa hittills :)
lördag 4 mars 2006 - Charlotte, North Carolina, USA

ville bara informera om att resan till virginia beach blev bra anda :) jag har det bra har, ungarna var snalla i bilen o dom ar snalla an :) sa jag trivs. bara sa ni vet ! hihi. hoppas allt e bra hemma, uppdaterar mer pa sondag! pusspusspuss, love u !

Virginia Beach!
torsdag 2 mars 2006 - Charlotte, North Carolina, USA

Happs ! Da ska man dit te helgen da. kan nan bara skona mej fran en resa pa 6 h i bilen med MONGO ungar :'(( jag orkar inte ! vill inte ! 6 h pa ett flyg o jag vore sa nara sverige ! vill NU ! ah jag pallar inte detta na mer alltsa. jag vill hem ! nu nu! men det gar ju inte. man maste ju spara

privatlektioner!
onsdag 1 mars 2006 - Charlotte, North Carolina, USA

Hej alla hemma ! Hoppas att allt ar bra med er ! ? Hos mej e det mesta som vanligt, allt rullar pa ! Idag var jag med min vardmamma ut till stallet dar hon rider, jag ska oxo borja rida privatlektioner 1 gang i veckan :) ska bli skojj! det kosta $ 35, det e ju inget ju ! Sa ska rida lektion i

MEXICO - underbart!
måndag 27 februari 2006 - Charlotte, North Carolina, USA

OHHHHH MY GOD! mexico var underbart! jag levde for varenda sekund kan jag lova! nar vi anlande pa torsdag sa hade vi 30 grader varmt, soool o lite monligt men helt underbart! borjade med att satta oss pa bussen som skulle ta oss te hotellet, tog ca 1 h med bussen for att den stanna o slappte av

Det sista!
onsdag 22 februari 2006 - Charlotte, North Carolina, USA

Hej hej ! detta ar det sista jag skriver innan jag aker till mexico :) hihi! ska bli sa skoj!!! imorgon (tors) sa gar flyget kl 10.30 amerikansk tid mot varmare tider :) ska bli sa skont! Fast igar hade vi ju 30 grader varmt I SOLEN har, hehe. najs som fan att sitta pa bakgarden o bara mysa! Fast

annu en rolig helg!
söndag 19 februari 2006 - Charlotte, North Carolina, USA

Japps sa e det! annu en lyckad helg ! :) I fredags sa var jag bara hemma, gick till sangs vid 21.00 o sommna pa engang :) var sa jakla trott alltsa! vakna sadar vid 11 pa lordagmorgon! jag & anna akte ivag & shoppa lite bikini o sant till mexico. hel skoj :) hitta en skapligt fin. men ville inte

helt otrooooligt!
lördag 18 februari 2006 - Charlotte, North Carolina, USA

Hejhopp! igar sa var jag i en matbutik som heter "Harris Teeter". Skulle dit & kopa lite popcorn, men iaf jag strosar runt dar i min egen varld.. nar jag HELT PLOTSLIGT gar forbi BALLERINA KAKOR! alltsa svenska ballerinakakor ! gjorda av goteborgskex! det e stort det ! faaan vad jag blev glaad :)

alla hjartans dag (igar)
onsdag 15 februari 2006 - Charlotte, North Carolina, USA

Hejhej, Jaha. da har man vart med om alla hjartans dag firande i usa da. herregud. alla gav presenter hoger som vanster. det var middagar o hej & ha! haha ! men jag fick godis av min familj o en middag pa kinaresturang. det var kanon! mkt nojd :) en bra dag! hoppas ni visade varandra karlek dar

Släktresa till Cypern!

Släktresa till Cypern!

3 augusti 2007 - 10 augusti 2007

Mamma min fyller 50, så hon bjuder hela släkten/familjen på en veckas solsemester på Cypern :)

Grekland, Kreta! (familjetripp)

Grekland, Kreta! (familjetripp)

10 augusti 2005 - 17 augusti 2005

Jag, Mamma, Pappa & bror Daniel akte till Grekland pa en sol o bad semester. det var mkt fint dar. skont som fan o varmt som bara den :)

Mexico, Playa del carmen!(familjetripp)

Mexico, Playa del carmen!(familjetripp)

4 april 2000 - 18 april 2000

Jag, Mamma, Pappa & syster Jessica var pa "lyxresa" till mexico. Bodde pa Riu Teuqila, 5 stjarnigt hotell :) all inclusive! sa nice!

Turkiet med vanner!

Turkiet med vanner!

9 augusti 2003 - 23 augusti 2003

Jag, Ida, Marcus & Idas kusin Marten akte pa en "turistresa" till Turkiet/Alanya i 2 veckor. KUL som fan!

Aupair Resa/USA

Aupair Resa/USA

5 december 2005 - 14 april 2006

Jag ska till Charlotte/North Carolina o vara där i 1 år o jobba som aupair... Kan ju bli intressant!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Sandra uppdaterar sin resa