Jag är Sandra och ibland reser jag.
hemstad Malmö, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Malmö, Skåne län, Sverige
In Milan!
torsdag 10 april 2008 - Milano, Lombardiet, Italien

Nu är jag här!! Tyvärr har jag inget internet i lägenheten som det ser ut nu, så mitt internetberoende får jag val göra mig av med för tillfället. Lite synd eftersom jag inte kan uppdatera min blogg så ofta, men men, what to do.

Biljetten bokad!
onsdag 2 april 2008 - Malmö, Skåne län, Sverige

Nu är biljetten bokad och nästa vecka bär det av! Mer om resan finns på www.ambivalenta.blogg.se Tjing!

Flyger och far.
söndag 2 mars 2008 - Barcelona, Katalonien, Spanien

Sådärja. Nu är jag i Barcelona igen. Mer om det tänkte jag inte berätta här, utan den som vill får gärna besöka min blogg: www.ambivalenta.blogg.se Däremot tror jag att det dyker upp en del bilder här framöver. Tjingeling!

Mora hotell
onsdag 26 december 2007 - Mora, Dalarnas län, Sverige

Nu sitter vi på vårt lilla rum på hotellet i Mora alldeles nybadade och trötta. Det första vi gjorde när vi kom hit var att kolla spaet, bada lite bubbelpool, och simma lite i bassängen. Imorgon ska vi åka redan klockan sju, gissa om jag kommer få problem.. På vägen upp lurade vi Johan

Buddah-bar
onsdag 5 december 2007 - Barcelona, Katalonien, Spanien

Igår var vi på Buddah-bar och käkade. Dom har fortfarande model-dinner varje tisdag och man går dit och käkar trerätters och får lite dricka och bubbel efteråt i utbyte mot att man sen hänger där lite. Det är ganska bra pr för dom för det är mycket folk som kommer dit bara för det.

Pepparkakor och knäckebröd
tisdag 4 december 2007 - Barcelona, Katalonien, Spanien

Jag har precis käkat knäckebröd till frukost och avslutat med en pepparkaka. Med andra ord: jag har varit på IKEA och shoppat svensk mat. Jaaaa! I fredags kväll möttes jag och Pernilla i korsningen Diagonal/Passeig de Gracia för att leta reda på nånstans att käka. Vi hittade en liten

Lista
torsdag 29 november 2007 - Barcelona, Katalonien, Spanien

Alltså gott folk, jag var tvungen. Jag har tråkigt. Håll till godo. Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? 5 på den till mitt hus, 3 till mammas och 2 på den jag har nu i Barcelona Vilken svordom använder du mest? Fan Äger du en i-pod Nope Vilken tid är din väckarklocka

Bestulen!
torsdag 29 november 2007 - Barcelona, Katalonien, Spanien

Idag har jag blivit bestulen på min plånbok. Jag och Pernilla och vår bokare Claudia hade ägnat hela förmiddagen på först polisstationen och sedan något registrerings-kontor för att ansöka om social security-numbers och som sanna modeller hade vi såklart inte hunnit äta speciellt mycket

Barcelona baby!
onsdag 28 november 2007 - Barcelona, Katalonien, Spanien

Himlen över Köpenhamn var helt klar och blå igår när vi lyfte och när vi landade i Barcelona sken solen och det var riktigt varmt. Jag kunde knappt tro mina ögon. Jag gjorde som vanligt och tog bussen från flygplatsen till Placa Catalunya och sedan taxi därifrån och när jag satt i bilen

På gång
söndag 25 november 2007 - Malmö, Skåne län, Sverige

Biljetten är köpt, jag har tvättat alla mina kläder och börjat sortera allt i högar. Det är dags igen. Som jag sagt förut; det växer aldrig mossa på en rullande sten. Så sant så.

Åre

Åre

8 mars 2014 - 17 mars 2014

Vi reser till Åre för att åka skidor och mellanlandar i Hansjö utanför Mora!

Göteborg

Göteborg

13 juli 2013 - 14 juli 2013

Vi åker till Göteborg för att se First Aid Kit och Patti Smith live på trädgårdsföreningen!

Stavanger, Norge

Stavanger, Norge

6 juli 2013 - 13 juli 2013

Vi åker på nationellt scout-jamboree i Stavanger i Norge!

Porto, Portugal

Porto, Portugal

10 juni 2013 - 17 juni 2013

Vi åker till Porto i Portugal och lär oss (kanske) att surfa!

Holstebro, Danmark

Holstebro, Danmark

21 juli 2012 - 29 juli 2012

Vi åker på nationellt scout-jamboree i Holstebro!

25 januari 2013 - 3 februari 2013

Vi åker skidor i Italien!

Gran Canaria

Gran Canaria

27 april 2011 - 4 maj 2011

Jag åker till Gran Canaria för sol, bad, mat och mys!

4 mars 2011 - 13 mars 2011

Vi åker till Livigno och åker skidor!

Paris

Paris

23 oktober 2010 - 26 oktober 2010

Jag reser till Paris!

Tunisien - Hammamet

Tunisien - Hammamet

26 juni 2010 - 3 juli 2010

Jag och min älskling åker på solsemester till Hammamet i Tunisien.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Sandra uppdaterar sin resa