Född och uppvuxen i den ganska lilla staden Övik. Kanske är därför man så gärna vill ut och resa...?
Forsta (och sista?) inlagget
tisdag 29 maj 2007 - Heraklion, Kreta, Grekland

Oj, dalig pa att uppdatera har ser jag... Fint vader, bra mat, festandet ar pa uppgaende - you know the drill. For mer info besok bloggen istallet - sandrafackel.blogg.se Kram Sandra

Kreta på fredag! Tips?

Wiii, tisdag idag och på fredag smäller det! :D Kl. vid 16.30 åker vi från Ö-vik till Umeå där flyget går 19.30. Mellanlandar i Amsterdam, om jag minns rätt, och landar sen på Kreta (Chania) typ ett på natten eller nåt... Så det blir till att övernatta på flygplatsen där och sen

Bokat!
söndag 28 januari 2007 - Örnsköldsvik, Västernorrlands län, Sverige

Nu är resan bokad&klar :D 4:e maj avfärd till Kreta! Känns så himla kul! Nån som varit där och kan tipsa om ställen?

Lite Grekland på det här så :-)
tisdag 9 januari 2007 - Örnsköldsvik, Västernorrlands län, Sverige

Och så sitter man här... En månad efter hemkomst från London. Lite uttråkad, kanske mycket beroende på vädret. Grekland käns hursomhelst väldigt lockande... Gärna Kreta eller annan större ö, gärna från slutet av april till slutet av juli. Min största fundering just nu är hur det

Knackhebroodh
måndag 13 november 2006 - London, England, Storbritannien

Ah, har varit pa svenskshoppen och kopt knackebrod. Man uppskattar det sa mycket mer har i landet dar man verkar vara radd for brod (eller saker i allmanhet) som innehaller fibrer. Gott ar det ocksa! Driver for tillfallet mest omkring eftersom jag inte har nagat jobb pa call catret den har

The days of our londonlifes...
söndag 12 november 2006 - London, England, Storbritannien

so they go on.. utgang igar i picadilly cirkus. Alltid lika bra pa Cheers! [i]Where everybody knows your name...[/i] Skulle bara titta forbi. Nu galler det att passa pa att kopa supergod yoghurt pa Somerfield medans de har kop 6 betala for 3! Kram!

Bermondsey calling
onsdag 8 november 2006 - London, England, Storbritannien

Sitter just nu i east london, [b]Bermonsey[/b], en forort med stora vagar och massa trafik men utan affarer, butiker etc. Arbete finns det iaf har! Jobbar namligen har pa ett call centre har. Bra betalt och roliga arbetskamrater men lite langtrakigt i langden... Idag ar jag iofs ratt nojd - har

Tidigare semestrar.

Tidigare semestrar.

3 oktober 1987 - 3 mars 2006

Semestrar gjorda in the past med vänner/familj vintern 2006 och tidigare.

Kreta -07!

Kreta -07!

5 maj 2007 - 5 juli 2007

Den 5:e maj bär det av till Kreta - landar i Chania men kommer nog bo i Rethymnon. Sol, bad, fest och lite jobb hoppas jag och min kompis på :)

London Calling

London Calling

5 september 2006 - 8 december 2006

Forsta resan bar av till London. Har i skrivande stund varit har i 2 manader, sa har vant mig vid att skriva utan åäö. Bor med tre kompisar hemmifran samt en kille fran Stockholm. For val hit for att jobba och festa, och resan haller vad den lovar! [link url=http://londoncalling.blogg.se][/link]

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Sandra uppdaterar sin resa