Några dagar
fredag 23 juni 2017 - Torquay, England, Storbritannien

Vi har varit på några roliga aktiviteter under de senaste dagarna vi har gått en promenad i en fin skog, vi har varit och gått i några grottor som heter Kents Cavern, och jag har lärt mig en specifik sak vilket är att inte hoppa i grottor. Sen har vi varit på vårat andra StudentParty och

Dag 4
måndag 19 juni 2017 - Torquay, England, Storbritannien

Idag var det första skoldagen. Vi började kl 09:00 och slutade 12:00. Efter det har vi varit på en Town walk med våran ledare Frida. Så idag har vi gått väldigt mycket. Nu är kl 18:00 och vi ska snart äta middag för att senare gå på ett StudentParty inne i "stan". Några från våran

Dag 3
söndag 18 juni 2017 - Torquay, England, Storbritannien

Idag samlades vi 09:40 för att åka buss till Dartmoor National park. Det tog ca 45min. Vi stannade där i 1h 30min för att kolla på de vilda djuren och för att kunna vandra upp på kullen. National parken blev dagens höjdpunkt😊. Efter det åkte vi till Exeter för att äta våran lunch som

fredag 16 juni 2017 - Torquay, England, Storbritannien

Jag far på en språkresa med min bästa kompis Alicia, vi far till England och ska bo i en stad som heter Torquay. Vi har snart varit här i en hel dag. Det har varit en dag fylld med resande. Vi började våran resa på Fredagen det 16, då vi flög ner till Stockholm. Kl 05:45 var det samling

16 juni 2017 - 7 juli 2017

Dag 1 & 2

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Sandra uppdaterar sin resa