Hej mitt namn är Sanna.
hemstad Falkenberg, Hallands län, Sverige
Senast aktiv - från Falkenberg, Hallands län, Sverige
hej svejs
söndag 29 mars 2009 - Bali, Indonesien

Skulle bara saga att det inte gar att lagga upp bilder pa resdagboken har nere. Sidan ar vardelos. Ni ar kolla pa facebook eller halla ut tills vi kommer till Thailand :) Hoppas allt ar bra!! :)

Bali andra veckan!
fredag 27 mars 2009 - Bali, Indonesien

Halla!! Da har vi varit pa Bali, Kuta beach, en vecka. Tiden har gatt extremt fort. Idag har vi aven bytat hotell fran New Arena till Suka beach inn. Ska bo har i en vecka innan vi aker tillbaka till Thailand. Ser kanon fint ut. Ingen AC dock men en bra flakt och varsin sang. Luktar kanske inte

Full moon party!!
onsdag 11 mars 2009 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Hello!! Denna sa efterlangtade kvall blev tyvarr inte som forvantat. Lag pa stranden hela dagen och hade det skont. Gick hem och at och vilade lite infor for kvallen :) Vi var ungefar 20 personer pa hotellet som hade samlats for en riktigt hel fest. Vi gick ner till stranden vid ungefar kl 23.30.

Sol och bad
måndag 9 mars 2009 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Hej !!! Precis hemkommen efter en heldag pa stranden, jatte skont. Kom till Koh Phangan i lordags efter buss och bat och taxi och lite gang med vara harligt overviktiga backpackervaskor. Bor pa ett mysigt men ganska dyrt stalle, Family House. Har bor aven alla goa falkenbergare :) Blivit mkt

Koh San Road!!
tisdag 3 mars 2009 - Bangkok, Thailand

Hej!! Nu ar vi antligen framme i Bangkok efter en ganska lang flygresa. Jag sov nastan hela resan iof sa det var ratt skont. Diana sov inte lika bra, hon fick sitta jamte en laskig kille pa vag ner haha. En norsk. Nar vi skulle ta taxi in till city stotte vi pa Amanda, en tjej fran Vasteras och en

NYA BILDER!!
lördag 5 april 2008 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Hej! Allt ar bara bra med oss. Kommit till Koh Tao nu. Har tagit oss tiden att lagga upp lite nya harliga bilder for er att titta pa :) Sa njut nu!!! Manga kramar fran Sanna, Anne & Natta

Shopping och moss

Hej igen!! Vi kom hit till KL igar kvall. Gick runt lite och letade boende men det forsta vi hittade var for dyrt, tyckte vi och det andra var fullt. Vi fick sedan tag pa ett rum for fyra med dubbel sang och en vaningsang. Inget hojdar rum men vi tyckte anda det verkade helt okej. Det visade sig

Ankor Wat
fredag 22 februari 2008 - Siem Reap, Kambodja

Hej allihopa! Vi kom till Siem Reap i mandags med bat fran Phnom pehn och gick iland pa varldens smalaste stege dar en kille fran vart hotell stod och vantade pa oss med en skylt dar det stod MS Anne Claesson. Vagen fran"hamnen" var varldens skumbigaste vag i varldens minsta tuk tuk och tog ca

Aonang - Krabi
onsdag 13 februari 2008 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hej allihopa! Efter en vecka pa phi phi bar det av till Ao nang. Vi akte bat fran phi phi till krabi dar vi tog taxi ner till ao nang som tog ca 45 min. Vi var trotta och varma alla tre men fann ett jatte fint boende, nara till stranden. Vi kom fram ganska sent pa eftermiddagen sa vi gick ut och

Koh hai
onsdag 30 januari 2008 - Ko Lanta Yai, Krabi, Thailand

Hej allihopa! Nu har vi lamnat Ko Lanta for Koh Hai. Nar Emma hade akt fick vi ett lite mindre rum men minst lika fint. Vi fick ett varmt valkomnande med blommor och handukar inlindade till hjartan pa sangen(bild kommer). Vi forstod att det var fran Pure, servitoren vi berattade om i forra

Thai & Indo

Thai & Indo

2 mars 2009 - 23 april 2009

MAGI!

ASIEN 2008

ASIEN 2008

21 januari 2008 - 17 april 2008

Sanna, Anne & Natta i ASIEN :)

Australien!!! :)

Australien!!! :)

18 januari 2007 - 22 mars 2007

Semester

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Sanna uppdaterar sin resa