Snorkling i stora barriarrevet
fredag 29 april 2011 - Cairns, Queensland, Australien

I dag har jag varit ute pa en heldags tur ute pa stora barriarrevet. har snorklat pa tva olika stallen och det ar fantastiskt vackert undervatten. coralen ar sa fin och jag har sett sa manga haftiga fiskar. Inga hajar den har gangen vilket jag ar hur glad som helst for! Kopte en undervattenskamera

Fraiser island, white sundays
onsdag 27 april 2011 - Airlie Beach, Queensland, Australien

Jag har hunnit med hur mkt som helst dom senaste veckorna. borjade med en resa till fraiser Island som ar varldens storsta sando. dar akte vi runt i bil och kollade in massa haftiga delar av on. sov i talt och lagade mat utomhus jatte harligresa. Nu har jag precis kommit hem efter en 3 dagars

Sydney igen!
söndag 10 april 2011 - Sydney, New South Wales, Australien

Har haft nagra riktigt bra dagar har i sydney och har hunnit med en heldel! Min forsta dag nar jag kom hit var vi ute pa en riktig barrunda har pa bondibeach finns manga haftiga stallen har! Andra dagen akte jag ner till darling harbour och var pa wildlife parken, efter det tog jag farjan over

bergsklattring
måndag 4 april 2011 - Lord Howe Island, New South Wales, Australien

Har kommer lite bilder fran min bergsklattring. det var en riktigt jobbig vandring tog ungefar 7 timmar fram och tillbaka.

snorkling med hajar!

denna veckan har jag hunnit med en heldel här på lordhowe. Har paddlat kajak ut till en liten ö, va lite jobbigare än jag trodde med paddlingen. Har hunnit med två varndringar en som tog 4 timmar och en som tog 3 så är ganska seg i kroppen nu men det är bra träning att vandra/klättra

Har tagit min första surflektion :)
lördag 12 mars 2011 - Lord Howe Island, New South Wales, Australien

I dag har jag haft en ledig dag, vädert har varit hur fint som helst så jag har spenderat nästan hela dagen på stranden. Har tagit min första surfinglektion med Dane vilket gick lite sådär, kände mig lite som en säl som försöker lära sig att surfa, kunde inte stå upp alls men det va

5 mars

Nu har jag varit en vecka här på Lord howe har gått jättesnabbt. har tre veckor kvar innan jag åker tillbaka till sydney. Dom senaste dagarna har det inte varit så jättebra väder tyvärr, så hoppas att det blir mer sol nästa vecka! har endå kunnat göra lite mer snorkling, träffade en

Lord Howe Island
söndag 27 februari 2011 - Lord Howe Island, New South Wales, Australien

Nu har jag kommit fram till Lord howe Island. Åkte med ett jättelitet flygplan och det dånade hela tiden så jag önskar att jag hade tagit med mej öronproppar.tog 2 timmar att flyga hit ungefär. Lord howe är som en riktigt robinson ö. :) Fantastiskt fint höga berg och fina stränder. Finns

Lord Howe Island
söndag 27 februari 2011 - Lord Howe Island, New South Wales, Australien

sydney
onsdag 23 februari 2011 - Sydney, New South Wales, Australien

Här är lite blider från sydney. Had bara tre daar dä så hann inte göra så jättemkt, men han se dom viktigtaste sakerna tror jag som botanicgardens, operahuset, darlingarbour och sydney aquarium. Sydney är är riktigt vacker stad hoppas verkligen jag kan hitta ett jobb där senare.

Nya Zeeland

Nya Zeeland

1 maj 2011 - 18 maj 2011

Rundresa pa nya zeeland bada oar med contiki

kreta

Usa

Usa

1 februari 2009 - 28 februari 2009

[i]Rund resa i Usa =)[/i]

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Sarah uppdaterar sin resa