Los Angeles
söndag 18 april 2010 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Nu har jag faktiskt börjat att få liiite hemlängtan... men det kanske beror på att det snart faktiskt börjar närma sig hemresan och att "hemma" inte känns så otroligt långt bort längre! Det har varit en helt underbar resa och 3 månader känns helt perfekt men det ska bli skönt att komma

Äntligen lite storstad :)
tisdag 13 april 2010 - Miami, Florida, USA

Japp då var man i Miami då :) Jättehärligt att äntligen få lite storstadsliv, atmosfären här i Miami är också skön, väldigt avslappnad trots att man befinner sig i en så stor stad. Vi bor på ett hostel på South beach, perfekt läge men hostelet är tyvärr bara sådär :( Idag har

En underbar vecka pa KUBA!!
söndag 4 april 2010 - Cancún, Quintana Roo, Mexiko

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade lite här.. Vi har ju varit i Kuba hela veckan som gått och där har det inte funnits några Internet-caféer. Vi hittade dock en dator men där var Internet otroligt segt så vi gav upp ganska snart :) ´Förutom strul med Internet så är Kuba ett helt

Playa del Carmen
lördag 27 mars 2010 - Playa del Carmen, Quintana Roo, Mexiko

För några dagar sedan så fick vi ett ryck och spontan-bokade flyg till Kuba så imorgon bär det av mot Havanna. Det känns otroligt spännande, vi har hört en hel del om det landet, att det ska vara så speciellt särskilt med tanke på kommunismen. Vi har även hittat boende i en Kubansk

Havsskoldpaddor och undervattensgrottor!
söndag 21 mars 2010 - Tulum, Quintana Roo, Mexiko

Idag regnar det har i Mexico. Det ar kallt och blasigt! Typiskt att jag lamnade kvar min enda varma troja i Costa Rica. Jag trodde knappats att jag skulle fa anvandning for den mera.. Vi har iallafall varit ivag pa en utflykt idag. Vi akte forst ner till en strand lite utanfor Tulum dar det ska

Underbara Curacao!
onsdag 17 mars 2010 - Cancún, Quintana Roo, Mexiko

God morgon! Första dagen i Mexico då :) Vi kom hit sent igårkväll efter nästan en hel dags resande. Det kändes lite tråkigt att lämna Curacao, våra 9 dagar här har gått jättefort och jag skulle lätt kunna stanna några dagar till :) Men det är samtidigt kul att komma till ett nytt

Sol, bad & SNORKLING!!
torsdag 11 mars 2010 - Velpstraat, Willemstad, Curaçao, Curaçao

Nu har vi verkligen hamnat i paradiset!! Curacao ar sa otroligt vackert, bade over och under vattenytan. Igar och idag har vi hyrt bil och akt runt och utforskat nagra av ons strander. Idag hittade vi Knip beach som bade jag & Michel alskar!! Ni kommer att forsta varfor nar ni ser bilderna,

Pa vag mot Curacao!
lördag 6 mars 2010 - Montezuma, Puntarenas, Costa Rica

Imorgon aker jag & Michel antligen till Curacao! Det ska bli jatteharligt, fast lite jobbigt med en helt annan prisklass dar an vad vi ar vana vid nu :) Men en veckas lyx ar vi varda :) Veckan som gatt har vi varit i Montezuma, en mysig liten by vid Stilla havs-kusten. Vi har solat, badat, slappat

Sista dagen i San Jose!
söndag 28 februari 2010 - San José, San Pedro, Costa Rica

Det kanns jatteskont! Bade jag och Sara har trottnat lite pa denna staden nu, en manad var lagom har! Ikvall ska vi aka till flygplatsen och mota Michel och Fatema :) Imorgon aker vi mot kusten och den lilla byn Montezuma dar vi har tankt att stanna hela veckan. Det ska bli skont, hoppas pa

Langhelg i Puerto Viejo
tisdag 23 februari 2010 - Puerto Viejo de Talamanca, Limón, Costa Rica

Nu i helgen tog vi langhelg och akte till den lilla byn Puerto Viejo pa ostkusten. Vi akte redan i torsdags efter jobbet. Det var en lang och valdigt skakig bussresa dit pa ca 5 timmar :( Det regnade dessutom hela vagen dit sa vi var inte direkt pa bra humor under resan heller... Pa fredagen hade

Centralamerika & USA

Centralamerika & USA

28 januari 2010 - 28 april 2010

Tre månader i Centralamerika & USA som inleds med en månads volontärarbete i Costa Rica. Sedan bär det av till Curacao, Mexico, Belize, Guatemala och USA!

Fotbolls-VM

Fotbolls-VM

15 juni 2006 - 25 juni 2006

Resa till fotbolls-VM tillsammans med en kompis + ett antal vänner som redan fanns på plats.

Cykladerna

Cykladerna

10 juni 2004 - 24 juni 2004

Två veckors resande bland Cykladerna med sol, bad & party tillsammans med en kompis

Alanya

Alanya

8 maj 2008 - 15 maj 2008

En veckas sol & bad tillsammans med pojkvännen

Zakynthos

Zakynthos

8 juni 2007 - 15 juni 2007

Sol & bad-vecka på Zakynthos tillsammans med pojkvännen.

Malaga

Malaga

1 april 2005 - 31 maj 2005

Språkresa till Malaga m.m.

Thailand

Thailand

15 januari 2005 - 4 februari 2005

Koh Samui, Koh tao & Bangkok tillsammans med pojkvännen.

Malta

Malta

10 augusti 2008 - 18 augusti 2008

En vecka på Malta tillsammans med två underbara vänner. Sol, bad & snorkling

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Sara uppdaterar sin resa