Borta bra men hemma bäst!
söndag 19 juli 2015 - Enköping, Uppsala län, Sverige

Home, sweet home ?? Nu har vi landat hemma i Jung efter en helt fantastisk resa, vi är alla supernöjda, tror att vi alla är överens om att Los Angeles var bäst, vi vuxna blev nog mest besvikna på Las Vegas, dyrt & den så kallade strippen var inte mycket att hänga i julgranen! Det vi saknat

Adventure Park, Redondo Beach & Rock & Brews
tisdag 14 juli 2015 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Jaha, här sitter man nu, sista kvällen i LA & inser vad fort den här veckan gick, barnen vill inte åka här ifrån, samtidigt som dom ser fram emot nästa destination - Las Vegas! Men först måste jag försöka summera dom sista dagarna. Igår återvände vi till Disney resorten & gick på

Disneyland & Venice beach
söndag 12 juli 2015 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Så kom då dagen med stort D, dagen då vi skulle besöka Disneyland. Svårt att sätta ord på att vi verkligen varit där. Det var ialla fall väldigt organiserat & välplanerat. Dessvärre blev det inte så mycket karusellåkning, då vi inte hade koll på fastpass, det var nämligen väntetid

Sköna slappardagar, Hollywood & massvis med poolhäng!
fredag 10 juli 2015 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Det låter väl inte helt fel, precis så har vi det. Igår som var vår första heldag i LA, tillbringades vid beachen på förmiddagen & poolhäng på hotellet på eftermiddagen, på kvällen åkte vi till en stor galleria & shoppade lite :-) idag fredag, styrde vi ratten mot Hollywood Boulevard,

Highway 1
onsdag 8 juli 2015 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Nu äntligen har vi bra internetuppkoppling, vet att det är många som undrar vad som händer! I måndags lämnade vi San Francisco, vi hade blivit tipsade om Big Basin Redwoods, denna gång valde vi att inte följa gps, vilket var ett big misstake, fy fabian vilka kringelkrok stigar vi åkt på,

San Francisco
söndag 5 juli 2015 - San Francisco, Kalifornien, USA

Tiden flyger iväg, men jag skall försöka summera dom 3 sista dagarna! I fredags tog vi en tur till Golden gate bron för fotografering, lät dimma, men det fick gå ändå ;-) Sedan begav vi oss neråt Fishermans Wharf, där vi åt lunch innan det var dags för Anders att bege sig ut till

Turistat downtown
torsdag 2 juli 2015 - San Francisco, Kalifornien, USA

Ingen av oss har ännu fattat att vi är här ;-) Gabriel skall visst flytta hit & undrar vem som vill bo med honom? Idag blev det som sagt var en trip down town, gps:en ville att vi skulle åka en helt annan väg på typ 2 timmar, som tur var valde chauffören att köra sin egna väg & inom en

Nu har äventyret börjat......
onsdag 1 juli 2015 - San Francisco, Kalifornien, USA

Och vi är på plats i San Francisco! Kort & gott så funkade allt med flyg, mellanlandning, alla kontrollfrågor, passkontroll, allas bagage kom fram, hyrbilen & färden till hotellet. Första dagen var väl tänkt som en liten sigtseeing dag, dock blev det ändrade planer, då Gabriel spyr över

Nedräkningen har börjat!
lördag 30 maj 2015 - Enköping, Uppsala län, Sverige

Om en månad börjar en av mina drömresor (hm, jag har visst många drömmar) att åka på en roadtrip i USA! Det hela började nog med att jag satt hemma hos en tjejkompis i Västertorp och vi kom in på drömresor, några av mina drömmar var, åka på roadtrip i USA, åka inlandsbanan och åka

Road trip California

Road trip California

30 juni 2015 - 17 juli 2015

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Viktoria uppdaterar sin resa