Hej! Jag är en 21 årig kille som nu i mars 2010 kommer åka iväg som volontär till ett aktivitetscenter i Kalamata, Grekland. Kommer vara där i 9 månader så i December landar man i Sverige igen.
hemstad Karlstad, Värmlands län, Sverige
Senast aktiv - från Kalamata, Peloponnisos Dytiki Ellada ke Ionio, Grekland
Lång frånvaro med massor av roliga händelser!!!

Ja vart ska jag börja... Som vanligt ber jag om ursäkt för min frånvaro men jag vet inte riktigt vad jag ska berätta och ofta har jag inte lust att skriva ner det om det händer ngt intressant... Men idag tar jag mig i kragen och sammanfattar den sista tiden. Jag kan sammanfatta dom sista

SVERIGE!

Ursäkta min frånvaro! Men har spenderat en och en halv vecka i sverige och sedan en helg i Glyfada(aten). Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta men kan väl säga att veckan i sverige var den skönaste semestern jag har haft någonsin, men efter veckan i sverige så längtade jag faktiskt

Hmm.... Hemfärd kanske den 25 april(ev. 26)?

Jaha nu har jag näst intill bestämt mig för att åka till Aten den 23 eller 24. Ska nämnligen göra Bauke, Tuukka och Sanne(plus säkert Kathy och massa andra folk) sällskap på infected mushrooms spelning i Aten. Har även snackat med mamma så kanske kan jag komma hem en vecka efter

Ursäkta för den dåliga uppdateringen.

Hejsan! Jag ber så jätte mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen men har verkligen inte haft energin den sista veckan pga lite tråkigare händelser, dock säger jag inget om vad som hänt. Dock så trodde jag jag kunde lita mer på personer än vad jag tydligen kan. Påsken var

Förlåt för min frånvaro.

Var nu länge sen jag skrev men har varit så mycket och internet fungerade inte riktigt som det skulle på hotellet under mitt on arrival seminar. Finns så mycket att berätta men det har jag dock inte energi till nu. Kommer ge er ett mer grundligt inlägg längre fram i veckan. Nej nu ska jag

Once upon a time in Athens.
torsdag 25 mars 2010 - Aten, Attika, Grekland

Fy fan vad kul jag har haft! Det måste varit bland det roligaste jag haft och människorna jag mötte var tillsammans med människorna från vårat Predeparture seminar nog dom roligaste jag någonsin träffat. Liten summering: Första dagen: Avresa, Middag på hotellet och träffade alla

Artikel som aldrig vill bli klar!

Sitter här kl 00:40 och jobbar med min förbannade artikel. Ååh det är inte lätt att vara perfektionist. Behöver snart sova känner jag så får jag inte ordning på det här inom kort så skiter jag i det och går hem och sover istället. Imorgon ska jag packa men vette fan vad jag ska

fotografiworkshop och bakis?

Ja ni igår var allt en höjdarkväll. Hade inte tänkt det från början men så blev det i alla fall. Hade mycket trevligt sällskap i form av Mari, Sanna, Gabriella och Andriy. Träffade även på lite trevligt folk ute som var vänner till gabriella. Slutadde i alla fall med att vi drog oss

Sömnproblem och hemlängtan?!?

Sitter fortfarande på centret och har verkligen lyckats vända dygnet helt fel. Vaknar ca 2 timmar in jag börjar, med andra ord vaknar jag kl 15:00, går upp och tar en dusch och käkar ngt om jag har ngt hemma. Efter det går jag till centret och beroende på om jag har käkat ngt eller inte,

Bilder?!?

Ni undrar säkert när alla bilder kommer upp? Svaret på detta är imorgon, då jag inte har ork att lägga upp dom även här när jag har lagt upp 30-35 bilder på facebook. Ni får helt enkelt ha tålamod :D. Ja det blev då inget pilos i helgen då det regnade båda dagarna. Så jag har

Aten OnArrival Seminar

Aten OnArrival Seminar

22 mars 2010 - 27 mars 2010

Var under dessa datum I Aten på ett obligatoriskt seminarium och hade så himmla kul. Träffade massa nya människor och det blev även en del festande och ett besök till Akropolis och Platons akademi.

EVS avresekurs

EVS avresekurs

19 januari 2010 - 21 januari 2010

En 3 dagars kurs på Lidingö inför resan till Kalamata. Mycket roligt folk!

Kalamata

Kalamata

1 mars 2010 - 1 december 2010

Kommer under denna tiden vara volontär i Kalamata, Grekland. Kommer även försöka resa runt lite under tiden där nere till t.ex turkiet(alanya), malta, italien och kanske kroatien.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Marcus uppdaterar sin resa