Otroliga upplevelser, vardagliga erfarenheter och fantastiska sommarminnen.
hemstad Jönköping, Jönköpings län, Sverige
Senast aktiv - från Murmansk, Murmanskaja, Ryssland
Kommunicera med oss Fabel!
torsdag 3 maj 2012 - Hongkong, Hongkong

Helvete va gött att tänka på Norderyd. Han är i en klass för sig. Dessutom har jag varit lite orolig eftersom han inte hört av sig på länge. På tal om det; någon som vet om facebook är blockat i jeppes lägenhet nu efter renoveringen? Är inte orolig för honom, men det kanske jag borde

Enid Blyton
fredag 30 juli 2010 - Timișoara, Timiș, Rumänien

Utdrag ur Fredrik Fendrichs diktsamling: "Hunger" Begär, det är det enda raka och sanna jag kan säga Inte om mig, inte om dig men om det Rakt igenom benmärgen löper den långsamt dödliga nerven Den som bestämmer att man bara måste vara HUNGRIG Kall, kännslokall som en

Rodnar du konstapeln?
fredag 30 juli 2010 - Ile de la Table, Nya Kaledonien

"När den trofaste tjänaren springer ut och in ur de gamla ägorna börjar man ju undra vad man är för slags människa. Jag har fått allt som jag känner till och vet om serverat till mig på ett blänkande silvferfat med botten av guld. Allting jag rört vid har blivit mitt, det jag har sett

ete
torsdag 29 april 2010 - Murmansk, Murmanskaja, Ryssland

Det var en gång två kompisar. de hette daniel. varje dag innan skolan byggde de en koja och kastade onda blickar omkring sig. men en dag hände någon. hela världen förvandlades till två napoleonbakelser och huvudvärk. helvete. helvetes jävla helvete tänkte de. nu går det åt helvete.

Ny medlem?
lördag 6 februari 2010 - Ulladulla, Ulladulla, New South Wales, Australien

Är på plats i ishallen i Ulladulla och har här träffat på en man som jag tror skulle passa in i vårt gäng. Steven Bradbury. Efter att ha skurit upp alla fyra lårmusklerna, tappat flera liter blod och blivit ihopsydd med 111 stygn borde rekryteringsansvarige överväga ett möte med honom.

Elmia jordbruksutställning
torsdag 4 februari 2010 - Flying Fish Cove, Julöarna

Klas och Bo dom sitter i en liten vit glasskiosk, som ägs av Jönköpings kommun. Dom har fått ett sommarjobb som glassförsäljare, med tio procents provision! När förmiddan e slut, och regnet står på lut, har dom räknat ut, att dom har tjänat: två o sextifem två o sextifem två o

Kessel gör drömmål!
onsdag 3 februari 2010 - Manama, Capital Governorate, Bahrain

Marco! Nu sitter man här igen med fjärrisen i ena handen och kletklubban i andra, trevligt tycker vissa, underbart tycker jag. Lille bäbishuvvet har precis blivit slagen med massor utav mål i röven på nhl, jag njuter.. Hoppas att vi snart ska ses allihoppa som bara vi kan ses. Bara upp till

Feedback?
måndag 25 januari 2010 - Sao Domingos, Guinea-Bissau

Från ett land långt borta... ... föreslår presidenten ett feedback-möte någon gång under lördagen den 30e januari. hur reageras det på ett sådant förslag? All kontakt i denna fråga tas med barba-mat, tillika ev i vår eminenta grupp. på återhörande.

Stångkorv och skinnbaskern
lördag 16 januari 2010 - Saint John's, Antigua och Barbuda

Koppartaket Fendrich leker med plåtmoblien och fäller ut det lilla mobilstödet tills hela skithögen trillar i marken och alla skrattar i kör.. SLutligen: Fuzzy wuzzi was a bear. Fuzzi wassi had no hair. Fuzzi wuzzi was he really fuzzi?

match med en man mindre...

Ikväll hoppas jag att ni sköter er... Sulle var grymt om någon av er tauterar "Nunc est bibendum" över bröstet! Och sen en blixt som slår mer i en sten. Må Bacchus vara med er

Mot en bättre tid

Mot en bättre tid

20 december 2009 - 17 maj 2015

Nu kör vi :)

Vi kommer att skicka ett mail till dig när David uppdaterar sin resa