Naa er jeg og Christine paa backpacking. Vi opplever noe nytt hver dag, dette livet er fantastisk. Her paa dene siden kan dere lese litt om hva som skjer med oss. Blir kjempeglad for kommentarer og aa hore om dere og hva som skjer i norge!
hemstad Oslo, Norge
Senast aktiv - från Oslo, Norge
Fantastiske Rio!!
måndag 22 maj 2006 - Rio de Janeiro, Volta Redonda, Brasilien

Vaar tur til Rio de Janeiro begynte perfekt med businessclass billetter paa flyet. Paa flyplassen ble vi hentet av sjaaforen til en venn av en venn av en venn av faren til Christine som kjorte oss til hotellet. Det var utrolig deilig med litt luksus. Vennen tok oss med paa sukkertoppen hvor vi

Nest siste landet!
torsdag 11 maj 2006 - La Paz, Bolivia

Fra Peru kjorte vi buss til Bolivia. Forst var vi noen dager ved titicacasjoen i en by som heter Cocacabana. Det var en livlig by med festsomme lokale. Det var ol-drikking i gatene fra klokken ni om morgenen. Vi vet ikke helt hvorfor eller hva de feiret for de ferreste snakket engelsk og spansken

Inca trail
söndag 30 april 2006 - Aguas Calientes, Peru

Naa har jeg gaat incatrail og sett Macchu Picchu! Vi vandret i 3 dager i Incaenes fotspor over andesfjellene til vi naadde Matcchu Picchu 4de dagen. Andesfjellene var utrolig flotte, og vi gikk forbi flere incaruiner. Guiden min fortalte masse om Incakulturen underveis, var spennende og lererrikt!

California dream
måndag 24 april 2006 - Los Angeles, Kalifornien, USA

I LA bodde vi rett ovenfor walk of fame midt i hollywood. Vi hadde noen opplevelsesrike dager i universal studios og paa guidet celibrityhomes busstur. Var ogsaa en dag i Santa Monica, paa stranda og i byen. Kveldene var vi ute med lokale lykkejegere searching for fame and fortune... Alle vi motte

Australia er fint!
lördag 8 april 2006 - Byron Bay, New South Wales, Australien

Koalaer, kenguruer og surfing... Australia er det beste landet i verden:) Vi landet i brisbane den 23de mars og dro til Baron bay nesten med en gang. Baron bay er en superkoselig surfeby noen timer sor for brisbane. Vi bodde paa et backpacker sted, Aquarius, og sov i dorm sammen 8 gutter.

Vietnam fra nord til sor
onsdag 22 mars 2006 - Ho Chi Minh-staden, Vietnam

Imorgen reiser vi fra Vietnam. Vi har reist fra Hanoi i nord til Ho Chi Minh i sor. Det har vert en nydelig reise, Vietnam er et vakkert land med gronne irrgronne rismarker og sol. I Nord var jeg paa en tredagers baattur i Halong Bay uten Christine som var syk stakkars. Halong Bay bestaar av 2000

Hoi Ann
fredag 10 mars 2006 - Hội An, Quang Nam, Vietnam

Naa er vi i verdens nydeligste lille by, Hoi Ann i Vietnam. Christine er ute aa leter etter et stoff til en kjole hun vil sy, hos en skredder hun ikke finner igjen, og jeg sitter aa venter paa internettcafe. Det er over 200 skreddere i Hoi Ann saa dette kan ta tid... Hoi Ann er saa nydelig,

Luang Prebang
tisdag 28 februari 2006 - Luang Prabang, Luang Prabang, Laos

JIPPIIIII!!!!!!!!!!!!!!! NAA HAR JEG KLART AA LEGGE UT BILDER!!!!!!!!!!!! Saa naa kan dere se hvor fint vi har det:) Christine har foressten enda fler bilder enn meg, saa hvis dere vil se maa dere soke pa chrissy-i-verden paa resdagboken.se Hun har bilder fra thailand ogsaa! Naa er vi tilbake i

Vang Vieng
söndag 19 februari 2006 - Vang Vieng, Laos

Varme bagetter med ost og gronnsaker til frokost. Herlig liten by midt i en dal fyllt med backpackere og lokale. Tubing paa elv og fantastisk vakkert landskap. Baal og lys og musikk og lao beer ved elva om kvelden. Jeg og Christine har funnet drommestedet paa jord. Vang Vieng midt mellom Vientianne

Bangkok
söndag 19 februari 2006 - Bangkok, Thailand

Vi reiste fra KohPhanNang morgenen etter fullmoonparty. Baaten var overstappa, og vi satt ved siden av en fyr som spydde. Etter baatturen var det buss til togstasjonen, og natttog til Bangkok. I Bangkok var vi en dag mens vi ventet paa neste natttog til Laos. Gruet oss litt til enda en dag i

jorda rundt

jorda rundt

4 februari 2006 - 4 juni 2006

Se smake høre føle lukte!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Sigrid uppdaterar sin resa