En musik-, teknik-, film-, rese-intresserad kille som jobbar med User Experience (Usability)
hemstad Stortorget 9, Lund, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Stortorget 9, Lund, Skåne län, Sverige
En mjuk säng!
söndag 30 april 2006 - Stortorget 9, Lund, Skåne län, Sverige

Hej på er alla! Nu är vi sedan 1 dag åter tillbaka i Sverige (välbehållna men något trötta). Inget anmärkningsvärt inträffade under resan tillbaka förutom möjligen att... ...Simon fastnade "rejält" i metal-/röntgenscannern i Frankfurt. Säkerhetspersonalen körde handbagaget fram och

...Nara Nippons 1a huvudstad
måndag 24 april 2006 - Osaka, Osaka prefektur, Japan

Gozaimas`e (eller hur det nu stavas) Vi lamnade Kyoto med ett kort stopp i Uji, dar vi strovade omkring och bla. tittade pa (gissa vad) annu ett tempel - Byodointemplet. Det var en liten stad i forhallande till vad vi varit i innan, kant for sitt ortte vilket gjorde att vi fick smaka lite olika

...gamla Tokyo
tisdag 11 april 2006 - Tokyo, Hachioji, Japan

Efter solsken kommer regn, eller hur var det nu igen?!? Idag har vi halsat pa kejsaren, gatt pa en gammal japansk marknad samt sett sensojitemplet. Helt otroliga byggnadsverk! Saker vi lart oss idag ar bla: - Det ar bra med paraply - Tokyo ar otroligt rent, men papperskorgar finns det inga...? -

Nedräkningen har börjat...
fredag 7 april 2006 - Stortorget 9, Lund, Skåne län, Sverige

...nu är det inte dagar kvar - snarare timmar och minuter. Therése har "strulat" med skor och kläder medan jag har förberett diverse ateraljer som bara "måste" med (MP3-spelare, Kamera (foto och video), laddare, telefon, kablar m.m). Helt galet va mycket "skit" man har för att kunna

Indonesien 2011

Indonesien 2011

30 mars 2011 - 12 maj 2011

Familjen M:s (Rickard, Maria & Simon) 6 veckors rundresa i Indonesien.

Cuba & Mexico

Cuba & Mexico

19 februari 2011 - 19 mars 2011

Äntligen ska vår bröllopsresa del 2 bli av:)Äventyret börjar på Cuba och kommer avslutas i Mexico. Nu börjar nedräkningen!!

Thailand

Thailand

20 mars 2011 - 18 april 2011

Solens ursprung (Japan)

Solens ursprung (Japan)

8 april 2006 - 28 april 2006

En upptäcktsresa på andra sidan jorden bland geishor, sumo:s, körsbärsblommor, sushi och teknik.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Simon uppdaterar sin resa