slutet!
tisdag 15 december 2009 - Bangkok, Thailand

hej hej! jaa när va de vi hördes sist?? I dont really know :p any way any how! vi har i alla fall åkt i från NZ som ni säkert har förstått! jag och Emmy tänkte ju ta en liten mellan landning och besöka thailand, laos och cambodja.. men de blev bara laos och thailand .. fast de blev

lite snabbt!
torsdag 10 december 2009 - Vang Vieng, Laos

hej vi ar i loas igen! har de underbart! aker till bangkok i morgon sen blir de ett par lugna dagar pa kohsamet och sen sabb shopping i bangkok och sen hu flux ar vi hemma! tjoo hoo!! mamma sak forsoka ringa i dagarna! saknar er! puss ta hand om pappa

alllt allllt allt :D
onsdag 18 november 2009 - Auckland, Nya Zeeland

hej! MAMMA JAG HAR INTE HUNNIT LASA IGENOM DE SA BLI INTE SUR PA STA VFEL OKEJ! PUSS ALSKAR DIG! ja nu funkar de inte att skriva åäö så bra på denna dator som jag hade hoppats på så ni får ha lite översende med detta :D vad har hänt sen sist?? JA DE ÄR GANKSA MYCKET SKA JAG TALA

inget direkt :D
tisdag 17 november 2009 - Auckland, Nya Zeeland

hej jag vet att jag är dålig på att skriva :D men vi gör för mycket helt enkelt! ska försöka skriva lite i morgon inna nvi åker här ifrån vidare till thailand och laos! puss på er! älskar er pappa och mamma!

skydive och heli hike!
onsdag 28 oktober 2009 - Wanaka, Otago, Nya Zeeland

hej hej hej hej hej.. (nu orkar jag inte mer ;D ) igår va en av de bästa dagarna i mitt liv hit tills! jag ska berätta varför.. joo så här ligger de till, att i princip varje dag har de regnat sen vi kom till NZ! och igår när vi skulle hoppa skydive och åka upp på glacieren med

kiwi fest woopwoop
måndag 26 oktober 2009 - Franz Josef Glacier, West Coast, Nya Zeeland

hallojsan! de va ett nytt ord ha ha först till mamma! va kul att ni båda har tittat på bilderna och vad stolt jag blir att du har klart att av att fixa allt detta själv på datorn.. eller har du fått hjälp av någon kanske?? sisst vi hördes var vi i Wellington, nu har vi tagit oss enda

2 go svenska flickor!
tisdag 20 oktober 2009 - Wellington, Kiriwhakapapa, Nya Zeeland

hej hej hej! nu är vi i Wellington, NZ huvudstad!! vi skulle egentligen ha gjort rafting i River vally idag men vattnet var för högt så de blev inget ;( sjukt tråkigt! men vi har ju chans att göra de på vägen upp till auckland :D any way any how! vi har träffat 2 härliga tvillingar!

Pablo skriker ARSLE
torsdag 15 oktober 2009 - Rotorua, Bay of Plenty, Nya Zeeland

hejsan! jag tänkte egentligen skriva på min nya blogg .. men de va inge kul så jag fixade in min resa här ist :D jag vad har vi gjort hitt tills då? vi har flygit massa 40 h tog de o komma hit till NZ .. vi hade en vänte tid i Bangkok på 14 h .. men vi spenderade dom väl.. bla på

8 månader senare??
onsdag 16 september 2009 - Visby, Gotlands län, Sverige

hej hej hej. de va væll så dær 8 månader sen jag skrev något hær.. woops! sen i våras då.. ja då har jag hængt i oslos alla parker och druckit øl solat och haft de trevligt. annar s har jag jobbat massa.. de børjade lite nytt folk till sommaren på bryggan bla. allas våran

serre, hem jobb o allt där i mellan =D
söndag 5 april 2009 - Oslo, Norge

hej hej! va ett tag sen.. vad har jag hunnit med sen sist?? jo jag har varit 1 vecka i serre chevalier helt otroligt underbart va de! men de kommer en liten egen resa om de =D men annars så är jag tillbaka i oslo o har jobbat jobbat jobbat och jobbat =D kom tillbaka den 7 började jobba på

we gone rock NZ and thailand and some of kamodja and laos! its gone be awesome!

we gone rock NZ and thailand and some of kamodja and laos! its gone be awesome!

4 oktober 2009 - 19 december 2009

ems and fanns åker till NZ och ska göra allt man kan och lite till! sen chillar vi lite i asien på vägen hem bara för att vi kan göra de mo ha ha hha ha

Oslo baby

Oslo baby

10 september 2008 - 27 september 2009

jobb o skoj! jobbar på jakob aal på bryggan och Carlings på bogsta =D tjoo hoo!!

resan med stort R!

resan med stort R!

3 december 2007 - 3 april 2008

så jäkla kul!!! thailand australein nya zeeland och hongkong vad mer behover man säga än... så jäkla kul!!!

back to GC

back to GC

19 februari 2007 - 2 maj 2007

åker tilbaka till GC för at jobba som entartainor förhoppningsvis

Gran canaria

Gran canaria

16 december 2006 - 26 januari 2007

jag och lisa ska ner till GC o söka jobb, parta lite sola äta god mat o bara ha de super kul =)

Party med brudarna i Alanya

Party med brudarna i Alanya

7 september 2005 - 21 september 2005

2 v med Lisa Lotta och Frida! och Isa och Olivia var där första v + rosita linnéa och cissi! och Camilla och Elin kom ner andra v! träffade Adam igen (lärde känna honom i april när jag o lisa var där) hade skit kul båda v med allaihopa! =)

Alanya jul och nyår!

Alanya jul och nyår!

16 december 2005 - 8 januari 2006

Resa till Alanya för att träffa vänner och pojkvännen med familj![i][/i][i][/i]

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Fanny uppdaterar sin resa