lördag 1 september 2018 - Kokkari, Egeo, Grekland

Vi bodde på hotell Archangelos. Ett litet hotell med 22 rum. Mottagandet vid hotellet var något utöver det vanliga. Vi fick öl eller vin vid ankomsten. På rummet fanns en flaska vin, frukt, kakor, blommor.Varje morgon fick vi färskt bröd på dörren. En mycket trevlig ort för vuxna.

Rhodos Mitsis Village Kiotari

Rhodos Mitsis Village Kiotari

15 maj 2019 - 31 maj 2019

Vi bodde på Mitsis Village. Hotellet är renoverat sedan vi bodde där 2017. Mycket av charmen med hotellet har försvunnit.

Rhodos Kiotari 2017

Rhodos Kiotari 2017

14 maj 2017 - 28 maj 2017

Vi bodde påMitsisRhodos Village Beach. Ett mycket trevligt all inclusivehotell. Nära havet, kuperat hotellområde. Mycket bra mat på temarestaurangerna. Mycket trevlig personal. Vi fick stort rum med egen pool.

18 augusti 2018 - 25 augusti 2018

Rhodos Mitsis Faliraki

Rhodos Mitsis Faliraki

18 maj 2018 - 1 juni 2018

Hotellet ligger nära havet och centrum av staden. Trevlig och serviceminded personal. Hotellet borde dock renoveras och upprustas. Solstolarna uttjänta. Trevliga aktiviteter och bra underhållning på kvällarna. Saknades dock platser till alla gäster. Maten Har kunnat hålla högre klass på ett 4 stjärnigt hotell.

Almeria Roquetas del Mar ,  Hotel Evenia Zoraida Resort

Almeria Roquetas del Mar , Hotel Evenia Zoraida Resort

1 september 2017 - 8 september 2017

Hotellet bestod av 2 delar. Park och Garden. I parkdelen var det mycket barnfamiljer och ett mycket högt ljud i matsalen samt många barn runt poolen. I gardendelen var det betydligt lugnare. Lång fin strand. Ingen strandbar eller solstolar på stranden som hörde till hotellet.MYCKET HÅRDA SÄNGAR.Maten ordinär, dålig i de mindre rest. som man bokade.Mycket varmt denna vecka.

Rhodos 2017 , Mitsis Village  Kiotari

Rhodos 2017 , Mitsis Village Kiotari

14 maj 2017 - 28 maj 2017

Vi tillbringade 2 veckor på detta trevliga hotell. Området är kuperat så det krävs en hel del gående i trappor. Rummen är fina och välstädade. Mycket trevlig personal. Maten är fantastiskt bra. Utöver buferestaurangen finns grekisk, italiensk, mexikansk, asiatisk, hamburgarrestauranger. Ett mycket trevligt hotell som vi gärna återvänder till.

Samos Hotell Fito Blue Resort

Samos Hotell Fito Blue Resort

18 september 2016 - 25 september 2016

Efter att ha bytt rum så blev vi ganska nöjda med läget. Kostade 70 euro. Det är mest äldre gäster på detta hotell.Rummen är mycket små. Toalett-dusch ca 3m2. Trevligt runt poolen. Ca 2 km till Pythagoreon som är en mycket trevlig liten stad med många bra restauranger.

Kreta Hotell Panorama

Kreta Hotell Panorama

13 maj 2016 - 20 maj 2016

Vi bodde på Hotell Panorama 4+. Mycket hårda sängar. Hotellet behöver fräschas upp. God mat och trevlig personal.Shopping i Chania. Blåsigt.

Bodrum

Bodrum

24 maj 2013 - 1 juni 2013

Vi bodde på Salmakis Resort o Spa allinclusive. Ett mycket fint hotell men mycket kuperat. God mat och dryck. Det gick båtar till Bodrum var 10 minut.Avresedagen fick vi nyttja hotellets spaavd. Mycket bra. Vi åkte med Apollo.

Samos

Samos

2 oktober 2012 - 9 oktober 2012

Åkte med Fritidsresor till Samos, Phytagorion. Bodde på Doryssa Hotell och Resort. Ett fint hotell med en hotelldel och en bungalowdel. Vi boddei i den senare. Den var uppbyggd som en grekisk by med torg, kyrka affärer, rest.,..Mycket trevligt.Det tog bara ca 10 min att gå till Phytagorion som är en vacker liten stad med många fina rest. Vi kommer sannolikt att återvända.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Kjell uppdaterar sin resa