Amorgos
fredag 21 juni 2019 - Katápola, Grekland

Igår anlände vi till Amorgos med färjan vid 4 tiden , det kom en minibuss från hotellet som hämtade upp oss och några andra. Vi lade in våra grejer på hotellet och hyrde sedan en bil för att kunna ta oss till olika ställen på Amorgos. Idag gick vi upp runt 9 och åt frukost för att

För blåsigt!
lördag 15 juni 2019 - Paros, Egeo, Grekland

Idag hade vi tänkt att vi skulle åka till Antiparos, tyvärr så blåste det för mycket...På förmiddagen badade vi på stranden vid hotellet, på eftermiddagen efter det att vi fått reda på att båtarna var inställda badade vi på stranden närmast staden. Inte lika fin strand som vår

Båt till Naxos
söndag 16 juni 2019 - Naxos, Egeo, Grekland

Vi tog färjan till Naxos tog 45 minuter. Hittade hotellet snabbt, verkar fint! Gick till St. Georgia stranden och badade mycket varmare i vattnet än på Paros! Härliga vågor.Badade på samma strand en andra gång efter en paus hemma på hotellet. Åt matcrepes, jättegott! Efter maten gick vi

Det blev en dag på stranden...
fredag 14 juni 2019 - Paros, Egeo, Grekland

Tog det riktigt lugnt idag badade på de två stränder som ligger nära vårt fantastiska boende Kirki Rooms. Vi låg inte så länge för att inte bränna oss, men gick ut flera gånger och badade i det underbara vattnet. Middag på Katerina restaurant som ligger under vårt rum. Vi åt gyros

Akropolis och Paros
torsdag 13 juni 2019 - Aten, Attika, Grekland

Vi gick upp tidigt åt frukost på hotellets takterrass, underbar utsikt! Sedan gick vi upp till bortklippan. Det var varmt men inte otroligt varmt. Efter ca två och en halvtimme på Akropolis gick vi tillbaka till hotellet och vilade lite. Tog en taxi till flygplatsen för att ta flyget till

Etapp ett avklarad väntan på flyget
onsdag 12 juni 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Åkte med Flixbuss från Linköping 07.15. Sov större delen av resan. När vi kom till Arlanda var det oklart var vi skulle lämna vår incheckade väska...Först åt vi vår medhavda matsäck sedan åt vi på donken, där var det lätt kaos och vi fick vänta ganska länge på maten. Nu lite

Framme i Aten
onsdag 12 juni 2019 - Aten, Attika, Grekland

Flyget var lite försenat när vi kom fram till Aten mycket beroende på alla amatörer som skulle checka in på flyget.... Stod nog en timme i incheckningskön för att checka in en pytteliten resväska... Vi tog en taxi från flygplatsen till hotellet helt klart värt det!!! Efter incheck på

Öluff Grekland 2019

Öluff Grekland 2019

12 juni 2019 - 29 juni 2019

Äntligen ska vi åka till Grekland! Öluffa, med bad sol och god mat.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Johan uppdaterar sin resa