Halloj! Älskar att resa, just nu är jag i Barcelona och lär mig spanska! :)
hemstad Borlänge, Dalarnas län, Sverige
Senast aktiv - från Orsa, Dalarnas län, Sverige
Hola!!
måndag 14 februari 2011 - Barcelona, Katalonien, Spanien

Såå vad har hänt den senaste tiden då.. Jo,spanska plugg, joggning, fotografering och ett år äldre...Det sistnämda känns väl sådär.. haha!Firade i lördags med Gemma, Uli, Igor(gemmas kille) och 2 kompisar till Igor. Vi åt riktigt god thailändsk mat och festade med mojhitos. Kom hem

Finväder:)
måndag 7 februari 2011 - Barcelona, Katalonien, Spanien

Hola amigos! Har vart riktigt bra väder dom senaste dagarna, underbart:) Nu har jag vart här en månad.. Ibland går det snabbt och ibland sakta..:P Men ska njuta så mycket det går, men ibland är det svårt när man har hemlängtan... Hade det i helgen väääldigt mycket. Men idag känns

Update!
söndag 30 januari 2011 - Barcelona, Katalonien, Spanien

Yeah, då har det gått ytterligare en vecka.. ;) den här helgen gick riktigt snabbt.. Har hunnit med ganska mycket;) Fast det har regnat några dagar.. tråkigt! så då höll jag mig inomhus.. Men i fredags så träffade jag Karin och kollade på fontänshowen i Monjouic för tredje gången..

Buenas noches!
onsdag 26 januari 2011 - Barcelona, Katalonien, Spanien

Yes, då har det gått några dagar till...;) Igår åkte Gaja hem till Slovenien, vi har i princip umgåtts med varann varje dag sen jag kom hit. Så nu känns det jättetomt..Vi åt sushi som sista måltiden;) Hon hade vart här i 5 månader och pluggat.. Så nu ska jag åka till sloveninen och

Barcelona!
söndag 23 januari 2011 - Barcelona, Katalonien, Spanien

Hola! Börjar lite sent med denna.. Har ju redan vart här 2 veckor. Men bättre sent än aldrig;) Ja, har alltså läst spanska i 2 veckor so far. 10 veckor kvar... Annars så fördriver jag min tid med att springa,träna,äta,umgås med mina nyfunna vänner och upptäcka Barcelona! Finns

Nu ar det nara....
måndag 30 november 2009 - New Delhi, Delhi, Indien

Halla allihopa!! Sorry om jag inte skrivit pa ett bra tag.. Min lust eller tid har inte funnits dar. Vi har haft fullt upp har i Kanwar Pura:) Men nu ar det inte lang tid kvar tills jag kommer hem till Sverige.. Forst sa om 3 dagar lamnar vi(jag oc Becca) Kanwar Pura och barnen i Banjara:( Kommer

Vinter....
måndag 16 november 2009 - New Delhi, Delhi, Indien

Hej hopp!! Tankte borja med att saga att vintern har kommit till Indien.. brr... kallt.. Nar vi kom(i borjan pa oktober) var det ca 40 grader varje dag.. Nu ar dt typ mellan 20-30 grader pa dagarna. Och pa morgonen ar det annu kyligare. Hehe.. fast ska ju inte klaga nar jag vet att Sverige har

Hola!:)
måndag 9 november 2009 - New Delhi, Delhi, Indien

Det var ett tag sen nu jag skrev.. Har hant lite sen sist.. Jag lever och mar bra iallafall:) Sen anlande det 5 nya volontarer igar.. Sa just nu ar vi 14 st har, fullt hus med andra ord. Sa nu ar vi volontarer fran Tyskland, Sverige och Spanien. Men kul med sa manga nya:) Sen med banjara basti

Namaste!
söndag 1 november 2009 - New Delhi, Delhi, Indien

Hallo dar hemma! Tiden gar sa fort har.. Snart har halva tiden gatt. Idag ar en riktig slapp-dag.. Vi fick lite sovmorgon idag, anda till kl 8 och dags for frukost. Annars brukar vi ga upp pa vardagarna vid 6 och promenera och sedan yoga en timme. Igar sa var vi ivag pa en liten utflykt, vi

Taj Mahal!
måndag 26 oktober 2009 - New Delhi, Delhi, Indien

Sa har annu en helg gatt, och gissa om den var bra?! Den var super:) Vi sag ju namligen Taj Mahal, som ar hur pampigt som helst, har lagt upp lite bilder sa ni kan se. Det var en av nagra saker har i Indien som jag "maste" se:) Och det var vart den 8 timmars resa med skumpig lokal buss, sa totalt

Barca!

Barca!

23 januari 2011 - 31 mars 2011

3 månader med spanskaplugg!

Indien!

Indien!

5 oktober 2009 - 14 december 2009

Volontärarbete + lite resa... Shit vad spännande:)

Thailand

Thailand

1 januari 2008 - 31 januari 2008

Semester i Thailand! Jag,Fredrik,Pär å Carro=)

India

India

1 februari 2007 - 16 februari 2007

Jag å älsklingen ska till Indien!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Josefin uppdaterar sin resa