En sprallig å glad tjej som gillar å resa. Blir dock inte så ofta..
hemstad Jönköping, Jönköpings län, Sverige
Hemresan
torsdag 23 augusti 2018 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Klev upp hyffsat för man vet aldrig hur lång tid de tar å ta sig till flygplatsen.  Blev frukost med Uwe å Alice, trevligt å lite sorgligt. Vi har ju haft de så härligt tillsammans.Sa hejdå till Uwe å Alice som skulle iväg till jobbet. Sjäkva bestämde vi oss å slappa tills de va dags

Universal
onsdag 22 augusti 2018 -

Morron.. Upp å hoppa. Frukost å iväg. Universal studios idag. Enligt gps igår 45min idag 1h 43min. Kul med storstäder å deras trafik. Tur de inte var kö in med. Började i Harry potter land. Berg å dalbana.. skitkul å sen blev de 3d film å flygtur. Vidare ut till Jurassic park, mumien,

Sovmorgon å shopping
tisdag 21 augusti 2018 - Anaheim, Kalifornien, USA

Sussade lite längre än vanligt. En dusch å lite frukost. Sen bar de av mot shoppingen. Torrid första butiken.. Lite kaffe å sen hittade vi lite kläder till mannen i mitt liv. Packade in oss i bilen å drog till nästa shopping mall. Där blev de lunch på Taco Bell. Gottit.. Ny energi till

Disneyland
måndag 20 augusti 2018 - Anaheim, Kalifornien, USA

Upp å fixa frukost.. Packa ryggan med vatten frukt å varsin tröja å iväg.Smidigt å köra dit men gud vilken kö för å få p-plats. Typ 1-1.5 timme. Parkerade tog vi oss ner till tåget som tog oss till entrén. In i första parken. Gick lite å kollade runt. Tog sedan ett tåg runt hela

Hem till Gemba place
söndag 19 augusti 2018 - Las Vegas, Nevada, USA

En god morgon med en härlig dusch å frukost på de.packa oss in i bilen för avfärd mot Anaheim igen. Mycke bilåkande. Mat å soppa paus var de mest intressanta. Väl i LA blev vi avsläppta vid flygplatsen för å hämta vår hyrbil.Alice å Uwe åkte hem å vi tog en runda på stan. Lite käk

Mot nya äventyr...
lördag 18 augusti 2018 - Las Vegas, Nevada, USA

Frukost dock inte riktigt som vanligt. Fick vänta 45min i kö för å få ett bord. Efter frukosten packade vi ihop å började vår resa mot Vegas. Hämtade upp Alice som varit hos sin dotter å myst med sina barnbarn. Där blev jag bjuden på en macka med Shellbys (dottern) hemgjorda lemoncurd.

Mot nya äventyr...
lördag 18 augusti 2018 - Utah, USA

Resan med Uwe å Alice
onsdag 15 augusti 2018 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Morron.. Uwe å Alice tog oss med till Lee's för frukost.  Gott kaffe å en god baguette. Hem till huset å packa om lite å förbereda för vår långa färd till Utah. In i bilen å fick följa med till Alice dental studio, hon hade lite å ta hand om innan avfärd. Lång färd till Las Vegas

Snowbird Resort all day..
fredag 17 augusti 2018 - Utah, USA

Frukost gottit.. En sväng till poolen. Simmade lite å kröp sen ner i bubbelpoolen. Varmt varmt men så gott för kroppen. Solade lite. In å duscha å lite käk på de. Upp på rummet å tog oss en powernap. Fixade lite kaffe å satte oss på balkongen å mjöt av utsikten å alla som höll på

Snowbird Resort
torsdag 16 augusti 2018 - Utah, USA

Upp å ut å njuta en stund på balkongen innan vi gick/åkt ner å käkade en god frukost. Upp på rummet å fixa till oss för utflykt å födelsedags kalas. En biltur till Alice dotter med familj. Dotter tog sedan mig å Mattias på en tur i naturen å till Target (stormaknad typ ica,

USA Florida + Los Angeles

USA Florida + Los Angeles

4 augusti 2018 - 4 augusti 2018

En härlig semester bara vi två..

Carlifonien

Carlifonien

12 juli 2015 - 31 juli 2015

Nästa drömresa med min man å mina föräldrar. Bilar från San Francisco till Los Angeles å en tripp till Las Vegas,Grand cannion och San Diego.

Drömresan

Drömresan

10 april 2011 - 4 maj 2011

Resa till USA med Päronen å Morbror med familj..

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Jessica uppdaterar sin resa