En sprallig å glad tjej som gillar å resa. Blir dock inte så ofta..
hemstad Jönköping, Jönköpings län, Sverige
Shopping på Florida Mall
måndag 13 augusti 2018 - Orlando, Florida, USA

En bra start på dag efter en god natts som på vårt nya hotell Best western, frukost. Tillbaka på rummet blev de å packa om våra väskor inför avfärden imorgon. När de väl var ordning å reda i väskorna tog vi oss en shopping runda till Florida Mall. Spanade lite på JC Penny men var så

Pest å pina byttes
söndag 12 augusti 2018 - Kissimmee, Florida, USA

En fruktansvärd natt i denna hemska stank. Vaknade tidigt med huvudvärk å illa mående. Bestämde att här kan vi inte fortsätta å bo. Vare sig vi får pengar tillbaka eller inte.  Spanade runt på booking efter något nytt medans jag väntade på att mannen min skulle vakna. När han vaknat

Magic castle
söndag 12 augusti 2018 - Kissimmee, Florida, USA

Buhuu.. Stället såg mydigt ut.. men gud så de stinker. Doftspray.. Försökte vädra men hjälpte inte.. bad å få byta rum. Sprayas i alla rum men fick i alls fall byta till ett med mindre stank. Tog oss en tur med bilen å hoppades på mindre stank när vi kom hem. Tyvärr inte mycke

Magic castle
lördag 11 augusti 2018 - Kissimmee, Florida, USA

Bilfärden hit gick bra. Stannade å tanka på vägen å första stället där våra kort inte funka. Tur vi hade lite cash kvar.Några mil till å så lite käk på pizza hut.Då var vi framme vid nästa destination.. Mycket speciellt ställe. Var tvungna å sitta med dörren öppet ett tag. Dem

The Bradley park Hotel
lördag 11 augusti 2018 - Palm Beach, Florida, USA

Frukost avklarad. Dags för en dusch å sen packa oss iväg på nya äventyr.. Inte lika lång bilresa idag, skönt. Vi drar till Kissimmee.. Hörs senare..

Bilfärd mot Palm Beach
fredag 10 augusti 2018 - Key West, Florida, USA

Då var de dags å dra vidare. Frukost å sen packa bilen. En lång dag i bil. Mil efter mil. Stannade å käkade på Dennis å sen vidare.. När vi äntligen närmar oss Palm beach så börjar ovädret. Regn å åska.. Fick nästan krypköra emellanåt. väl framme fick vi vårat rum

Strand å museum
torsdag 9 augusti 2018 - Key West, Florida, USA

Frukost avklarad..På med badkläder under kläderna å promenera iväg. Vi började på Key West butterfly and nature conservatory.  Lite skeptiska var vi allt. De skiftade dock fort. Räckte å komma innanför dörren.. Så många fjärilar å lite fåglar. En fantastisk trädgård med en liten

En lång promenad
onsdag 8 augusti 2018 - Key West, Florida, USA

En ganska tidig frukost.. Tillbaka till rummet för å kolla lite på kartan å planera.Tog oss ut å promenera längs huvudgatan. En hel del windowshopping. Klart vi klev in i ett antal butiker med. Blev inköp av flip flops.. Mina första. Tycker fortfarande att de ä något otäckt mellan

Starta vår resa mot Key West
tisdag 7 augusti 2018 - Miami, Florida, USA

Började med frukost som vanligt. Checka ut å drog mot Little Havana i Miami. Gps anvisningen var dock något galen. Hamnade i slummen å kände att här ville vi inte va. Besvikna la vi in en adress till en cigarr butik istället som jag trodde var mer mitt i Miami centrum. Visade dock sig vara

Båtresa
tisdag 7 augusti 2018 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Efter lite irrande å virrande hittade vi till slut ner till båten. Skulle varit 6pers men blev bara vi två. Så en härlig tur med egen guide. Ljummet fläktande å kylande vatten å dricka fick vi en fantastisk båtfärd genom kanalerna. Hem å fräscha till sig lite innan en promenad till

USA Florida + Los Angeles

USA Florida + Los Angeles

4 augusti 2018 - 4 augusti 2018

En härlig semester bara vi två..

Carlifonien

Carlifonien

12 juli 2015 - 31 juli 2015

Nästa drömresa med min man å mina föräldrar. Bilar från San Francisco till Los Angeles å en tripp till Las Vegas,Grand cannion och San Diego.

Drömresan

Drömresan

10 april 2011 - 4 maj 2011

Resa till USA med Päronen å Morbror med familj..

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Jessica uppdaterar sin resa