en fis gör livet glatt!
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Rio de Janeiro
lördag 24 mars 2007 - Rio de Janeiro, Volta Redonda, Brasilien

detta har hant sen sist; vi stannade i barra de lagoa i 9 dagar. under tiden dar badade vi, solade, kladde oss i gront, firade st paticks day, sprang i regnet och drack en och annan caipirinha. efter de sloa dagarna pa floripa akte vi vidare, med forstackning bestaende av micke och bjorn (tva

nya tider, battre tider...
torsdag 8 mars 2007 - Florianópolis, Santa Catarina, Brasilien

oh my god!! det sa tjejen som jobbar pa hostelet dar vi ar nu, nar vi berattade att vi gatt flera kilometer i stallet for att ta bussen, i 30 grader!! men det var det vart. vi bor nu i varldens mysigaste lilla by, direkt pa stranden...eller inte direkt, vi maste simma eller ta en lien bat over en

ett riktigt inlagg

som ni kanske har sett i georges tidigare inlagg ar vi framme och hela... igar var vi mkt trotta, men lyckades ta en vanda runt stan, kolla laget osv... idag har vi rekat baten som vi antagligen ska ta till urugay imorn bitti, promenerat och akt subte (buenos aires t-bana) for forsta gangen, det

mañana, mañana...
måndag 14 augusti 2006 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

i morn, eller rättare sagt inatt åker vi till barcelona. jag längtar, jag längtar, det ska bli så roligt! det blir första gången george är på spanska fastlandet. vi kommer inte skriva så mycket här. fixade en sida mest för att kunna lägga upp bilderna, och det fixar jag när vi kommit

oh jä, oh jä!
torsdag 13 juli 2006 - London, England, Storbritannien

ikväll smäller det... 21.10 (eller nåt sånt) lyfter planet och nora och jag är väldigt laddade. första gången för nora i london, och vi ska ha så rrroligt, så rrroligt! hoppas allt ordnar sig när vi kommer fram bara, att vi hittar hem till david och att hans sambos e ok med att vi

back in bangkok
söndag 26 mars 2006 - Bangkok, Thailand

jag har nu lamnat bettan och jens till deras ode pa koh tao och ar nu tillbaka i bangkok, efter en nattlig tagresa dar jag delade sang m en kackerlacka. vi kom inte overens och jag sprutade ner honom m sketolene, den maktiga insektsspray de har har i thailand. micket bra, ska nog kopa m mig ngra

det ar ett javal holabalo
söndag 19 mars 2006 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

tjalong allihopa! nu befinner jag mig pa koh tao...en o en bit ifran koh pangan(45minuter min rumpa). har e lugnt och fint och mysigt och folk agnar sig mest at att snorkla och dyka. eftersom jag inte dyker sa ska jag hyra mig en snorkel och kolla in nemofiskarna, hela varldens

no more buckets for me!
söndag 12 mars 2006 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

tjalong! just nu befinner jag mig pa koh pangan i full vantan pa full moon partyt som ager rum den 14e. varje dag e iofs sig ett enda stort ''party'' sa jag undrar hur det kommer vara da...ja.ja, det visar sig. efterat ska ajg iaf bege mig till koh tao, en midre o har i narheten och ta det lugnt,

INTE BRA
tisdag 7 mars 2006 - Bangkok, Thailand

det som har hant nu e att jag blivit av m ca 2000:- fran en bankomat som inte gav mig pengarna men tyckte det var en bra ide att dra de fran mitt konto anda. just snyggt. tror dock jag far tillbaka de, men det kanske tar ett tag. ikvall drar jag iaf ensam fran bangkok till en o som heter kho

sawadii kha!
lördag 4 mars 2006 - Bangkok, Thailand

nu e jag tillbaka i bangkok fran ayathuya. tankte bara skriva ngra rader, mest for mammas skull. jag har hittills bara besokt en stad ayathuya, 2 timmar norr om bangkok. dar har jag tittat pa ruiner, fatt en massa myggbett pa fotterna, cycklat och lart mig ngra enstaka ord pa thailandska. nu ar

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Nathalie uppdaterar sin resa